Nou eerst dacht ik gewoon dat ik me aanstelde dus negeerde ik het gewoon, maar het leek wel erger te worden dus heb het toen tegen mijn vriend verteld en hij zei dat het echt wel lijkt alsof hij meer van me wilt. Ik heb ook vooral medelijden met hem omdat ik weet dat hij geen makkelijke jeugd heeft gehad en weet ook dat hij over heeeeel veel dingen liegt. Zie/spreek hem de laatste tijd ook een stuk minder daardoor. Maar goed, ik vind dat hij nu wel te ver gaat en dan moet ik gewoon even eerlijk kunnen zijn. Ik haat confrontatie dus dat helpt ook niet mee haha
@Grey Ik wist alleen haar voornaam en ben toen op zijn Instagram gaan zoeken en heb haar gevonden! Zij heeft wel veel foto’s van hun samen dus weet wel dat het echt zo is gelukkig. Anders was het helemaal freaky haha.
@Otzi Hahahaha wat lief dit. Valt overigens reuze mee hoor
Het rare is dat hij vanaf het begin dat ik hem ken altijd praatte over andere meisjes, en zelfs naast mij een lijst aan het maken was van alle meisjes waarmee hij seks had gehad en dat waren er rond de 400 (al geloof ik dit niet) en hij vond dat heel erg stoer. Hij liet ook altijd foto’s van ze zien en dat waren altijd heel andere types (heel donker haar met tatoeages etc) en ik ben wel het tegenovergestelde daarvan dus had ook nooit het idee dat hij mij op zo’n manier zou zien eigenlijk… Nouja ik ga het gewoon even op een normale manier zeggen en hopelijk stopt het dan