Waar erger je je aan #5

Moet dat nou? Ik snap die algemene ergenis tegen haar totaal niet.

3 likes

De muis is weer terug in de keuken. Ik zat aan de keukentafel, ineens ging een keukenkastje open en zag ik hem. Ga weg :frowning:

4 likes

Deed de muis het kastje open? :joy:

14 likes

Ik heb dit ook heel vaak als ik druk ben in mijn hoofd. Op wintersport was ik nog aan het snowboarden als ik ging slapen, na een drukke periode op werk was ik in mijn slaap nog klanten aan het helpen. Super irritant.

Haha ja! Het zijn hele lichte deurtjes die makkelijk open gaan.

1 like

Hahaha muizen in huis is echt kut maar ik moet altijd wel lachen om hoe brutaal ze zijn

2 likes

collega’s die stelselmatig zogenaamd geen pauze nemen maar dan wel eten op de afdeling en uren achter een computer zitten en dan vinden dat ze een half uur eerder naar huis mogen want geen pauze genomen :+1:t3:

4 likes

Hahahahahahahahaha ik vind dit echt hilarisch, ik zie echt zo’n muizensnoetje voor me die om het hoekje gluurt of er nog ergens brokjes kaas/crackers in zicht zijn.

6 likes

Mijn haar wil dus net als dieren graag in de herfst in de rui. Echt overal liggen lange donkere haren. Ik heb het vandaag zoooo vaak gehoord, maar het is niet bepaald iets wat je eigen keuze is ofzo? Ik probeer nou elke keer zsm m’n losse haren uit m’n staart te trekken.

1 like

Ja ik had het ook weer ff heel erg, is net weer minder geworden. Bij mij scheelt 't wel een hoop om het in een knot te doen, dan haal je er alles met 's ochtends kammen ff uit maar verder geen spoor overdag :grimacing:

Ik slik biotine tabletjes die helpen tegen haar uitval. Echt, ben reuze trots op m’n dikke bos haar.

Mijn nagels die zo snel splijten! Heb twee mooie nieuwe lakjes voor de herfst, maar vind mijn nagels er nu te lelijk voor.

Ik heb vannacht echt 3 uur geslapen en ben zo moe nu.

Het vuurwerk is weer uit de kast gehaald blijkbaar. Ik schrik me elke keer rot door die knallen :rage:

1 like

Dat er het hele weekend ADE evenementen vlak bij mijn huis zijn. Ga weg met je doel om mensen vroegtijdig doof te krijgen.

Ik was eigenlijk van plan om Marco Borsato op ze af te sturen, maar hij neemt zijn telefoon niet op.

Monique Smit. Ik kom uit bij een random Instagram post waarin ze mensen oproept om juist met een kleine baby te gaan vliegen ‘want ze slapen toch het grootste gedeelte van de vlucht’. Oh ja Monique? Zeg dat maar tegen dat kleine monster dat laatst in het vliegtuig zat waar ik ook zat. Het was een avondvlucht, we hadden al vertraging en ik keek zo uit naar ten minste even kunnen slapen in het vliegtuig. Daar dacht de baby een paar rijen voor mij duidelijk anders over, het kind heeft non-stop gekrijst. Dus nee, ik ben er niet per se voor om met kleine baby’s te gaan vliegen en ben het niet met Monique eens. En weet dat er nu waarschijnlijk moeders zijn die zich hierdoor persoonlijk aangevallen voelen en hier misschien een discussie over willen beginnen, maar mijn ergernis mag er ook gewoon zijn.

Ja, het zit nog steeds diep.

30 likes

Ik zie op elke post Soundos reageren op instagram. Ik volg haar helemaal niet, maar zie haar o-ver-al. YouTubers/bekende mensen/BIJ IEDEREEN.

6 likes

Ook echt geen fijne locatie om dit nieuws te horen. En als je er op een ander moment een keer random over begint? Denk je dat hij het dan van tafel schuift?
Ik denk dat ik heel recalcitrant elke keer als ik hem zag zou vragen ‘en hoe is het met je aneurysma?’

Nu met ADE posten echt zoveel mensen van die stories op Instagram van de zaal en de dj (en dus de muziek). Waaaaarom blijven mensen dit doen. Ik snap er echt niks van. Het klinkt als flinke ******herrie en je schrikt je kapot als je geluid aan is. Waarom daar stories (zelfs meerdere) van plaatsen? :thinking: Volgensmij doen nu veel mensen het ook die normaal erover klagen als anderen het doen, alsof ze dan nu stoer willen laten zien dat ze ook meedoen haha.

(sorry, het is een domme ergernis maar het zit hoog. Ben me al zo vaak kapot geschrokken in de ochtend als mn geluid per ongeluk hard aanstond oid)

24 likes