Ik heb nu maar besloten het te laten gaan en morgen te vragen of ie dat voortaan niet meer wil doen. Hoef ook eigenlijk helemaal niet vroeg te slapen of op te staan dus het stomme is dat ik het idee gewoon asociaal vind hahha want hij weet niet dat ik vakantie heb en vindt dit blijkbaar normaal. Ik ben wel echt de huisgenoot die in dr eentje helemaal pissig wordt omdat de nooit duidelijk afgesproken (maar wel vrij logische en vanzelfsprekende) regels niet worden nageleefd en daar dan niks over durft te zeggen hahaha. Heeft echt precies niemand iets aan. Gelukkig wel alleen vervelend voor mezelf.
Dat de live functie voor foto’s maken aan was zonder dat ik het wist.
Dat ik sinds de koop van mn huis schijnbaar lekkage heb. Er toen mensen naar heb laten kijken die zeiden dat het een oude lekkage was en nu is het een half jaar later ineens weer heel erg… heeft wrss al die tijd rustig doorgelekt. Waarom hebben ze toen niet beter onderzocht.
Straks gelijk verzekering en loodgieter bellen, en hopen dat er iemand vandaag nog kan komen en dat ik dan ook nog iemand kan vinden die naar mn huis gaat om die mannetjes binnen te laten.
En omdat ik denk dat het de badkamer is durf ik niet te douchen, dus voel me ook niet fris
Dat mensen kruidnoten pepernoten noemen.
Dat als ik een foutje maak (op werk bijvoorbeeld) ik dat mezelf zo erg aantrek. Ben vandaag vrij er zit alsnog steeds daar aan te denken…
Let it go Phteven
Ik heb ook net nieuwe, zelfde maat als m’n andere. En deze waren links net iets te klein. Maar rechts goed. Heb de binnenzool links eruit gehaald en nu zitten ze allebei goed. Miss een idee?
Oh jammer
De mensheid als geheel, inclusief mijzelf. (Ok, een paar mensen een beetje meer nog.)
Ik had vandaag geld van mijn spaarrekening overgemaakt om te shoppen, is mijn auto verzekering afgeboekt was een groot gedeelte van het geld daarheen echt stom
Dat we al 1,5 maand wachten op bericht van de belastingdienst over huursubsidie en ik er niet over kan bellen want het staat niet op mijn naam, maar m’n vriend niet wil bellen
Ik werd vandaag denigrerend schat genoemd op het werk door en klant.
Flikker op, moest beleefd blijven maar hele positieve beeld is weg van die man.
En ik heb gelijk want het kan wel alleen jij kan dat niet.
Of ik ook wel iets wist van dat onderwerp. Ben geen expert maar wel genoeg om erover te kunnen praten en te weten dat het wel kan en daarvoor zaten we vandaag niet daar. Heel ander onderwerp.
Nu weer pissig als ik eraan denk.
Moet soms zo hard werken om serieus genomen te worden in deze mannen wereld. En er jong uitzien werkt ook niet mee.
Dat ik niet in mijn straat, nee überhaupt niet in mijn buurt, kan parkeren.
Nu sta ik foutgeparkeerd en kan ik niet aan m’n vrijdagse wijntjes beginnen want zodra er ergens een plekje vrijkomt moet ik mijn auto verzetten.
Fuck deze shit ik haat in de stad wonen.
Dat het forum niet onthoud waar ik ben gebleven met lezen
Aan Pete Hoekstra zijn uitspraken in het interview in Nieuwsuur.
Nu is hij ineens een nog hogere pief in Amerika en is het vooral de schuld van Nederland dat het nu misgaat in Syrië volgens hem…
Ik weet ook niet precies hoe het zit maar die man vond ik eerder al zo onprofessioneel overkomen…
Mijn voeten zijn echt zo koud als ijsblokjes
Ik moet dit weekend werken en ik word daar altijd zo super chagrijnig van helemaal omdat ik herstvakantie had maar kon het weekend niet vrij krijgen en nu bedenk ik me hoe oneerlijk ik dat vind.
Heb ook nog 100 verlof uren openstaan voor dit jaar en die mag ik gewoon niet opnemen en daar word ik zo boos van
Ja dat is ook echt oneerlijk dan heb je vanavond pas heel laat weekend en dan maandagochtend weer vroeg beginnen
In principe zou je dus tot nieuwjaar niet meer hoeven te werken.
Ik zou zeggen dat je aardig bent en “maar” 2 weken verlof wil.
Bedoel je niet 100 uur in plaats van 100 dagen?