Waar erger je je aan #5

En kennelijk doet die mevrouw zo eens per 4 a 5 jaar boodschappen bij de Lidl, want anders zou je nooit zo verbaasd reageren :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Red Bull drinken in het ov zou echt verboden moeten worden.

8 likes

Dat ik van die gigantische harde antibioticacapsules voorgeschreven krijg voor mijn bacteriële keelontsteking. En nee, er zijn geen alternatieven volgens de dokter. Normaalgesproken krijg ik zulke capsules al niet doorgeslikt, laat staan met een opgezwolle keel vol witte vlekken :cry:
Hoezo krijg je hier niks oplosbaars voor of een spuit ofzo. Het is 2019 :rage:

Dat gezeik over Feyenoord van mijn collega’s. Ja, ze hebben gisteren dramatisch gespeeld. Ja, de godenzonen van Ajax zijn geweldig.

Echt, omdat ik voor Feyenoord ben is het mijn verantwoordelijkheid hoe ze spelen ofzo? Als hun favo club verliest hoor je mij ook niet, maar misschien moet ik dat ook maar gaan doen.

6 likes

Volgende keer lekker inwrijven! Hoorde op de radio vanochtend een geluidsfragment van boze Feyenoord supporters bij de spelersbus, dat ze ‘schaam je kapot’ zongen in koor etc. Daar kan ik me ook zo aan ergeren?? Alsof ze het expres doen??

2 likes

Kun je ze niet fijn malen of oplossen in water?

Nee, dat mag dus ook al niet :pleading_face:

@Haai en @zwaardvis jullie lijken teveel op elkaar.

1 like

Niet alle haaien en zwaardvissen over een kam scheren ja!!!

7 likes

Jaja potayto potahto vissen zijn vissen en al helemaal als ze allemaal naar links zwemmen tegen een witte achtergrond!!

7 likes

Zo goed dan!!!

5 likes

Ik vind het zo irritant als je als fietser stopt voor een zebrapad en voetgangers je dan voor laten gaan. Loop gewoon man, nu ben ik voor niks gestopt. :confused:

25 likes

Ik vind dit van @Dommel en @anon65426728 :scream_cat:

6 likes

Ja dat snap ik ook niet. Fan ben je toch niet van de winnaar, je bent toch fan van je club. Ik twijfelde vanochtend om m’n feyenoordsjaal aan te doen maar toch maar niet gedaan. Maar hoe schandalig slecht ze gespeeld hebben, fan blijf ik wel.

@Phteven Ik hoop dat er weer betere tijden aankomen en je het andersom ook eens kan laten merken

4 likes

Ik ben op ‘reis’ en reis nu samen met een meisje dat ik heb leren kennen door naar de volgende bestemming. Maar eigenlijk wil ik nu alleen door, we gaan al een week met elkaar om en het is nu gewoon wel klaar eigenlijk. Heb het subtiel proberen aan te pakken door haar te vertellen dat ik in een ander hostel ga slapen, heeft ze een nacht op dezelfde kamer geboekt.

Nouja, ik hoop dat het daar wel losloopt!

1 like

Het feit dat een collega zo onwijs langdradig is.
En iedere keer dingen herhaalt.

Of dingen verteld die alleen specifiek zijn voor ons groepje maar niet voor het hele team. Blablabla

1 like

Haha mijn zusje had dit in Zuid-Amerika met een Amerikaan. Zij was al een hele tijd samen met hem aan het reizen en was het een beetje zat, ook omdat hij vooral tegen haar aanpraatte in plaats van met haar en steeds zei dat ze zo goed kon luisteren, eigenlijk vooral omdat hij al zijn shit met haar deelde en niets terug vroeg. Toen heeft ze op een gegeven moment gewoon gezegd dat ze dan en dan daar naar toe ging. En toen zei hij dat hij andere plannen had, maar wel met haar mee zou gaan. Toen heeft ze gezegd dat ze alleen wilde. En toen ging hij op social media allemaal plaatjes plaatsen van julius caesar die dood werd gestoken en andere mensen die een ‘dolk in hun hart’ kregen en het was allemaal heel erg passief-agressief en dat was een volwassen man. En bleef haar berichten sturen over hoe bruut ze hem verlaten had en daarna of ze dan later nog samen verder konden reizen.

Ik heb er goede hoop op dat het voor jou in ieder geval makkelijker dan dit zal verlopen. Succes.

31 likes

Ah dit is echt mijn nachtmerrie. Heel gezellig allemaal, maar soms willen mensen echt te lang blijven plakken. Zo lastig!

1 like

Ik heb een longontsteking en volgens mij denk mijn man echt dat ik me aanstel, ik voel me echt gewoon niet oké ja!!

Ik help voor mijn werk mensen met huurachterstand maar kan zelf geen (sociale) huurwoning vinden vanwege woningnood en soms vind ik dat ZOOO ONEERLIJK
kies mij?! Ik betaal wel gewoon huur?!

29 likes