Waar erger je je aan #5

Ja ik baal echt enorm, het meeste is er gelukkig al uit dus hoop dat de rest er ook uit gaat. Maar echt ellende vind het ook zo smerig :confounded:

Dat ik speciaal een helixpiercing heb gekocht en vervolgens krijg ik hem niet meer in. Niet omdat het is dichtgegroeid maar omdat het gewoon een kutding is.

Dat een man in de supermarkt met zijn handen alle croissantjes aanraakt om de beste te kiezen. Vervolgens spreek ik hem erop aan door te zeggen: je moet de tang gebruiken. Zegt hij: oh die heb ik niet gezien. Terwijl er ongeveer 15 tangen in en rondom de bakken liggen :triumph:

7 likes

Dan hoef je ze toch alsnog niet allemaal aan te raken :no_mouth: ik had echt nooit smetvrees en ben echt niet snel vies van dingen maar door wat ik hier allemaal lees durf ik straks m’n huis niet meer uit hoor.

7 likes

Is het
 Hun huis?

1 like

Haha same!

1 like

Hahah ja en heb jij
 zelf de deur open laten staan? @Taksi

1 like

Ben benieuwd wie je bedoelt

1 like

Pas deelde iemand hier op het forum een filmpje van Maxim Hartman en hoewel ik eigenlijk een hekel aan die man heb vond ik het best een leuk filmpje (Maxim doet vegan).

Maar sinds ik dat gekeken heb staan er in mijn suggesties op youtube allemaal video’s van die vent. Nou heb ik er net toch op eentje geklikt, al een paar jaar oud, maar holymoly, wat een extreem vrouwonvriendelijke shit dit :eek: Het is echt nog veel erger dan ik had verwacht.

(Hij interviewt een man die een vrouw uit RoemeniĂ« heeft gehaald omdat alle Nederlandse vrouwen zeikwijven zijn. Veel mannen tegenwoordig zijn trouwens ook halve wijven en dan verkondigt die man ook nog een heleboel ‘wijsheden’ over vrouwen en over wat die zoal willen en doen in het leven.)

UGHHH ik heb echt 2 hele weken besteed aan het zoeken naar accomodaties en vluchten en alles voor onze roadtrip door de VS van mij en m’n beste vriendin. Had alles in tabelletjes opgeschreven en gedaan.

Zegt ze nu ‘ooh ja ik heb verkeerd gekeken, ik heb tentamens op die datum
’

Are you FUCKING kidding me

1 like

Ik werk op een lab en er was zo’n vertegenwoordiger van een merk van labspullen die wij veel gebruiken die met mij wilde afspreken om nieuwe producten door te nemen. Nou prima, ik wil je wel eens een keertje aanhoren hoor.

De eerste keer dat hij dat probeerde kon ik niet, maar toen was ik al geĂ«rgerd dat hij z’n mailtjes altijd afsloot met ‘Cheers, Piet’. Gast, ik heb vroeger niet met je geknikkerd ofzo? Ik kĂ©n je niet, en we gaan met elkaar om in professionele context dus wat nou ‘cheers’.

En nu hadden we afgesproken, komt hij gewoon niet opdagen? OkĂ© dan, ik heb echt slechte indruk van deze vent. Het is jammer dat z’n product zo goed is dat ik het waarschijnlijk wel blijf kopen, maar echt irritant!!

5 likes

pdf’s van wetenschappelijke artikelen die je niet op je pc/laptop kan citeren/kopiĂ«ren etc. eeeeeeeeeeergh

2 likes

Aaaaaah wanneer je een bron wil overnemen en dan dat er qqqqqqqqqqqqqqqqq komt te staan

2 likes

Of heel veel spaties

Oh dat is nog erger ja.

1 like

Omg echt een grote irritatie ook van mij, hoe makkelijk mensen afspraken afzeggen of zo lekker onverschillig en onnauwkeurig met jou tijd omgaan. Kan me voorstellen dat je pissed bent.

3 likes

Had je ook al iets geboekt of dat nog niet? :scream:
Wel echt lullig als jij ook al die dingen uitzoekt en het enige wat zij hoeft te doen is de datum doorgeven dat ze kan maar dat dat zelfs niet goed gaat
 (of trek ik nu teveel conclusies uit dit verhaal :joy:?)

2 likes

Neuh dat is wel ongeveer hoe het nu is :sweat_smile: En nee gelukkig nog niet geboekt.

Ik snapte echt vrij weinig van hem in die aflevering. Hij zegt dat hij geen typetje doet, maar hoe dan? Ik vond het allemaal nogal overkomen als dat hij zich een houding moet geven en dan maar zich zo apart gedraagt. In die aflevering vond ik hem helemaal niet oprecht overkomen. In een aflevering dat ie moet kajakken met Ryanne vond ik hem ook apart, maar wel meer zichzelf ofzo, minder een typetje/houding dat ie zichzelf aanmeet.

2 likes

Hoe vaak stofzuig en dweil jij dan?