Dan beter misschien gewoon even doen. 20 minuutjes werk of de hele week sip!
Ja snap ik! Wel heel erg gastvrij van jou!
Ik zou het ook niet fijn vinden eerlijk gezegd.
Die Volvo reclame die dit nummer helemaal verneukt
Ohhhh die is zooooo irritant
Ik heb na die reclame opgezocht of de versie van Major Lazer dan misschien een cover was, maar blijkbaar worden in Amerika alle nummers waar iets van gun in voorkomt gecensureerd en is daar de standaard versie dus ook into the sun. Lekker hypocriet voor een land waar je wapens in de supermarkt koopt
Ik had vandaag een discussie met een collega over of ik haar troep moest opruimen of niet…
Ik deed het werk van een derde die ziek was en later kwam. Ik vraag hulp want collega deed toch niks. Toen liet ze haar rommel al midden in het gangpad liggen maar toen ik even wegliep om met pauze te gaan ging zij spullen pakken om naar huis te gaan en zag ik dat ze weer shit had laten liggen. Vraag ik of ze dat op kan ruimen, krijg ik een: ja ik moet nu echt weg. Het waren verdomme drie dingen. Dus ik reageerde geïrriteerd, heeft ze daarna wel tijd om minutenlang met mij in discussie te gaan over wie haar troep moet opruimen. Wtf. Ben je wel helemaal lekker ik ben je fakking moeder niet.
Kattenvlooien krijg ze niet uitgeroeid…
Dat mn wcpapier op is en ik nu moet vegen met keukenrol aka schuurpapier
Ik vind het wel knap van je. Ik wil absoluut geen loges in huis behalve mijn vriend.
Dat ik bij alles wat ik eet (gezond of ongezond) zeurende pijn in mijn bovenbuik en rug krijg, en helemaal opzwel en zwanger lijk.
Ja, als het aanhoudt ga ik dat zeker doen. Doet echt pijn.
Ik had vorige week seks in mijn bed en nu kraakt het bed als ik er normaal in lig, vet irritant.
Nu ga ik een tijdje weg en blijft een vriendin af en toe in mijn huis slapen, dus ik hoop dat het haar ook opvalt en dat ze het gaat fixen voor me
Aan mensen die je aantikken in een winkel ofzo als ze je aandacht willen om bijvoorbeeld te vragen of ze er langs mogen. Ik voel me dan zo buitensporig geïrriteerd worden dat dat meer aan mij ligt dan aan degene die het doet. Maar ik vind dat zomaar aangeraakt worden door vreemden echt vreselijk irritant.
Ik ook! Ik sta wel eens achter de kassa en dan pakken mensen de spullen direct als ik ze gescand heb (echt doe rustig) maar soms pakken ze dingen dan echt uit m’n hand en raken daarbij m’n hand aan. Ik krijg daar echt de rillingen van, meteen zin om weg te rennen of de rest in hun gezicht te gooien. Ik vind het zo’n inbreuk op m’n privacy.
Sorry, dit doe ik altijd, maar mensen zien me anders echt nietstaan. Meestal kan ik wel zo langs iemand glippen, maar vaak tik ik wel heel zachtjes. En ja, ik vind het ook vervelend als mensen dit bij mij doen
Dat ik momenteel dagelijks op een halve menselijke accu volledig moet functioneren. En als dingen dan niet lopen zoals gepland is alles nog vermoeiender.
Mensen die ontzettend luid in het openbaar Facetimen.
Argh dat klinkt ook heel naar inderdaad!
Ik weet niet waar ik moet beginnen maar weer een ***dag gehad bij ons huis. We gaan zaterdag over maar echt ALLES gaat mis al de hele afbouw lang. Vandaag zijn er 5 partijen bezig geweest.
Elektraman is niet komen opdagen. Rioolaansluiting vanaf de weg (gemeentewerk) is onvindbaar, 3 uur lang zijn ze bezig geweest met de hele voortuin opengraven, niks gevonden. Nu alles weer dichtgegooid, dus we kunnen straks niet naar de wc of water pakken. De kitter is van de trap gevallen en heeft daarbij het stucwerk helemaal beschadigd.
Wij komen te wonen op nr. 13 btw, toeval? En wie mag alles oplossen? Ik zelf. Dus ga maar weer bellen en de hele dag heen en weer rijden. Zo moeilijk om aardig te blijven tegen mensen. Ik heb ook helemaal geen tijd om spullen in te pakken of dingen te regelen. En krijg ook nog deze week een grote controle van de belastingdienst op de zaak ergens ‘tussendoor’. Soms lijkt alles een grap, wordt langzaam gillend gek.
Vakantiewebsites die een 2-kamer appartement voor 5 mensen verhuren. Ik wil niet dat er 3 man in de woonkamer moet slapen
En ieder betaalbaar appartement is uiteraard gebaseerd op het bovenstaande.