Aaargh dan moet ik toch maar weer terug
Fietsers die denken dat ze alles mogen. Op mijn auto slaan omdat ze langs links niet voorbij kan? Rot toch op joh ik hoop dat je met je hand in de vogelkak geland bent.
Meid naast me in de trein zit yoghurt te eten en onwijs te smakken en het is zooo ranzig. Word er echt bijna agressief van. Maar zit bij het raam dus kan niet echt ontsnappen want zijn nog lang niet bij een halte in de buurt
Is het een trein met wc? Andere even vragen of je eruit mag omdat je daarheen moet.
Oh zo slim!! Ga ik doen
Herkenbaar. Ik heb dat bij een vriendin. Ze kan soms enorm tegen mij zeiken over andere vriendinnen en als ik dan zeg dat ze beter haar irritaties met de betreffende vriendinnen kan bespreken dan is dat ineens niet nodig. Ik denk dat ze tegen haar andere vriendinnen ook veel over mij zeikt.
En mbt moeders: als het bijv heeft geregend en er een plas van 2 cm ligt, kan mijn moeder gerust tegen iemand zeggen dat ze tot aan haar enkels in het water stond. Als mijn moeder dat soort dingen tegen mij zegt heb ik vaak wel mijn twijfels haha
Ik heb 4 kaisersbroodjes en maar eiersalade genoeg voor 3.
En ben ongesteld dus dan heb ik altijd zoveel honger.
pindakaas op de vierdeeee
Ik erger me aan de meneer op de chat van Ziggo. Hij tikt heeeeeel langzaam. Eindeloos âJeroen is typingâŠâ en na lange tijd stuurt ie dan een linkje waarmee mijn probleem verholpen zou moeten zijn.
Edit: âwaarmee mijn probeer verholpen zou moeten werkenâ?! Wie ben ik. Wat een idiote zin was dat.
Ben op mijn werk en er is geen ander beleg meer
Ik heb een nieuwe (dure) broek die perfect zat tijdens het kopen/eerste dag dragen. Nu is hij gewassen en is hij he-le-maal uitgerekt. Het is geen porum. Mân knieĂ«n kunnen er drie keer in en bij mân billen kunnen er twee vuisten tussen.
Waar koop ik de lekkerste kaas bitterballen? Ik heb ze hier nog nooit ergens gespot (maar kom ook alleen bij een kleine ah en een aldi)
Heb de klantenservice inderdaad gemaild!
Wow dat mag toch niet zomaar?
Mijn gebrek aan ruggengraat. Ging om 17u even borrelen na werk en ga nu pas naar huis
Mijn huisgenoot gaat nu nog de was doen? Lekker sociaal weer want dat ding maakt met centrifugeren super herrie en ik slaap in de kamer ernaast. Doe dat lekker op een ander tijdstip dankjewel.
Edit: al mijn ergernissen in het leven zijn huisgenootgerelateerd
Ik vind het echt gek en zou nog vragen wat hij in je kamer te zoeken heeft, was hij niet meer bereikbaar om de kamer voor je open te maken? Eigenlijk bijna een soort huisvredebreuk. Daarnaast kan je de fotos van de standen toch door appen ofzo? Vind het maar raar.
Ik zou 'm uit gaan zetten. Jammer dan, zet morgen maar aan.
Haha ja dat deed ik net maar dat vond ik gemeen en passief agressief van mezelf en toen heb ik hem weer aangezet haha. Kan hem ook gewoon appen natuurlijk (hij is net weggegaan) maar daar ben ik te confrontatiemijdend voor en daar heb ik nu vooral mezelf mee
Of je zet 'm uit en je appt 'm dat je zân was uit hebt gezet omdat je wil slapen.