@diamonds Ja dit idd. Weet je wie zijn vriendin is? Straks doet hij tegenover anderen net alsof jij zijn vriendin bent Is toch te vreemd, met die fotoās.
Emma Wortelboer bij DWDD.
Boomerang filmpjes
Helemaal als je dan alleen iemand met dr ogen ziet knipperen ofzo
Ik ben officieel oud. Ik weet niet wat dit is. Uit de reactie maak ik op dat het niet om de boomerang van de rode gratis kaarten uit de bibliotheek gaat
Ik vond t zooo irritant dat als we yahtzee spelen, de anderen zich met mijn keuzes gaan bemoeienā:triumph: lief dat ze advies geven, maar laat me zelf nadenkenā:triumph:
Ik word woest van een (aangetrouwd) familielid in de groepsapp⦠(ik zal geen printscreen plakken ivm de regels maar ik quote)
āme voet is gekneusd en dat is lastig met die kids ja. Maar komt wel goed. Heb me pa trouwens gevraagd maar hij weet ook niet zins wanneerā.
me
kids
zins
Zoveel zin om in CAPSLOCK te reageren maar durf ik niet en nu hoop ik dat mijn neef dit gaat doen
Emma Wortelboer.
Hahahaha je moet idd geluk hebben, maar ook strategisch nadenken? Want je kan bv voor fullhouse kiezen, maar mss kan je de cijfers beter gebruiken voor het bovenste gedeelte, zodat je de bonus krijgt blablaaaaaa ja vervelend. Heb net een potje gewonnen, ben gelijk gestopt
Ahaha ja of ze doen zoān shot dat iemand āverlegenā dr kop weg aan het draaien is, en dat gaat dan zo snel dat je niet eens ziet wie het is.
Nou eerst dacht ik gewoon dat ik me aanstelde dus negeerde ik het gewoon, maar het leek wel erger te worden dus heb het toen tegen mijn vriend verteld en hij zei dat het echt wel lijkt alsof hij meer van me wilt. Ik heb ook vooral medelijden met hem omdat ik weet dat hij geen makkelijke jeugd heeft gehad en weet ook dat hij over heeeeel veel dingen liegt. Zie/spreek hem de laatste tijd ook een stuk minder daardoor. Maar goed, ik vind dat hij nu wel te ver gaat en dan moet ik gewoon even eerlijk kunnen zijn. Ik haat confrontatie dus dat helpt ook niet mee haha
@Grey Ik wist alleen haar voornaam en ben toen op zijn Instagram gaan zoeken en heb haar gevonden! Zij heeft wel veel fotoās van hun samen dus weet wel dat het echt zo is gelukkig. Anders was het helemaal freaky haha.
@Otzi Hahahaha wat lief dit. Valt overigens reuze mee hoor Het rare is dat hij vanaf het begin dat ik hem ken altijd praatte over andere meisjes, en zelfs naast mij een lijst aan het maken was van alle meisjes waarmee hij seks had gehad en dat waren er rond de 400 (al geloof ik dit niet) en hij vond dat heel erg stoer. Hij liet ook altijd fotoās van ze zien en dat waren altijd heel andere types (heel donker haar met tatoeages etc) en ik ben wel het tegenovergestelde daarvan dus had ook nooit het idee dat hij mij op zoān manier zou zien eigenlijk⦠Nouja ik ga het gewoon even op een normale manier zeggen en hopelijk stopt het dan
Ik had dat ook, zat dik in de stress want die kut verhuurder reageerde maar niet, zei hij dat hij het āeinde van de maandā op zou sturen terwijl we het al een paar dagen erna nodig hadden. Uiteindelijk nooit meer gekregen, maar op dat gesprek vroegen ze er uiteindelijk helemaal niet naar.
Maar ik was wel de enige kandidaat voor de woning, niet dat we met meerdere tegelijk moesten, dan zal het wel weer anders zijn.
Waarom duurt het altijd zo tering lang bij de apotheek. Pak gewoon mān pillen.
Ik voel deze ergenis zooooooooo erg met je mee.
@Bunnyslippers en ik hebben dat probleem ook Ć”ltijd, dat we alleen nog maar hoeven te appen āik sta bij de apotheekā en dan begint de hele rant alweer.
Ik had gebeld of het al klaar lag. Ja lag klaar. Dus ik kwam binnen, na tien min wachten werd ik geholpen. āwilt u erop wachten?ā. Nee het ligt toch al klaar!!
Dat een vriendin van mij altijd zo defensief reageert in de groepsapp bijvoorbeeld.
āOh sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd!!1!ā
of āNou laat maar, dan ga ik wel niet meer meeā als iemand iets zegt over haar.
Sowieso mensen die zo praten, je bent toch geen 5 ofzo.
Omg ja die niet tegen afzeik grapjes kunnen
Zo doet mijn zus ook heel vaak, slaat nergens op en ze lijkt inderdaad dan net een kleuter.
Dat ik iets vergeten was in mijn hotelkamer en dat ze het niet naar gevonden voorwerpen hebben gebracht maar gewoon weggegooid hebben
Baal echt,was ik iets wat ik net nieuw had gekocht dus zo zonde van het geld.
Iemand die ik ken en vaak zie is heel erg na-aperig. En ik vind het echt zo kinderachtig van mezelf (ik bedoel het woord na-apen heb ik sinds mān twaalfde niet meer gebruikt) maar het is het enige woord dat erbij in de buurt komt. En ik vind dat zo irritant.
Neeeee ik sprak een voicememo in en dat is veel makkelijker en sneller dan dat ik dat allemaal had moeten typen. Mān mobiel zit op een ingewikkelde manier aan de lader waardoor bellen ook bijna onmogelijk zou worden. En ondanks dat dat ding aan de lader zit viel hij alsnog uit. En diegene gaat als het goed is zo vliegen. Bleh echt kut maaaaarja