Waar erger je je aan #5

Koop ik een trainingspak voor me dochter. Is die echt veeeeelste groot. Twijfel over 1 of 2 maten kleiner denk nou ga voor 2 maten kleiner. Is die te klein :tired_face:. Kan je niet ruilen online alleen terug sturen en opnieuw bestellen en die ander moet terug naar de winkel in een andere stad. Dus ga nu die middelste bestellen want hij stond wel te schattig.

1 like

Sinds ik Essie nagellak heb ontdekt en dat goed bevalt heb ik er al tientallen euro’s aan uitgegeven. Het is echt een beetje een verslaving en ik vind het eigenlijk stom om iets van 15 euro voor een potje nagellak te betalen.

1 like

Dat is toch vrij standaard? Gemiddeld is zelfs 1,25 cm per maand.

O dat zei @monkeyslut ook al zie ik nu

3 likes

Ik heb sinds kort een relatie met een collega en m’n nicht en oom werken ook binnen hetzelfde bedrijf. Nu geeft m’n tante elke keer fruit en dat soort dingen mee voor m’n vriend en dan moet ik elke keer aanhoren van hem dat het zooo lief is. Is ook wel lief, maar dan denk ik halloooo, het is mijn vriend… Het gaat nu via whatsapp al een uur over dat klote fruit.

Ik had echt zin om in mijn eentje op de bank een middagje te coccoonen want mijn huisgenoot komt vanavond thuis en is dan voor een lange periode veel thuis. Dus ik dacht ik pak lekker mijn alleentijd want ik moet ook ongesteld worden. Heb chocolademelk en poffertje gehaald, lekkere kaars aan, chill kleren etc. Gaat mijn buurvrouw klussen. Echt jaren 30 woningen zijn prachtig, maar tering wat een lawaai.

4 likes

Mijn haar groeit maar 1 cm per jaar ofzo. En dat is dan net dat stukje wat er dan weer af moet laten knippen. Ofja het breekt gewoon af of valt uit als het langer wordt dan mijn schouders (krullen). Nu heb ik altijd zo’n truttig droog krulkapsel in plaats van de lange krullen die je overal op insta en tv ziet. :confounded:

Ja ook autobiografisch dit, het ging al te lang niet meer over mij :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik heb nou deze 4 thuis liggen en nog 3 andere kleuren bij mn date. Dat maakt dus al 7 in volgens mij 2 maanden tijd. Mn excuus is dat ik nog een soort herfst/winter kleur er echtttt bij nodig had. Daarna moet ik ook gewoon ophouden want als ik enthousiast over iets ben slaat het soms nogal door. Maar ik ben er dan gewoon TE enthousiast over.

Maar het is maar nagellak. Daar wil ik niet eens veel geld aan uitgeven.

5 likes

Ik heb alleen nog deze besteld en beloofd dat dit dan de laatste is. Dat is iig meer dan 80 euro aan nagellak in 2 maanden. Maar kijk dit is wel een hele mooie kleur:

En daarna mag ik gewoon iig een halfjaar niks meer kopen.

26 likes

Deze is heel mooi!

https://www.bol.com/nl/p/essie-angora-cardi-42-nude-nagellak/9200000007087712/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-63470939248-S-450216031595-9200000007087712&gclid=EAIaIQobChMIpaHGqpuh5QIVA853Ch3_twgDEAQYAiABEgKdN_D_BwE

Omg zo mooi, hoe doe je dit zo netjes? dit lukt mij echt nooit.
Blijft het ook lang bij je zitten? Ik heb altijd na een uur of eerder er al een stukje uit en dan weet ik weer waarom ik nooit nagellak op doe.

Edit: oh wacht dit is een random foto van Google zeker :sweat_smile:

1 like

Neeee, ja dat betekent dat ik alsnog weer een nieuwe moet bestellen. :joy:
@Floepsie ja het is een random foto want ik heb hem nog niet binnen. Ik ben zelf ook niet zo’n talent in nagels lakken. Ik wil wel een review maken met mn eigen nagels bij deze kleur. :+1:

2 likes

Ik erger me aan die stomme spalkjes achter mijn tanden. Zit er constant op te bijten als ik mijn mond dicht doe en mijn tanden zijn er super gevoelig door. Wil hem het liefst er uithalen, maar wil geen scheve tanden krijgen :worried:

Mijn moeder draait de woorden van anderen zo om. Bij positieve ervaringen of mensen die ze leuk vindt, maakt ze hun woorden ook veel enthousiaster en de dingen die niet leuke mensen zeggen maakt ze nog negatiever.
Ik merk het bijvoorbeeld als ik met haar ben, we iemand tegenkomen, en ze dat gesprek dan daarna bijvoorbeeld
tegen m’n vader vertelt. Zo anders gewoon.
Vind dit vervelend omdat ze onjuiste dingen de wereld in brengt, maar ook omdat ik bij alles wat ze nu zeg denk “heeft die persoon dat wel echt gezegd?”. Maar ik ben ook bang hoe ze mijn woorden verdraaid bij andere mensen.

6 likes

Aan het gebrek aan parkeer-skills en/of het ‘alleen-op-de-wereld-complex’ van sommige automobilisten. Vandaag stond ik (keurig netjes in het midden van mijn vak) in een parkeergarage geparkeerd. Kom ik terug, staat er een auto zo’n beetje overdwars in het vak naast mij, met de kont bijna tegen mijn linkerachterdeur aan. Waardoor ik zo’n 10 centimeter ruimte heb om mijn dochter achterin haar autostoel te frommelen. Apenlul. (Of apenkut natuurlijk).

Dat mijn kaas bitterballen zo heet zijn dat ik gruwelijk mijn mond zit te verbanden. Ik kan niet wachten met die krengen te eten. ZO LEKKER.

10 likes

Dat ik ergens achter ben blijven hangen en mijn duimnagel dik heb ingescheurd. Het doet zo’n pijn als ik er weer eens per ongeluk mee tegen iets aanstoot :sob:

De steeds veranderende prijzen van Zi.ggo, van het weekend was er nog een aanbieding van €39,50 voor een half jaar en nu opeens €49,50 :rage:
Ook is de next box alleen nog maar bij Max ipv ook bij complete :confounded:
Weet ook niet zo goed waar ik nu op moet wachten, of er nog een betere aanbieding oid gaat komen :no_mouth:
Iemand die toevallig bij Zi.ggo werkt en hier misschien iets over weet qua aanbiedingen :thinking:?

Alleen moeten we nog iets afsluiten, dus dreigen dat we gaan opzeggen gaat helaas niet op :joy:

Maar idd dat dat zoveel verschil maakt! Bizar!

Wat een droom :star_struck:, ik zou het hele assortiment al hebben leeg gekocht. 2 maanden geleden was ik in de DM drogist met mn date en ik zag ineens een Essie nagellak rekje. Ik hoorde hem al zuchten. Ik had eigenlijk alleen wattenschijfjes nodig en douchegel en hij bodylotion. Hij stond echt als een ezel maar naast me te wachten. Toen heb ik gezegd dat hij alvast wel de bodylotion kon pakken. En toen ik voor dat rek stond kon ik niet kiezen. Uiteindelijk heeft mn date dus toen voorgesteld dat ik er 3 aan hem gaf en hij die achter zn rug deed en ik dan een arm mocht kiezen. En ik koos de arm met 1 nagellakpotje :sob: huil nog steeds van binnen. Die nagellak was geloof ik maar 7/8 euro. Ik wil gewoon dat hele rek. Heb je nog andere aanraders qua kleuren? Haha ik moet dit eigenlijk niet eens vragen.

2 likes