Wat een bende Supervervelend dat alles zo tegenzit! Heb je wel een beetje hulp? Ik hoop dat er snel een beetje tegenwicht komt en alles opeens voor de wind gaat
sterkte/succes!
Aan mijn buren die overdreven herrie maken dus heb de tv nu op 50 en ben expres hard aan het hoesten
Vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, kapt in m’n huidige woning de tv er mee en is de afvoer verstopt…
Als een van mijn katten zo’n mega aanhankelijke bui heeft en dan blijft ze continue proberen op me te zitten en daar kan ik zooooo geirriteerd van raken
Ik heb dit al als m’n vriend dit doet (ook op dit moment)
Ik vroeg een tijdje terug aan mijn vriend of hij een bepaalde serie met me wilde kijken, zei hij: nee die heb ik met mijn ex gekeken.
Vraagt ie nu aan mij of ik diezelfde serie met hem wil kijken. Wat denk je zelf
Als jij hem wil zien; gewoon ja zeggen?
Snap het probleem niet zo goed. Edit: terwijl ik best moeilijk kan zijn
Gaat me er meer om dat hij zelf nee zei toen ik het voorstelde en er nu dan wel weer zelf mee komt haha
Edit: weet heel goed dat ik moeilijk doe om niks hoor haha maar dan had ie gewoon gelijk ja moeten zeggen
Aan een vriendin waarmee ik net op vakantie ben geweest. Zij is zo traag in alles… kan ze misschien niks aan doen maar ik sta gewoon dr helft van de vakantie te wachten. Nu ben ik het op zich gewend. Maar tegenwoordig pak ik dan mijn telefoon erbij om het wachten tr verzachten en krijg ik elke keer van haar te horen; kun je weer niet zonder?!
Word je echt kriebelig van
Aah ja typisch zon energie vretende vriendin dan (op het moment) is ze altijd zo of alleen nu? Anders is het nog wel op te brengen, maar als alles goed zit geeft iets je juist meer energie, zeker vriendschappen (ben er de laatste tijd mee bezig)
Ik wilde precies hetzelfde posten!
Ik heb nieuwe schoenen gekocht
Ohhhh ik ben ook al lang op zoek naar zulke schoenen, blaaatblaaat
Ik voel me grieperig
Nou ik voel me dus ook al een week niet lekker, last van mn keel blaaaatblaaaat
Zo irritant
Maar het is een vriendin toch? Waarom zou je dan dat uurtje als uitstek zien om te praten over luchtige dingen? Tuurlijk, alleen maar kommer en kwel en gezeik is niet leuk, maar om een afspraak met een vriendin iets te zien om enkel je verstand op nul te zetten en te kletsen over luchtige dingen? Waar komt dat vandaan.
Edit @Krabsalade Misschien moet ze gewoon horen dat ze veel klaagt. Soms helpt het om het met niet zoveel nadruk te zeggen ‘Hee niet zo klagen joh!’.
Ja ik doe dat misschien onbewust ook vaak, uit ongemakkelijkheid of om een gesprek gaande te houden.
Anders is het zo van: Oke mooi!.. en dan niks meer.
Kan ik deze ergens in grote oplage bestellen? Ken ook nog wat brievenbussen waar ik een exemplaar in kwijt kan.
Luxe probleem hoor. Maar dat nog niet alle apps een donkere modus hebben. Ik erger me gewoon aan het fel wit alles is. Terwijl ik nog geen week geleden ben overgegaan op donkere thema’s overal waar kan.
Dat een busje mij inhaalde en hij zijn ruiten schoonmaakte oid. Ik kreeg in ieder geval allemaal van die ruitenvloeistof in mijn gezicht. Echt een top begin van mijn dag.
Same. Heb m’n achtergrond op WhatsApp ook zwart gemaakt dat scheelt.
Dit heeft dus een naam: autobiografisch luisteren.
Samenvatting
Ik wou eigenlijk posten:
“Ik ben laatst naar een lezing hierover geweest en dit het heeft dus een naam: autobiografisch luisteren. Ik probeer er sindsdien echt op te letten, als ik met iemand in gesprek ben zeg ik dan ook tegen mezelf: nu niet autobiografisch luisteren, maar echt luisteren.”
Maar toen bedacht ik me dat ik het met deze post zelf dus ook deed. En nu eigenlijk alsnog. Inception