Omg echt een grote irritatie ook van mij, hoe makkelijk mensen afspraken afzeggen of zo lekker onverschillig en onnauwkeurig met jou tijd omgaan. Kan me voorstellen dat je pissed bent.
Had je ook al iets geboekt of dat nog niet? 
Wel echt lullig als jij ook al die dingen uitzoekt en het enige wat zij hoeft te doen is de datum doorgeven dat ze kan maar dat dat zelfs niet goed gaat… (of trek ik nu teveel conclusies uit dit verhaal
?)
Neuh dat is wel ongeveer hoe het nu is
En nee gelukkig nog niet geboekt.
Ik snapte echt vrij weinig van hem in die aflevering. Hij zegt dat hij geen typetje doet, maar hoe dan? Ik vond het allemaal nogal overkomen als dat hij zich een houding moet geven en dan maar zich zo apart gedraagt. In die aflevering vond ik hem helemaal niet oprecht overkomen. In een aflevering dat ie moet kajakken met Ryanne vond ik hem ook apart, maar wel meer zichzelf ofzo, minder een typetje/houding dat ie zichzelf aanmeet.
Hoe vaak stofzuig en dweil jij dan?
Ohh verkeerd gelezen ik dacht je gaat het een maand niet doen. 
Dan beter misschien gewoon even doen. 20 minuutjes werk of de hele week sip!
Ja snap ik! Wel heel erg gastvrij van jou!
Ik zou het ook niet fijn vinden eerlijk gezegd.
Die Volvo reclame die dit nummer helemaal verneukt
Ohhhh die is zooooo irritant
Ik heb na die reclame opgezocht of de versie van Major Lazer dan misschien een cover was, maar blijkbaar worden in Amerika alle nummers waar iets van gun in voorkomt gecensureerd en is daar de standaard versie dus ook into the sun. Lekker hypocriet voor een land waar je wapens in de supermarkt koopt
Ik had vandaag een discussie met een collega over of ik haar troep moest opruimen of niet…
Ik deed het werk van een derde die ziek was en later kwam. Ik vraag hulp want collega deed toch niks. Toen liet ze haar rommel al midden in het gangpad liggen maar toen ik even wegliep om met pauze te gaan ging zij spullen pakken om naar huis te gaan en zag ik dat ze weer shit had laten liggen. Vraag ik of ze dat op kan ruimen, krijg ik een: ja ik moet nu echt weg. Het waren verdomme drie dingen. Dus ik reageerde geïrriteerd, heeft ze daarna wel tijd om minutenlang met mij in discussie te gaan over wie haar troep moet opruimen. Wtf. Ben je wel helemaal lekker ik ben je fakking moeder niet.
Kattenvlooien
krijg ze niet uitgeroeid…
Dat mn wcpapier op is en ik nu moet vegen met keukenrol aka schuurpapier
Ik vind het wel knap van je. Ik wil absoluut geen loges in huis behalve mijn vriend.
Dat ik bij alles wat ik eet (gezond of ongezond) zeurende pijn in mijn bovenbuik en rug krijg, en helemaal opzwel en zwanger lijk.
Ja, als het aanhoudt ga ik dat zeker doen. Doet echt pijn.
Ik had vorige week seks in mijn bed en nu kraakt het bed als ik er normaal in lig, vet irritant.
Nu ga ik een tijdje weg en blijft een vriendin af en toe in mijn huis slapen, dus ik hoop dat het haar ook opvalt en dat ze het gaat fixen voor me 
Aan mensen die je aantikken in een winkel ofzo als ze je aandacht willen om bijvoorbeeld te vragen of ze er langs mogen. Ik voel me dan zo buitensporig geïrriteerd worden dat dat meer aan mij ligt dan aan degene die het doet. Maar ik vind dat zomaar aangeraakt worden door vreemden echt vreselijk irritant.
Ik ook! Ik sta wel eens achter de kassa en dan pakken mensen de spullen direct als ik ze gescand heb (echt doe rustig) maar soms pakken ze dingen dan echt uit m’n hand en raken daarbij m’n hand aan. Ik krijg daar echt de rillingen van, meteen zin om weg te rennen of de rest in hun gezicht te gooien. Ik vind het zo’n inbreuk op m’n privacy.