Waar erger je je aan #5

Maar de marathon zelf is pas zondag, weet niet hoeveel overlast het zaterdagprogramma geeft

1 like

Bij het het stadion zag ik vanmiddag een bord staan met “nog 42 km te gaan”, dus gok dat het daar suuuuuper druk is. Rijdt de bus niet helemaal om naar het station? Lijkt me sterk dat ze daar niet komen. Of je moet bij strijp s de trein naar cs pakken.

1 like

Ik was gisteren in de hunkemoller en ik vind de mensen die daar werken zo irritant

Ik was echt 3 tellen binnen komen ze alweer over 3 aanbiedingen vertellen en daarna vroeg ze ook nog: ben je al bekend met je hunkemoller maat?
Hallo?! Laat me met rust man, ik wil gewoon rondkijken, geen interview afleggen.

8 likes

Ik had vorige week ook een ergernis aan een Hunkemöllermeisje. Ik kwam even strings halen, vraagt ze of ik ook een beha wil. Dus ik zeg dat ze m’n maat toch niet hebben. Zij vraagt door en ik vertel uiteindelijk m’n maat (70JJ) en dan zegt ze ‘oh dat hebben we niet maar ik kan je wel een 75G geven want dat is ook al echt groot’. Ik heb even overwogen om alles in haar handen te gooien en weg te lopen, maar heb het toch niet gedaan

1 like

Ik ben echt super blij dat m’n haar zo dik en nu weer lang is maar dat KAMMEN als ik uit de douche kom :weary:

3 likes

Zo herkenbaar! Waar is het zelfinzicht? Too little to late vriend.

1 like

Ja precies! Dit schrikt toch alleen maar af, ik heb dan in ieder geval echt geen zin meer om daar te komen.

1 like

Zocht ff op de hashtag en heb denk ik die foto gevonden (beginnen met een s?) maar die man zit zo chagrijnig aan tafel, wat is daar nou us time aan :joy:

4 likes

Aan mijn man die had beloofd deze keer voor de baby op te staan maar toch gewoon lekker verder lag te snurken. Terwijl ik al weken teer op 4 uurtjes slaap en op het punt van instorten sta

2 likes

Deken van hem aftrekken en hem een por geven. Dit is wel makkelijk voor hem zo, het is ook zijn kind.

15 likes

Irritant he. Gewoon is wakker maken hoor anders en lekker blijven liggen.

Even opgezocht en ik ga stuk om dit :joy: “Kom schat, ffkes romantisch doen”
“Mweh”

1 like

Mensen die plannen wijzigen. Ik zou met twee vriendinnen om half twaalf koffie gaan drinken, eentje kon niet meer dus ik zou gewoon met de andere gaan, gaat ze ineens de plannen wijzigen en nou komt ze pas later en dan kunnen we geen koffie meer drinken vanwege een andere afspraak omdat mijn moeder besluit een uur te vroeg te komen. Hou je gewoon aan afspraken mensen. Ik ben heel flexibel, maar vandaag even niet want ik wil koffie en taart en dat word me door de neus geboord.

1 like

Ja idd. Sorry hoor.

Dat ik vandaag bij 2 winkels Dr Martens wilde kopen maar ZO onvriendelijk geholpen werd. Prima, spendeer ik ergens anders mijn 180,- , groetjes.

Maar nu heb ik ze dus niet :frowning:

1 like

Ja precies!! En nu is het in elke winkel mislukt en zijn ze overal uitverkocht, echt kut haha. Maar oke, eigen schuld

Er geldt vandaag een parkeerverbod waar ik woon en in alle omliggende straten. Gisterenavond heb ik 20 minuten rondgereden om een plekje te vinden voor mijn wagen.

Nu kijk ik naar buiten en zie ik dat de buurt verdomme ontruimd is om plaats te maken voor ANDERE wagens om te parkeren??? Er is blijkbaar ergens een militaire stoet ofzo te zijn en ruim 500 bewoners moeten daarvoor maar opbokken???

Wat met “neem het openbaar vervoer naar de stad”, een doorlopende campagne van de overheid???

Omg van dit soort dingen kan ik echt walgen.

6 likes

Ik volg best wat hardlopers die actief zijn op instagram en best wat volgers hebben enzo waaronder een meisje dat sindskort een vriend heeft (of ja, sindskort op instagram). Ze filmt hem nu regelmatig in haar stories en je ziet gewoon dat hij zo overduidelijk niet gefilmd wil worden. Maar daar heeft ze blijkbaar dus schijt aan?

Echt zo’n nutteloze ergernis wel, kan me beter druk maken om m’n eigen leven haha

Dat zie je zo vaak, ook wil de partner eerst niet in beeld maar daar heeft de influencer schijt aan en een half jaar later heeft de partner zelf ineens ook een account voor de moneys.

2 likes

Dat godverdomme de hond van mijn schoonouders op ons nieuwe bed geplast heeft :rage:
Houden altijd de deur dicht zodat de honden niet in de kamer van mijn vriend kunnen komen.
Ga ik vanmorgen naar de wc en wist ik niet dat de hond op het bed van mijn schoonouders lag. Terwijl ik op de wc zit loopt de hond naar onze slaapkamer en springt op ons bed, vriend schiet het bed uit om de hond eruit te roepen (pak je haar namelijk op wil ze van enthousiasme soms plassen), gaat ze op haar rug liggen en alsnog uit enthousiasme plassen.

Dus vlek in hoeslaken en matras

nu dus maar met talkpoeder het meeste eruit proberen te krijgen :tired_face:
Al zo vaak gevraagd aan schoonouders om honden beneden te laten, want wij willen ze niet op de kamer. Nu dus even extra blij dat we over vier weken in ons eigen huis wonen