Waar erger je je aan #5

Ik interpreteer het meer als dat ze nu een man heeft die niks wil, behalve af en toe seks, en dat ze ervan baalt dat ze toch naar hem of zijn aandacht verlangt en niet kan stoppen met een verhouding die niet goed voor haar is.

Edit: @Mokie11 Ik denk (mijn ervaring) bij dit soort dingen dat ze klaar zijn wanneer ze klaar zijn. Ergens komt een keer de omslag dat je ziet wat voor een lul hij eigenlijk is dat hij je aan het lijntje houdt. Anderen kunnen je wel vertellen dat je beter waard bent, maar ergens heb je misschien toch nog de hoop dat het anders zal zijn. En dan kan je het zelf afkappen en waarschijnlijk denk je daarna: had ik dit maar veel eerder gedaan. Maar blijkbaar was het eerder je tijd nog niet, en moeten eerst nog een paar grenzen overgegaan worden.

4 likes

Aan m’n verkouden vriend. Hij is normaal al luid, maar nu is het aantal decibel wat er uit hem komt echt abnormaal. Ben er helemaal overgevoelig van en neem echt met de minuut meer afstand van 'm, want deze hoest en neus-ophaal praktijken gaan echt door merg en been. Hij kan er natuurlijk ook niks aan doen, maar hij is nu echt fucking irritant #notsorry

7 likes

Er zit een mug op mijn kamer. Telkens als ik het licht aan doe om hem te pakken is die natuurlijk nergens te zien. Come onnnn ik wil slapen en het is herfst ga weg mug.

Hahahaha dit doet me aan dit bordje denken wat ik 5 jaar geleden bij 't LUMC zag

Die heb ik ook echt nog steeds op m’n telefoon

26 likes

Neeeeeeee hahahha hoe heeft niemand dit op tijd gezien. En dan op het bordje eronder wel goed. Hahaha gĂȘnant!

8 likes

Mensen die applaudisseren na de landing van een vliegtuig zijn ergerlijk, maar ik maakte laatst iets mee wat nog vreselijker was. We waren de zonsondergang aan het bekijken en mensen applaudisseerden toen de zon onder ging?? Lekker gewerkt zon, ga zo door :+1:

74 likes

ik vind zoiets altijd wel lief. Zie het meer als dat mensen laten zien dat ze iets waarderen in plaats van dat er echt een prestatie gewaardeerd wordt. Ik vind het ook schattig als mensen in een vliegtuig klappen. En ik klap zelf ook wel eens uit enthousiasme. Vind het een positieve uiting, en er is al genoeg negativiteit dus van mij mag iedereen blijven klappen voor dingen die ze mooi vinden.

26 likes

Er is nu in het huis schuin boven mij een verbouwing en nu zit ik al driedagen in die takkeherrie. Er wordt steeds 30 seconden geboord en dan weer even niet om vervolgens weer te gaan boren. Zo vervelend! Het geluid gaat door merg en been.
En ja, ik snap dat er verbouwd moet worden, maar doe dan een brief in de brievenbussen :angry:

Ik ben bijna anderhalve week te vroeg ongesteld geworden :expressionless:. Sinds ik van de pil af ben had ik echt een goede cyclus, heel precies. Hoezo dacht mijn lichaam nu ineens: joh, laat ik lekker vroeg zijn deze maand

Ik vind het echt heel storend als mensen op bepaalde appjes niet reageren. Ik ben weer in contact gekomen met een oude bekende en we hebben even heen en weer geappt. Toen zei/vroeg ik iets van goh als je weer eens in de buurt bent kunnen we misschien een keertje bijpraten.

Doodse stilte :roll_eyes:

Zo irritant vind ik dat. Op random appjes ben ik ook niet heel snel met reageren, maar iemand een rot gevoel bezorgen door dit soort dingen te negeren doe ik niet. Doe gewoon een thumbs up voor mijn part, ik blijf echt niet aandringen.

Hahaha ik zit hardop te lachen!

1 like

Dit doet een vriendin van mij ook wel eens. Dan zitten we te appen en dan zeg ik: hee zin om morgen na werk ff ergens koffie te drinken?
En dan is ze plots offline. En dan appt ze de volgende dag aan het eind van de middag dat ze in slaap was gevallen. Joe tuurlijk. Alsof je midden in een gesprek (vroeg op de avond oneens BOEM in slaap dondert). Nee is ook en antwoord als je niet wil of kan.

7 likes

Herkenbaar inderdaad. Ik had via een site een meisje leren kennen die bij mij in de stad woont. Ze wilde zelf ook elkaar wel eens ontmoeten zei ze, gewoon vriendschappelijk, maar steeds als ik een datum noemde reageerde ze ineens niet meer of zei ze een dag van te voren af omdat ze ineens een andere afspraak had of het was vergeten.
Heb het op ten duur maar afgekapt, heb er dan ook geen zin meer in om moeite te doen. Het is graag of niet

1 like

Ik zit vandaag in de sauna met m’n vriendin en dit is precies waar wij het over hebben :grin:

1 like

@Dojacat Het enige wat je kunt doen is denk ik gewoon niets vertrouwelijks meer aan haar vertellen.
Of misschien met je schoonzus overleggen of die niet een keer iets kan zeggen in de trant van ‘vindt Polkadot het wel okĂ© dat je dit soort dingen over haar en plein public vertelt?’ maar als je schoonmoeder met haar ook geen goede band heeft zal dat misschien weinig indruk maken. Rotsituatie wel :-1:

1 like

Ik wissel zaterdag van auto en nu heb ik de oude en nieuwe op dezelfde dag laten vervallen/ingaan. Maar nu staat er in de bevestiging dat hij dan vrijdag al afloopt. Dus een dag onverzekerd. En dat kan je dan ineens niet meer online wijzigen maar via de mail. En eer dat ik een adres gevonden had
pfff.

Ik vind het ergerlijk als ik de mondgeur van vreemde mensen ruik. En dan niet iemand die superdichtbij je staat ofzo maar iemand in de trein bijvoorbeeld. Zo vanuit het niets zo’n vieze koffievlaag in je neus, brrrr.

15 likes
  • Mompelt iets over de VOC mentaliteit*
7 likes

Ik ben volwassen geworden. Ik had gisteren eten uit de vriezer gehaald voor vandaag maar vandaag had ik echt enorme zin in pizza; maar heb in de supermarkt toch maar besloten om dat andere eten te maken omdat het anders zonde was :sob:

20 likes