Weer wat geleerd vandaag!
Ik kijk echt heel vaak videoâs van concerten terug
Als ik door heb val ik gewoon midden in een zin stil. Meestal duurt het dan echt lang voordat ze doorhebben dat ik niet meer praat, en reageren ze verbaasd dat ik niet verder praat.
Ja ik haat dat ook heel erg. Of als iemand afgeleid raakt van iets âoh die man heeft een grappige hoed opâ, dat dus middenin een gesprek gooit en dan niet zegt van âmaar goed je zeiâŠâ maar gewoon doet alsof je helemaal niet aan het woord was (of dat al niet meer doorhad ofzo).
Niet uitknijpbare puisten
Ik was dus in Sneek op een afscheidsreceptie. Ontmoet ik daar mân collega M. Ons gesprek kwam zo uit dat ik vertelde dat mân relatie na 3.5 jaar deze zomer was uitgegaan. Zij was niet verbaasd. Ze wist het waarschijnlijk al via een andere collega van mij die graag roddelt. Zegt M: ik wist het al een hele tijd. Ik: je wist het al een hele tijd? Sinds wanneer dan? Zij: sinds ik hem ontmoet heb. Ik: wanneer heb je hem (mân ex dus) ontmoet dan? Zij: op een kantoor feest. Ik: dat moet al een hele tijd geleden zijn geweest. Zij: ja en toen zag ik het al. Wat ze bedoelt is dat ze toen al zag dat hij uiteindelijk agressief zou worden. Nu lig ik daar in bed over na te denken. Want ten eerste vraag ik me af of ik mân ex ooit heb meegenomen naar een kantoor feest. Maar stel dat dit zo was. Dan zegt mân collega nu dat ze al 3 jaar geleden wist hoe hij zou gaan doen. Ja ze heeft een sterke intuĂŻtie zegt ze. Flikker toch op. Ik heb ruim 3 jaar geloofd dat hij lief zou blijven. En niemand kon mij voorspellen dat hij zo plotseling veranderde en agressief werd. En ZIJ wist dit 3 jaar geleden al? Wat een arrogante trut is het toch.
Love the word scharrel. Mogen het ook âscharrelsâ zijn
Ik krijg een heel zielig gedicht van mân ex over het kwijtraken van onze liefde en hoe verdrietig en verbaasd hij is. Klopt zo niet met zijn geschreeuw en gescheld tijdens onze vakantie in Ierland. Ik kan hier helemaal niks mee. Ga je drama ergens anders dumpen ex vriend!
Yes!
En zie ik dat het je verjaardag is? Gefeliciteerd!
En dan net zo lang wel proberen uit te knijpen tot bloedens toeâŠ
Ik moet zo iets terug brengen bij de Action en ze doen daar altijd zĂł moeilijk. Moet echt een verklaring afleggen waarom ik het terug wil brengen en waarom ik het dan toch wel gekocht had. Geef gewoon mn geld terug.
Ja en ga ook absoluut de winkel niet in voordat je het geruild hebt want daar worden ze ook geirriteerd van
Huh wat raar bij âmijnâ action zijn ze daar juist super makkelijk in! Ik hoef vaak niet eens te zeggen waarom ik het terugbreng, alleen dat ik het terug kom brengen en dat is het.
Ik werk ook bereikbaarheidsdiensten (werk in de thuiszorg) en werd vannacht al eens wakker. De telefoon ging één keer over. Telefoonnummer uit Mali, Afrika dus. In de hoop dat je terugbelt natuurlijk. Nummer geblokkeerd (en voor niets wakker ), maar ze gebruiken meerdere nummers en ben vandaag dus ook nog een paar keer gebeld. Ik blokkeer ze allemaal, maar als ze iedere keer een ander nummer gebruiken helpt het alsnog niet.
Gefeliciteerd! Dump je drama idd elders en dump de confetti en taart maar bij jou (hopelijk)
Vraag net aan een medewerker van footlocker of ze een pakje voor mijn dochter in een bepaalde maat hebben. Heeft hij deze gepakt uit het magazijn. Kom ik er net thuis achter dat hij de verkeerde maat heeft meegeven. Had zelf ook beter moeten opletten.
Gelukkig hadden ze hem nog online maar nu moet ik weer een uur reizen om dat andere pakje terug te brengen.
Kun je de klantenservice geen mail sturen of je het naar hun terug mag sturen?
Al gebeld maar dat mag niet
Om 17.30 sluit de finish, maar vroege stukken op de route worden altijd eerder opgeruimd als alle lopers voorbij zijn. Ik woon om hoek van jouw (oude?) werk en rond 13u is alles hier vaak voorbij.