Waar erger je je aan #5

Verder merk ik dat ik er toch op veel vlakken anders over denk, omdat er veel plekken bv koeien en varkens zijn die opgevangen worden en daar wel die liefde naar hun kinderen tonen.
Maar ik denk dat je daarvoor de dieren als gelijke moet zien en ik denk idd dat het moeilijk wordt om daar vanaf te komen

6 likes

Ik ben bang dat ik een dag vol ergernissen tegemoet ga. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik merk dat 's ochtends al als er van alles misgaat. Ik erger me aan mezelf maar ook aan de vrouw in de trein die net lekker zat te tetteren in haar telefoon. Ik heb nu al zin in vanavond als ik weer alleen thuis ben… haha

11 likes

Heb je nog wel een beetje kunnen slapen?
Wat is er allemaal aan de hand? Hopelijk niets ernstigs. Sterkte.

1 like

Ja ik heb dit ook. Ik was vergeten dat ze in de buurt van het kantoor waar ik werk bezig waren met damwanden intrillen (de hel qua geluid). Al maanden maar ik reset altijd in het weekend dus ik was het weer vergeten. Nou dat komt vandaag ook niet meer goed haha.

Oh WOEST kan je hiervan worden! Mijn onderburen waren laatst slechts 3 dagen aan het boren en toen werd ik al getikt.

1 like

Ik snap nooit waarom mensen 3 dagen aan een stuk moeten boren, wat heb je dan een geperforeerd huis?

22 likes

haha ik las darmwanden intrillen. Ik dacht, wat is dat nu? Een nieuwe natuurgeneeskundige therapie waar ik nog nooit van gehoord heb? Was al gaan googlen (heb een beetje een zwak voor natuurgeneeskundige therapieën en vooral de manier waarop mensen dat proberen aan te smeren op een soort semi-wetenschappelijke wijze, echt iets waarvan ik houd te haten), maar ik kon al niets vinden.

Damwanden klinkt logischer ja.

9 likes

“Ik zie je stukje graag tegemoed” :sob: :sob:
Manomanomanoman.

2 likes

Ja het was meer frezen dan boren geloof ik (nog erger!) omdat ze stopcontacten gingen verlagen :frowning:

Aan dat klusjesmannen nooit op de afgesproken tijd verschijnen. Afspraak 10u, kwart voor 9 stonden ze al voor de deur. Ik nog niet aangekleed of iets. Bleh, normaal al ongemakkelijk, nu helemaal.

2 likes

“ik kan helaas niet mee, doe je een dansje en een drankje voor me?”

3 likes

hahaha ja dit zie ik zo vaak
wat ik ook vaak zie, als mensen een foto op exotische locatie posten: “ah leuk daar he, ben ik ook geweest, veel plezier!!!”
cringe

5 likes

Waarom kan niemand zich aan trein etiquette houden, wil je iets beluisteren doe oortjes in, heb je iets stinkends te eten bij, doe het gewoon fucking niet. Blijkbaar is rekening houden met anderen zo moeilijk.

11 likes

Deze taalpurist en betweter ergert zich hieraan:

Ze willen een grapje maken op ‘mis het niet!’ maar het klopt niet. Als je mis tussen de haakjes zet, dus als het onderdeel dat de toevoeging is, dan lees je zonder dat element ‘kerst het niet’
En dat slaat nergens op :angry:
Je bedoelt (Kerst)mis het niet! Maar dan vonden ze kerst zeker niet genoeg benadrukt.

75 likes

Vandaag was een ellendige dag. Eerst de monteur voor de vaatwasser die constateerde dat hij niks kan doen en dat de vaatwasser eerst los moet, waarvoor óf de halve keuken uit elkaar moet óf een stuk van de houten vloer los moet. Goed idee. Daarna kwam eindelijk, na weken wachten, ons nieuwe koffieapparaat waar we echt naar uitkeken. Die kreeg ik zo binnen:

En daar neem je dan een dag voor vrij

3 likes

Ik erger me aan mijn eigen constante verlangen naar aandacht van een man die zegt dat we niks hebben maar die wel af en toe seks met mij wil. Illusie van liefde ligt aan diggelen. Ik wil stoppen met alles, maar dat verlangen he, het ruineert mijn onafhankelijkheid. Echt, my life is better alone.

2 likes

Ik erger me aan die haren IN mijn sokken dat ik ze dan zo tussen m’n tenen voel gadverdamme

6 likes

Wat een terror. Kunnen ze het koffieapparaat tenminste een beetje snel vervangen of moet je weer weken wachten?
Ik voel dit zo hard, dan heb je een ruknieuws gehad en denk je een kleine meevaller te hebben en dan zulks :unamused: Ik hoop dat het allemaal wat mee gaat vallen!

Heb mezelf weer lekker in de nesten gewerkt op verschillende vlakken :confused: Benieuwd hoe ik vannacht slaap. Dankje!

Vervelend om te lezen. Ik hoop dat het uiteindelijk minder gecompliceerd is dan het nu lijkt. Ik vind het zelf in de avond/nacht allemaal erger lijken dan het is (maar jij had dat juist niet toch, herinner ik me dat goed?) Als je erover wilt praten, dan kan je me een pb sturen, maar voel je niet verplicht als je het liever niet doet. Hoop dat je beter geslapen hebt vannacht en succes met alles.