Dan is het nog steeds zo dat mensen hun gedrag op deze manier proberen goed te praten, ipv gewoon toe te geven dat er iets niet helemaal koosjer is en dat het tijd is voor verandering. Zeker als consumenten er mee worden voorgelogen. Dat vind ik jammer.
Misschien ben ik een beetje harteloos, maar ik erger mij de laatste tijd aan die memoria op Twitter. Mensen nemen een soort van afscheid van goede bekenden/oom/opa’s die heel veel voor hen hebben betekend. En dan krijgen ze ‘sterkte’ e.d of .
en dan al helemaal die special snowflakes “gedeel op vakantie aan het gardameer”
Of van die mensen die iemand feliciteren op Facebook.
‘Gefeliciteerd vanuit het zonnige Marbella ‘
Het liefst dan ook met een foto erbij.
Nouja als het om een vermissing gaat is het misschien wel handig? Maar het komt wel droog over.
Dat je misschien weet waar het is verspreid? Als bijv iemand uit noord Holland zegt gedeeld in Haarlem heb je vaak al veel mensen uit de omgeving die het lezen. Eerder dan iemand uit Maastricht.
Dat Rituals geen navullingen heeft voor de private collection geurstokjes.
Maar vleeskoeien mogen hun kalfje wel bij zich houden, waarom doen die hun kalfje dan niks aan terwijl de melkkoe dat wel doet? Zijn allebei van die zwartwit gevlekte, niks wilds aan.
Aan vreemden op straat die je een sigaret vragen.
Net 2 mensen in nog geen 5 minuten tijd,echt rot op.Vooral omdat er op 100 meter lopen gewoon een tabakszaak is.
Ik vind het dus ergens wel een fijn gevoel, als m’n tandvlees geïrriteerd is. Als je dat dan gestookt hebt, dat het dan zo klopt.
Ik heb deze routine van de avond naar de ochtend verplaatst. Dan heb ik blijkbaar meer zin dan aan het einde van de dag. Misschien helpt dat jou ook. Avond lijkt me beter maar is beter dan niks.
Haha precies dat! Nu doe ik het echt braaf elke ochtend.
Ik ben heel moe, lig voor mijn doen heel vroeg op bed dus was tevreden. Maar ik kan niet slapen en voel dat het een kut acht wordt. 1001 gedachten en zorgen.
@planeet @ZusjevanJoost ik ben eigenlijk een beetje verslaafd geraakt aan het ragen/rageren. Dat kloppende gevoel inderdaaad en zien dat mijn tanden echt superschoon zijn, of die ruimtes tussen mijn tanden kunnen zien en ook gewoon als je voelt dat je troep tussen je tanden vandaan haalt…ik hou ervan
Ja ik ook, heerlijk!
Het woord vleeskoe.
Een loopneus hebben in het OV en geen tissues bij hebben, sorry medereizigers voor het ophalen van mijn neus om kwart voor 8 ‘s ochtends
Maar is dat gedrag van kalveren verstoten dan aangeleerd of aangeboren? En het geldt niet voor alle zwartwitte koeien toch? Dat zeg je zelf ook. Dus dan zou je zeggen aangeleerd.
De bus die hier standaard te laat is waardoor ik moet haasten voor mijn trein, maar een bus eerder nemen is weer een heel stuk vroeger en dat heb ik er ook niet voor over