Waar erger je je aan #5

Als ik aangeef iets duur te vinden (bijvoorbeeld een broek van bepaald merk) dat sommige mensen dan reageren met ‘jaaaa maar t is wel goede kwaliteit hoor! Beter 1 broek van €120 die jaren mee gaat dan telkens nieuwe Van €10 kopen die stuk gaan’

Ja vriendin, dan moet je die wel kunnen betalen he… Daarbij zitten er nog zoveel gradaties tussen broeken van €10 en €120, dat laatste vind ik gewoon erg veel geld. Mijn broeken van rond €60 gaan ook jaren mee. [/rant]

17 likes

Ja deze ergernis gaat helemaal nergens over maar de laatste tijd zie ik steeds vaker in filmpjes op FB of Insta Stories dat ABBA wordt gespeeld op technofeestjes en dan vinden alle technodansers dat ineens geweeeeldig. Nou dat vind ik zo irritant. 1. Normaal gesproken geeft niemand een shit om ABBA en is t ouderwets en 2. Het zijn allemaal technoliefhebbers die de hele avond op hetzelfde tududu deuntje dansen maar t wordt blijkbaar pas echt geweldig als ABBA gedraaid wordt. Ga dan gewoon naar een 70’s party

Verder moet iedereen doen wat ie zelf wil :joy:

14 likes

Maar misschien waren die technodansers vroeger wel A*teen fans. :joy:

3 likes

Ik heb vanmiddag een uur geslapen zodat ik vanavond wat fitter zou zijn. Dan kon ik effe de deur uit naar het roots in de woods festivalletje in Apeldoorn. Maar het is kwart over 7 en ik wil nu alweer slapen. Stomme vermoeidheid.

Als mensen “je was geweldig/top/fantastisch” zeggen over iets wat geen persoon is :weary:

26 likes

Dat ik huursubsidie moet terugbetalen :sob: ik haat de belastingdienst zo erg.

2 likes

Dat er maar 2 toiletten op de afdeling zijn waar ik werk en de verafgelegen toiletten bekend zijn bij de helft van de medewerkers waardoor ik daar ook niet rustig kan gaan.

Nieuwe ergernis; ze hebben me voor deze maand maar gewoon geen huursubsidie overgemaakt en maar de helft zorgtoeslag :ok_hand:t3:

Huh is dat omdat je dus recht hebt op geen huurtoeslag en helft van je zorgtoeslag of is dit hun manier van ervoor zorgen dat je terugbetaalt?
Want ik vind die laatste manier echt heel extreem en egoïstisch van ze.

Ja ik weet het niet of ze dat daarom gedaan hebben! Zou wel echt next level zijn.

heb die brief pas vorige week ontvangen en daar stonden nieuwe maandbedragen in en ging er vanuit dat ik die dus vandaag zou ontvangen. Dat zou rond de 300 euro zijn en vanochtend hadden ze 50 euro overgemaakt en dat zou de zorgtoeslag zijn volgens de omschrijving

*blokt Lula op whatsapp *

5 likes

Ik sluit me hier bij aan. Wacht nog steeds op een teruggave van inkomstenbelasting 2018, die de rest van Nederland in juni heeft ontvangen. Nu loopt er volgens hen een onderzoek over een aftrekpost van 2017, die ook in 2018 gold, en waar ik gewoon recht op heb, maar volgens hun gegevens niet dus of ik dat even kan bewijzen en dan nog een half jaar ofzo wil wachten op mijn geld. Tuurlijk joh, zin in.

2 likes

Ik heb net eventjes gebeld en omdat ik teveel heb ontvangen krijg ik deze maand en volgende maand niks en vanaf december het nieuwe bedrag. Beetje dubbelop in combinatie met het bedrag wat ik al terug moet betalen :weary: vond de belastingdienst medewerker zelf ook maar leuker konden ze het niet maken helaas. Ga maar een maand uit de diepvries leven denk ik :joy:

Ja het is echt een hele erge bureaucratische instelling die niet met je meewerkt. Vind ze aan de telefoon wel altijd heel aardig maar dat maakt het alleen maar kutter want dan kun je je boosheid en irritatie niet kwijt

3 likes

Had je vaak boze mensen aan de lijn? Ik heb btw ook al eens gehuild bij een meisje aan de lijn :joy::flushed:

Omg er wordt net aangebeld door postnl en meteen zo tyfushard en lang! Die bezorger dacht zeker, nou als we nog maar een keer aanbellen, dan maar meteen goed! Heb wel mn pakketje nu :grimacing:

4 likes

Precies dit!! En als je vraagt of ze je gegevens uit de kvk hebben negeren ze de vraag.

Ik stoor me echt ontzettend aan Ziggo. Ligt er gewoon alweer uit. Heb soms echt de neiging om een andere provider te zoeken, kut storingen altijd.

1 like

Als een metropoortje maar voor de helft open gaat. Of te langzaam, dan botst ik ertegen aan.

Dat ik gisteren gazpacho heb gemaakt, en daar gisteren en vandaag veel van heb gedronken, en ik daardoor steeds naar de wc moet. Mijn lichaam is blijkbaar niet gewend aan zo’n hoeveelheid rauwe groenten (of misschien is het de plens olijfolie).

1 like