Die sneltoetsen op je iPhone om Bluetooth of WiFi los te koppelen ipv uit te zetten (volgens mij kon dit ooit wel). Hier heb ik toch niks aan ik wil het helemaal uitttttt
Dat ik drie pakketjes heb dicht getaped om er daarna achter te komen dat alle retourformulieren nog op tafel liggen
Kan je die niet in een envelop op de verpakking plakken?
Ik heb ze al weer open- en dichtgemaakt maar dat is wel een goeie voor de volgende keer
Ćberhaupt Soundos
Moet dat nou? Ik snap die algemene ergenis tegen haar totaal niet.
De muis is weer terug in de keuken. Ik zat aan de keukentafel, ineens ging een keukenkastje open en zag ik hem. Ga weg
Deed de muis het kastje open?
Ik heb dit ook heel vaak als ik druk ben in mijn hoofd. Op wintersport was ik nog aan het snowboarden als ik ging slapen, na een drukke periode op werk was ik in mijn slaap nog klanten aan het helpen. Super irritant.
Haha ja! Het zijn hele lichte deurtjes die makkelijk open gaan.
Hahaha muizen in huis is echt kut maar ik moet altijd wel lachen om hoe brutaal ze zijn
collegaās die stelselmatig zogenaamd geen pauze nemen maar dan wel eten op de afdeling en uren achter een computer zitten en dan vinden dat ze een half uur eerder naar huis mogen want geen pauze genomen
Hahahahahahahahaha ik vind dit echt hilarisch, ik zie echt zoān muizensnoetje voor me die om het hoekje gluurt of er nog ergens brokjes kaas/crackers in zicht zijn.
Mijn haar wil dus net als dieren graag in de herfst in de rui. Echt overal liggen lange donkere haren. Ik heb het vandaag zoooo vaak gehoord, maar het is niet bepaald iets wat je eigen keuze is ofzo? Ik probeer nou elke keer zsm mān losse haren uit mān staart te trekken.
Ja ik had het ook weer ff heel erg, is net weer minder geworden. Bij mij scheelt 't wel een hoop om het in een knot te doen, dan haal je er alles met 's ochtends kammen ff uit maar verder geen spoor overdag
Ik slik biotine tabletjes die helpen tegen haar uitval. Echt, ben reuze trots op mān dikke bos haar.
Mijn nagels die zo snel splijten! Heb twee mooie nieuwe lakjes voor de herfst, maar vind mijn nagels er nu te lelijk voor.
Ik heb vannacht echt 3 uur geslapen en ben zo moe nu.
Het vuurwerk is weer uit de kast gehaald blijkbaar. Ik schrik me elke keer rot door die knallen
Dat er het hele weekend ADE evenementen vlak bij mijn huis zijn. Ga weg met je doel om mensen vroegtijdig doof te krijgen.