Waar erger je je aan #5

haha ik las darmwanden intrillen. Ik dacht, wat is dat nu? Een nieuwe natuurgeneeskundige therapie waar ik nog nooit van gehoord heb? Was al gaan googlen (heb een beetje een zwak voor natuurgeneeskundige therapieën en vooral de manier waarop mensen dat proberen aan te smeren op een soort semi-wetenschappelijke wijze, echt iets waarvan ik houd te haten), maar ik kon al niets vinden.

Damwanden klinkt logischer ja.

9 likes

“Ik zie je stukje graag tegemoed” :sob: :sob:
Manomanomanoman.

2 likes

Ja het was meer frezen dan boren geloof ik (nog erger!) omdat ze stopcontacten gingen verlagen :frowning:

Aan dat klusjesmannen nooit op de afgesproken tijd verschijnen. Afspraak 10u, kwart voor 9 stonden ze al voor de deur. Ik nog niet aangekleed of iets. Bleh, normaal al ongemakkelijk, nu helemaal.

2 likes

“ik kan helaas niet mee, doe je een dansje en een drankje voor me?”

3 likes

hahaha ja dit zie ik zo vaak
wat ik ook vaak zie, als mensen een foto op exotische locatie posten: “ah leuk daar he, ben ik ook geweest, veel plezier!!!”
cringe

5 likes

Waarom kan niemand zich aan trein etiquette houden, wil je iets beluisteren doe oortjes in, heb je iets stinkends te eten bij, doe het gewoon fucking niet. Blijkbaar is rekening houden met anderen zo moeilijk.

11 likes

Deze taalpurist en betweter ergert zich hieraan:

Ze willen een grapje maken op ‘mis het niet!’ maar het klopt niet. Als je mis tussen de haakjes zet, dus als het onderdeel dat de toevoeging is, dan lees je zonder dat element ‘kerst het niet’
En dat slaat nergens op :angry:
Je bedoelt (Kerst)mis het niet! Maar dan vonden ze kerst zeker niet genoeg benadrukt.

75 likes

Vandaag was een ellendige dag. Eerst de monteur voor de vaatwasser die constateerde dat hij niks kan doen en dat de vaatwasser eerst los moet, waarvoor óf de halve keuken uit elkaar moet óf een stuk van de houten vloer los moet. Goed idee. Daarna kwam eindelijk, na weken wachten, ons nieuwe koffieapparaat waar we echt naar uitkeken. Die kreeg ik zo binnen:

En daar neem je dan een dag voor vrij

3 likes

Ik erger me aan mijn eigen constante verlangen naar aandacht van een man die zegt dat we niks hebben maar die wel af en toe seks met mij wil. Illusie van liefde ligt aan diggelen. Ik wil stoppen met alles, maar dat verlangen he, het ruineert mijn onafhankelijkheid. Echt, my life is better alone.

2 likes

Ik erger me aan die haren IN mijn sokken dat ik ze dan zo tussen m’n tenen voel gadverdamme

6 likes

Wat een terror. Kunnen ze het koffieapparaat tenminste een beetje snel vervangen of moet je weer weken wachten?
Ik voel dit zo hard, dan heb je een ruknieuws gehad en denk je een kleine meevaller te hebben en dan zulks :unamused: Ik hoop dat het allemaal wat mee gaat vallen!

Heb mezelf weer lekker in de nesten gewerkt op verschillende vlakken :confused: Benieuwd hoe ik vannacht slaap. Dankje!

Vervelend om te lezen. Ik hoop dat het uiteindelijk minder gecompliceerd is dan het nu lijkt. Ik vind het zelf in de avond/nacht allemaal erger lijken dan het is (maar jij had dat juist niet toch, herinner ik me dat goed?) Als je erover wilt praten, dan kan je me een pb sturen, maar voel je niet verplicht als je het liever niet doet. Hoop dat je beter geslapen hebt vannacht en succes met alles.

Ik interpreteer het meer als dat ze nu een man heeft die niks wil, behalve af en toe seks, en dat ze ervan baalt dat ze toch naar hem of zijn aandacht verlangt en niet kan stoppen met een verhouding die niet goed voor haar is.

Edit: @Mokie11 Ik denk (mijn ervaring) bij dit soort dingen dat ze klaar zijn wanneer ze klaar zijn. Ergens komt een keer de omslag dat je ziet wat voor een lul hij eigenlijk is dat hij je aan het lijntje houdt. Anderen kunnen je wel vertellen dat je beter waard bent, maar ergens heb je misschien toch nog de hoop dat het anders zal zijn. En dan kan je het zelf afkappen en waarschijnlijk denk je daarna: had ik dit maar veel eerder gedaan. Maar blijkbaar was het eerder je tijd nog niet, en moeten eerst nog een paar grenzen overgegaan worden.

4 likes

Aan m’n verkouden vriend. Hij is normaal al luid, maar nu is het aantal decibel wat er uit hem komt echt abnormaal. Ben er helemaal overgevoelig van en neem echt met de minuut meer afstand van 'm, want deze hoest en neus-ophaal praktijken gaan echt door merg en been. Hij kan er natuurlijk ook niks aan doen, maar hij is nu echt fucking irritant #notsorry

7 likes

Er zit een mug op mijn kamer. Telkens als ik het licht aan doe om hem te pakken is die natuurlijk nergens te zien. Come onnnn ik wil slapen en het is herfst ga weg mug.

Hahahaha dit doet me aan dit bordje denken wat ik 5 jaar geleden bij 't LUMC zag

Die heb ik ook echt nog steeds op m’n telefoon

26 likes

Neeeeeeee hahahha hoe heeft niemand dit op tijd gezien. En dan op het bordje eronder wel goed. Hahaha gênant!

8 likes