Waar erger je je aan #5

Mijn moeder is zoo’n enorme digibeet. Ze vraagt regelmatig of ik haar wil helpen maar ze weet gewoon nul wachtwoorden uit haar hoofd, weet niet wat word is en ze denkt dat zeelandnet.nl Google is. Ze zegt standaard ‘Maar jij komt uit een andere generatie!!!’ en dan denk ik ja, klopt, maar we hebben al tien jaar een computer, onthou eens een keer wat.

21 likes

Ah mijn schoonmoeder is ook zo, maar die probeert het ook gewoon niet. Die wacht tot wij langskomen om vervolgens aan te komen met 493729 dingen. Hallo mijn schoonbroertje woont nog thuis. Hij kan ook dingen??? En probeer het zelf gewoon ipv ‘kan ik niet ik ben oud’.

1 like

Ja zo irritant hé pffffff druk gewoon op een paar knoppen en zie wat er gebeurd!!!

1 like

PRE-CIES. Maar dat krijgen we er echt niet in bij haar, helaas.

1 like

Ja en als ik op het word icoontje klik ben ik fantastisch

27 likes

Ja maar oprecht. En ook op mn werk!!!

1 like

De regenpijp precies boven de ingang van de fietsenstalling lekt. Daar komt echt stortregen uit als het een beetje door regent. En dat is de plaats waar je je fiets op slot moet zetten (als je sleutel aan je fietssleutel zit), tegen een ding aan moet houden, de deur moet open wrikken met je fiets die op slot staat, fiets van het slot moet halen en naar binnen moet gaan door een mega zware deur. Echt top geregeld.

Mijn katten die werkelijk elke seconde dat ik op de bank zit op mij moeten zitten of lopen. Word daar echt helemaal agressief van :triumph:

6 likes

Dat ik net in mijn hotselbed lig en er ineens een vrouw super hard traditioneel gaat zingen?? Wtf, dit is gewoon super goed te horen. Denk dat het uit een bar hiernaast komt(Ik zit op de achtste verdieping, maar blijkbaar is dat niet gek voor een bar)

Oh en ik blijk dus midden in Azië’s grootste gayscene te zitten en ik ben 1 van de weinige meisjes in het hostel, haha

7 likes

Oh dat is ook afschuwelijk want dan maken ze geluid :sob:

Een like voor de herkenbaarheid. Ieder pijntje ervaren ze volgens mij 10 keer zo erg dan vrouwen(in het algemeen). En als ze iets hebben dan is het vaak het einde van de wereld.

1 like

Hahaha ja lijkt me heel irritant maar ik vind dat stiekem ook grappig. Als ik op de kat van m’n zus paste ging hij ook echt midden in de nacht als een soort stier tegen de deur aan bonken/krabben/janken alsof z’n leven er vanaf hing. Echt extreem dramatisch. Als je dan de deur open deed gaf hij alleen maar kopjes.

3 likes

Raambekleding is zo duur. Kan ook moeilijk kiezen en visualiseren. Heb ook niet veel opties, gewone gordijnen kunnen niet. Ga er bijna gewoon plakfolie tegen aan plakken maar dat ziet er niet uit.

@Lichtknopje Karw.ei heeft regelmatig mooie kortingsacties met bijv rolgordijnen / plissegordijen of van die duettes. Ook I.kea heeft leuke opties. Kijk anders eens op pinterest voor soorten raambekleding. Die optie die @Slaapmuts benoemde heeft een vriendin van mij ook, ziet er ook leuk uit!

1 like

Zodra ik stress heb (ook al heb ik dat zelf dan nog niet echt door) krijg ik kramp in m’n kaken. Zo. Ontiegelijk. Kut.

1 like

Die reclame van de Lid.l ‘wat geeft u hem te eten??’ Je hebt echt net 2 seconde geleden haar boodschappen gescand

11 likes

En kinderen groeien nou eenmaal :woman_shrugging: doe niet zo verbaasd

Ik zit in de trein en het is niet superdruk, maar er waren ook geen vrije tweezits meer. Maar toen zag ik twee mensen die duidelijk samenreizen aan beide kanten van een het gangpad zitten met allebei een vrije plek naast zich. Ik dacht als ik vraag of ik naast één van hen mag zitten dan bedenken ze vast dat ze liever naast elkaar zitten en heb ik een tweezits voor mezelf. Maar mijn snode plan heeft niet gewerkt helaas.

Zwaar leven heb ik toch ook, dat ik nu misschien wel een half uur lang naast een ander mens moet zitten.

4 likes

@Slaapmuts dat ken ik niet. Zal eens naar kijken.
@anon89918470 karwei viel nu tegen. Maar ikea nog niet geweest. Stom, niet aangedacht.

1 like