Aan de tienermeisjes die in de trein klagen over hun jongere zusjes die nieuwere iPhones krijgen dan zij zelf hebben. En dat ze zooo boos worden als ze niet de iPhone X voor hun verjaardag krijgen.
ik was laatste bij de mondhygieniste en ze was zeker 5 min te laat (na de lunchpauze met een collega oid), terwijl ik wel op de ‘normale’ tijd buiten stond. ze was dus maximaal 25 min bezig geweest, maar nu krijg ik de rekening en staat er 6x 5 min tarief. En aan de ene kant vraag ik me af of het zin heeft om hierover moeilijk te doen (en ik kan het ook niet echt bewijzen?), maar ik erger me er wel aan dat ze dus 5 min extra rekent, want het is best een bedrag
Wat aso van haar
Ik snap je. Ik heb die frustraties ook altijd.
Ik ben alleen zelf schuldig, ik ben echt te lui om alle dingen te veranderen als ik een afspraak heb die sneller klaar is.
Ja ik weet ook niet of het nou bewust zo is gedaan of dat ze zich dat niet heeft gerealiseerd. Ze komt namelijk wel heel aardig over en ik heb ook weer niet echt zin dat het dan de volgende keer heel ongemakkelijk wordt als ik hier moeilijk over ga doen haha.
Dat mijn huisgenoten (uit India) het normaal vinden om antibiotica te gebruiken bij een griepje/verkoudheid en beweren dat het werkt, omdat ze de dag erna er geen last neer van hadden. En het vreemd vinden dat het hier (uk) lastiger zonder recept te verkrijgen is.
Mag ik vragen wat dat scheelt voor 5 min werk? Iijkt me sterk dat dat 100 euro kost ofzo namelijk.
Irriteer me ook aan de bouwvakkers die dan iets fout maken of beschadigen en gerust dan nog een paar uur extra werk hebben die ze ook gewoon opschrijven, lekker dubbel cashen ofzo. Maarja t moet toch opgelost worden.
Arrrghhhh ik ben zo agressief vandaag. Ik heb echt last van PMS sinds ik gestopt ben met de pil, wat een verschrikking.
Soms lopen de emoties dan zo hoog op dat ik weer moet janken of zin heb om ergens tegen aan te meppen. Heb vandaag tegen een deur gestompt?!? Herken mijzelf totaal niet terug door dit.
Mijn vriend heeft de douche opnieuw gekit. Dit moest wit zijn en hij heeft per ongeluk antraciet gekocht. In plaats van dat hij stopt is hij doodleuk verder gegaan. Het is zo tering lelijk en zijn antwoord is : ja de badkamer is toch al lelijk, we gaan hem toch verbouwen.
FUCK MY LIFE
Nu heeft hij een rotte scheet gelaten, serieus?
Nah dan is het toch zonde van je geld? Ik zou ze gewoon terug sturen en er ook bij vermelden dat het anders is dan je op tafel zag liggen. Echt zonde.
Dat ik nu de hond moet gaan uitlaten en me dan dus eerst half moet omkleden. En het is kut weer en ik hoor allemaal rare geluiden buiten
Dit is mijn vriend. Die ruft waar die staat. Maar oweee als ik er alleen al aan denk.
Mijn vriendin is het type die het gewoon zegt en doet. Mijn vriend is getraumatiseerd voor het leven.
Mijn vriend vindt alles met poep en plas vies dus na 3 jaar zijn scheten nog steeds taboe in onze relatie. Echt irritant. Ik hou juist van poep en plas grapjes.
Ik ben zo blij dat ik mijn scheetjes gewoon kan laten gaan wanneer het moet! Idem voor boeren. Mijn vriend is op dat gebied écht mijn soulmate gewoon
Aan mensen die al weken zuchten en steunen omdat de klok verzet wordt. Het is maar een kleine aanpassing, waarom moet er zo’n drama over gemaakt worden? (en ja ik heb zelf ook een klein kind dat wss morgen wat eerder wakker is. Maar dan nog vind ik de klok verzetten juist superleuk, dan voelt het echt als winter)
Alleen als je vannacht nachtdienst hebt… dan is het wel écht kut
Door dit bericht kom ik erachter dat ik dus helemaal niet na nog geen 7 uur slaap wakker werd maar wel bijna 8 uur heb gemaakt. Valt weer mee.
Van die mini puistjes die je krijgt als je bijvoorbeeld je snor geëpileerd hebt. Die dingen doen altijd zo’n zeer
Ik heb dat ook gehad en heb toen wel gebeld. De rekening is aangepast toen.
Het is maar 5 minuten, maar het zijn wel hele dure 5 minuten dus mooi niet dat ik dat ga betalen hoor.
Mijn moeder is zoo’n enorme digibeet. Ze vraagt regelmatig of ik haar wil helpen maar ze weet gewoon nul wachtwoorden uit haar hoofd, weet niet wat word is en ze denkt dat zeelandnet.nl Google is. Ze zegt standaard ‘Maar jij komt uit een andere generatie!!!’ en dan denk ik ja, klopt, maar we hebben al tien jaar een computer, onthou eens een keer wat.