Ik was eigenlijk van plan om Marco Borsato op ze af te sturen, maar hij neemt zijn telefoon niet op.
Monique Smit. Ik kom uit bij een random Instagram post waarin ze mensen oproept om juist met een kleine baby te gaan vliegen ‘want ze slapen toch het grootste gedeelte van de vlucht’. Oh ja Monique? Zeg dat maar tegen dat kleine monster dat laatst in het vliegtuig zat waar ik ook zat. Het was een avondvlucht, we hadden al vertraging en ik keek zo uit naar ten minste even kunnen slapen in het vliegtuig. Daar dacht de baby een paar rijen voor mij duidelijk anders over, het kind heeft non-stop gekrijst. Dus nee, ik ben er niet per se voor om met kleine baby’s te gaan vliegen en ben het niet met Monique eens. En weet dat er nu waarschijnlijk moeders zijn die zich hierdoor persoonlijk aangevallen voelen en hier misschien een discussie over willen beginnen, maar mijn ergernis mag er ook gewoon zijn.
Ja, het zit nog steeds diep.
Ik zie op elke post Soundos reageren op instagram. Ik volg haar helemaal niet, maar zie haar o-ver-al. YouTubers/bekende mensen/BIJ IEDEREEN.
Ook echt geen fijne locatie om dit nieuws te horen. En als je er op een ander moment een keer random over begint? Denk je dat hij het dan van tafel schuift?
Ik denk dat ik heel recalcitrant elke keer als ik hem zag zou vragen ‘en hoe is het met je aneurysma?’
Nu met ADE posten echt zoveel mensen van die stories op Instagram van de zaal en de dj (en dus de muziek). Waaaaarom blijven mensen dit doen. Ik snap er echt niks van. Het klinkt als flinke ******herrie en je schrikt je kapot als je geluid aan is. Waarom daar stories (zelfs meerdere) van plaatsen? Volgensmij doen nu veel mensen het ook die normaal erover klagen als anderen het doen, alsof ze dan nu stoer willen laten zien dat ze ook meedoen haha.
(sorry, het is een domme ergernis maar het zit hoog. Ben me al zo vaak kapot geschrokken in de ochtend als mn geluid per ongeluk hard aanstond oid)
Oh bij tomorrowland Our story heb ik me hier toch zo over verwonderd. Er waren mensen om mij heen die letterlijk (ja in deze zin bedoel ik ook echt letterlijk) 90% van de avond hebben gefilmd.
Er was ook een meisje dat de hele tijd stories van zichzelf dansend aan het maken was met 3 filters eroverheen en dat kut flits licht aan. Om je dood te schamen mijn hemel. En toen aan het eind een story dat ze deed alsof ze huilde dat het af was en dat het zo leuk was. Ik dacht mens je hebt geen idee of het leuk was je hebt er niets van mee gekregen
Samen willen ontbijten met danerolles en shit, is de oven stuk? ik kan sowieso niet meer zonder oven, wilde vanmiddag ook nog bakken
Welk merk gebruik jij?
Ooit ergens gelezen dat mensen het vaak fijner vinden om over lastige onderwerpen te hebben als ze naast iemand zitten/staan niet recht tegenover. Of tijdens iets. Misschien helpt het om keer te wandelen of half tv kijkend het er over te hebben. Vooral niet te officieel laten lijken maar zoals hierboven is gezegd volgende keer gewoon vragen hoe het ermee gaat.
Omdat ik dat leuk vind
Haha ja oke, logisch dat het voor jou leuk is want je bent daar, maar voor de mensen die de stories horen valt die leukheid toch weg De geluidskwaliteit is zo prut.
Ik deel het toch omdat ik dat leuk vind, op mijn insta. Kijk gewoon niet als je het niet wil zien. Bovendien gaat het niet alleen om het geluid maar bijvoorbeeld ook lasers of wat dan ook. Ik vind het leuk omdat dat op mijn werk is. En dat wil ik dan delen.
Sorry, het is niet bedoeld als aanval naar jou oid hoor! Het is gewoon een irritatie die nu met ADE opspeelt omdat het dan extreem veel is (en 99% van mijn lijst filmt geen coole lasershows om te laten zien met bijv. een reden zoals jij aangeeft).
Wat betreft het niet kijken: dat kun je niet ontwijken. Als je door de lijst met stories klikt dan kun je niet zien wie zoiets post en wie niet. Daarom is het nu ook mijn ergernis.
Beh, ik ben aan het werken in de eetkamer, mijn huisgenoot is met iemand in de woonkamer aan het werken en nu hebben ze eetpauze, maar ze praten tegen me, terwijl ik zichtbaar aan het werk ben en hij praat heel hard.
Aan mensen die je echt jaren niet hebt gesproken en nu opeens appen “heeee oversized, hoe is het/hoe is je ade? Kan je toevallig nog lijst regelen voor feestje X/club X?”. Haha byeeeee wat denk je zelf
Ooooh echt schaamteloos
Als ik aangeef iets duur te vinden (bijvoorbeeld een broek van bepaald merk) dat sommige mensen dan reageren met ‘jaaaa maar t is wel goede kwaliteit hoor! Beter 1 broek van €120 die jaren mee gaat dan telkens nieuwe Van €10 kopen die stuk gaan’
Ja vriendin, dan moet je die wel kunnen betalen he… Daarbij zitten er nog zoveel gradaties tussen broeken van €10 en €120, dat laatste vind ik gewoon erg veel geld. Mijn broeken van rond €60 gaan ook jaren mee. [/rant]
Ja deze ergernis gaat helemaal nergens over maar de laatste tijd zie ik steeds vaker in filmpjes op FB of Insta Stories dat ABBA wordt gespeeld op technofeestjes en dan vinden alle technodansers dat ineens geweeeeldig. Nou dat vind ik zo irritant. 1. Normaal gesproken geeft niemand een shit om ABBA en is t ouderwets en 2. Het zijn allemaal technoliefhebbers die de hele avond op hetzelfde tududu deuntje dansen maar t wordt blijkbaar pas echt geweldig als ABBA gedraaid wordt. Ga dan gewoon naar een 70’s party
Verder moet iedereen doen wat ie zelf wil
Maar misschien waren die technodansers vroeger wel A*teen fans.
Ik heb vanmiddag een uur geslapen zodat ik vanavond wat fitter zou zijn. Dan kon ik effe de deur uit naar het roots in de woods festivalletje in Apeldoorn. Maar het is kwart over 7 en ik wil nu alweer slapen. Stomme vermoeidheid.