Waar erger je je aan #5

Inhoudsopgaven of menukaarten met puntjes tussen het hoofdstuk en bladzijde of het gerecht en de prijs. Dat is ZO lelijk. Doe gewoon heel veel tabs, please

13 likes

Als je hebt gekookt voor meerdere dagen en je moet dat net voor bedtijd nog in bakjes/zakjes proppen en hopen dat er ruimte in de vriezer is. Wil slapen.

8 likes

Ja vreselijk he

1 like

Vanmiddag was ik heel moe en toen ben ik ‘‘even’’ gaan slapen. Ik wist al dat het een bijzonder onverstandig idee was, want ik kan dan niet goed wakker worden, ik heb uiteindelijk ook echt van 17.00 tot 21.00 liggen slapen.

En nu ben ik klaarwakker, maar ik moet morgen wel vroeg op. Dus ik zal waarschijnlijk niet echt uitgeslapen wakker worden en dan ben ik ongetwijfeld weer heel moe als ik morgen uit mijn werk kom. Lekkere vicieuze cirkel.

Waarom doe ik dit?

1 like

Ik haat dat zo erg, vooral als iemand dat vlak voor je aan het doen is. :rage:
Gelukkig heb je alsnog genoten!

Haha elke keer als ik jou nu zo laat op t forum zie denk ik meit ga aub slapen je slaapt al zo weinig :scream:

4 likes

Jow zo herkenbaar, alleen ben ik om 20.00 in slaap gevallen en om 23.45 wakker geschrokken. Hoiie hĂš slaap.

1 like

Er zit iemand naast me in de trein op z’n laptop super druk te klikken en t scherm verandert continu, van heel fel wit naar groen naar geel. Hij is iets aan t ontwerpen ofzo maar het is zo irritant in m’n ooghoek hele tijd dat geflits
Naar buiten kijken heeft ook geen zin want t is nog donker dus dat zie je ook in t raam
Kan m’n ogen wel dicht doen maar ja dat wil ik helemaal niet?
(En nee ik kan niet ergens anders zitten helaas want spits en de trein is super vol)

1 like

Hahahaha :joy::joy::joy: kon vandaag gelukkig uitslapen!

Ooh ik had precies hetzelfde. Het was een klein meisje dus ze zat precies in mijn gezichtsveld. Vroeg me ook af hoe de fack worden jouw armen niet moe?!?! Op een gegeven moment moest ze dr telefoon wel ook met twee handen vasthouden haha. Ze kan sowieso het hele concert terugkijken en er een dvd van maken ofzo mocht ze het gemist hebben :roll_eyes:

Fijn dat je het leuk hebt gehad!! Ondanks de regen was het weer top

1 like

Iemand in het appartementencomplex draait sinds een tijdje elke dag de wasmachine van 11:00 tot 21:00
 Geen idee wie, maar er is continu een zoemend geluid. :woozy_face:

Dat mensen op marktplaats in de titel van hun advertentie GRATIS zetten en vervolgens in de tekst daar onder “doe een goed bod”. Ik had een bericht gestuurd naar iemand met de “gratis advertentie” en hij wilde er gewoon €30 voor hebben. Dat is niet gratis hoor meneer.

4 likes

Aan het feit dat ik om een vaste locatie heb gevraagd op mijn werk (en heb gekregen?) zodat ik niet meer hoef in te vallen en overal naartoe moet. 3x raden wat ik morgen moet doen
 :persevere:

Ik erger me aan m’n ouders en het feit dat ze bijna niks lusten. Vooral m’n vader is zo’n picky eater. Hij wilt alleen naar een restaurant als er kip sate op de kaart staat, dat is zowat het enige wat hij lust.

Nu heb ik binnenkort iets te vieren samen met 2 vriendinnen en onze ouders zullen daar ook aanwezig zijn. Vriendinnen hebben al wat leuke restaurants voorgesteld, maar m’n vader vindt het steeds niks, terwijl het best uiteenlopende menu’s zijn. Het draait deze avond toch even om m’n vriendinnen en mij? Nu moeten we ons helemaal aanpassen aan de wensen van 1 van de 6 ouders die aanwezig zal zijn, en moeten we naar zo’n standaard restaurant, alleen omdat hij alles wat hij niet kent te exotisch vindt om te proeven.
Met exotisch bedoel ik alles wat geen (bekend) vlees met friet is. Zelfs pasta en pizza gaat hem te ver.

1 like

Wat erg is dit
Dat je als volwassende gewoon echt niks lust. Dus je vader eet elke dag AGV?

Ja, bijna elke dag. Ook wel 1 keer in de week friet of pasta met gehakt en zo’n saus uit een zakje zonder groenten.

1 like

Mn moeder die mij als dr p.a/google gebruikt. Weet ik veel wat alles op de menukaart betekend. Ik heb je al 300x gezegd waar we uitstappen onthou t gewoon of loop achter me aan.
Pak gvd zelf je suiker ik heb de koffie al gehaald.

5 likes

Dat mijn cliĂ«nten het hebben over “geld beuren” het is wel correct maar vind het zo plat en boers klinken

3 likes

Ik heb geen idee wat dat betekent

1 like

Naast mij stond er een stelletje het héle concert één of andere paringsdans uit te voeren. Ze namen echt mega veel ruimte in beslag en gingen er helemaal in op (met de ogen dicht) en botsten steeds tegen anderen aan etc. Ik bedoel, superleuk dat je het naar je zin hebt en dat je lekker aan het dansen bent, maar houd een béétje rekening met wie er naast je staan. Ik stond vrij ver vooraan en er was gewoon geen ruimte om uitgebreid te bewegen.

3 likes