Jow zo herkenbaar, alleen ben ik om 20.00 in slaap gevallen en om 23.45 wakker geschrokken. Hoiie hè slaap.
Er zit iemand naast me in de trein op z’n laptop super druk te klikken en t scherm verandert continu, van heel fel wit naar groen naar geel. Hij is iets aan t ontwerpen ofzo maar het is zo irritant in m’n ooghoek hele tijd dat geflits
Naar buiten kijken heeft ook geen zin want t is nog donker dus dat zie je ook in t raam
Kan m’n ogen wel dicht doen maar ja dat wil ik helemaal niet?
(En nee ik kan niet ergens anders zitten helaas want spits en de trein is super vol)
Hahahaha kon vandaag gelukkig uitslapen!
Ooh ik had precies hetzelfde. Het was een klein meisje dus ze zat precies in mijn gezichtsveld. Vroeg me ook af hoe de fack worden jouw armen niet moe?!?! Op een gegeven moment moest ze dr telefoon wel ook met twee handen vasthouden haha. Ze kan sowieso het hele concert terugkijken en er een dvd van maken ofzo mocht ze het gemist hebben
Fijn dat je het leuk hebt gehad!! Ondanks de regen was het weer top
Iemand in het appartementencomplex draait sinds een tijdje elke dag de wasmachine van 11:00 tot 21:00… Geen idee wie, maar er is continu een zoemend geluid.
Dat mensen op marktplaats in de titel van hun advertentie GRATIS zetten en vervolgens in de tekst daar onder “doe een goed bod”. Ik had een bericht gestuurd naar iemand met de “gratis advertentie” en hij wilde er gewoon €30 voor hebben. Dat is niet gratis hoor meneer.
Aan het feit dat ik om een vaste locatie heb gevraagd op mijn werk (en heb gekregen?) zodat ik niet meer hoef in te vallen en overal naartoe moet. 3x raden wat ik morgen moet doen…
Ik erger me aan m’n ouders en het feit dat ze bijna niks lusten. Vooral m’n vader is zo’n picky eater. Hij wilt alleen naar een restaurant als er kip sate op de kaart staat, dat is zowat het enige wat hij lust.
Nu heb ik binnenkort iets te vieren samen met 2 vriendinnen en onze ouders zullen daar ook aanwezig zijn. Vriendinnen hebben al wat leuke restaurants voorgesteld, maar m’n vader vindt het steeds niks, terwijl het best uiteenlopende menu’s zijn. Het draait deze avond toch even om m’n vriendinnen en mij? Nu moeten we ons helemaal aanpassen aan de wensen van 1 van de 6 ouders die aanwezig zal zijn, en moeten we naar zo’n standaard restaurant, alleen omdat hij alles wat hij niet kent te exotisch vindt om te proeven.
Met exotisch bedoel ik alles wat geen (bekend) vlees met friet is. Zelfs pasta en pizza gaat hem te ver.
Wat erg is dit…Dat je als volwassende gewoon echt niks lust. Dus je vader eet elke dag AGV?
Ja, bijna elke dag. Ook wel 1 keer in de week friet of pasta met gehakt en zo’n saus uit een zakje zonder groenten.
Mn moeder die mij als dr p.a/google gebruikt. Weet ik veel wat alles op de menukaart betekend. Ik heb je al 300x gezegd waar we uitstappen onthou t gewoon of loop achter me aan.
Pak gvd zelf je suiker ik heb de koffie al gehaald.
Dat mijn cliënten het hebben over “geld beuren” het is wel correct maar vind het zo plat en boers klinken
Ik heb geen idee wat dat betekent
Naast mij stond er een stelletje het héle concert één of andere paringsdans uit te voeren. Ze namen echt mega veel ruimte in beslag en gingen er helemaal in op (met de ogen dicht) en botsten steeds tegen anderen aan etc. Ik bedoel, superleuk dat je het naar je zin hebt en dat je lekker aan het dansen bent, maar houd een béétje rekening met wie er naast je staan. Ik stond vrij ver vooraan en er was gewoon geen ruimte om uitgebreid te bewegen.
Weer wat geleerd vandaag!
Ik kijk echt heel vaak video’s van concerten terug
Als ik door heb val ik gewoon midden in een zin stil. Meestal duurt het dan echt lang voordat ze doorhebben dat ik niet meer praat, en reageren ze verbaasd dat ik niet verder praat.
Ja ik haat dat ook heel erg. Of als iemand afgeleid raakt van iets “oh die man heeft een grappige hoed op”, dat dus middenin een gesprek gooit en dan niet zegt van “maar goed je zei…” maar gewoon doet alsof je helemaal niet aan het woord was (of dat al niet meer doorhad ofzo).
Niet uitknijpbare puisten
Ik was dus in Sneek op een afscheidsreceptie. Ontmoet ik daar m’n collega M. Ons gesprek kwam zo uit dat ik vertelde dat m’n relatie na 3.5 jaar deze zomer was uitgegaan. Zij was niet verbaasd. Ze wist het waarschijnlijk al via een andere collega van mij die graag roddelt. Zegt M: ik wist het al een hele tijd. Ik: je wist het al een hele tijd? Sinds wanneer dan? Zij: sinds ik hem ontmoet heb. Ik: wanneer heb je hem (m’n ex dus) ontmoet dan? Zij: op een kantoor feest. Ik: dat moet al een hele tijd geleden zijn geweest. Zij: ja en toen zag ik het al. Wat ze bedoelt is dat ze toen al zag dat hij uiteindelijk agressief zou worden. Nu lig ik daar in bed over na te denken. Want ten eerste vraag ik me af of ik m’n ex ooit heb meegenomen naar een kantoor feest. Maar stel dat dit zo was. Dan zegt m’n collega nu dat ze al 3 jaar geleden wist hoe hij zou gaan doen. Ja ze heeft een sterke intuïtie zegt ze. Flikker toch op. Ik heb ruim 3 jaar geloofd dat hij lief zou blijven. En niemand kon mij voorspellen dat hij zo plotseling veranderde en agressief werd. En ZIJ wist dit 3 jaar geleden al? Wat een arrogante trut is het toch.