Waar erger je je aan #5

Oh nee longontsteking is echt verschrikkelijk! Toen ik longontsteking had, had mijn vriend het ook haha dus hij vond in ieder geval niet dat ik me aanstelde want hij voelde dus precies hetzelfde als ik. Wel onhandig trouwens om tegelijk longontsteking te hebben, was altijd eerst 10 minuten discussiëren over wie er nu naar de keuken moest lopen om wat drinken in te schenken

1 like

Ja ik voel me ook echt niet oké, en dan ook nog eens een kind wat aandacht vraagt :sob:

Dat snap ik ook niet. Sommige supporters mogen zich eerder gaan schamen voor hun gedrag. Hopen dat het snel beter wordt!

Hoe durf je :wink:

50 likes

Wat ben je mooi Kroepoek :heart:

7 likes

Mijn werkgever zit in slechte cijfers en stelt betalingen naar leveranciers uit tot november.

Volgens mij proberen ze hetzelfde te flikken met het personeel. Ik heb toevallig morgen een dagje vrij maar als ik overmorgen nog geen geld op mijn rekening heb staan vertel ik ze lekker dat ik geen poen meer heb om te tanken hoor.

Rot eens een eind op met dat gedoe elke keer.

5 likes

Kun je gewoon openmaken en innemen met wat appelmoes!

Je kunt zelf rente vragen over te laat overgemaakt salaris als ik het me goed herinner

1 like

Dit had ik gevraagd aan de dokter, de assistent en twee apothekers (desperate hier haha) maar het mocht niet omdat er poeder inzit en geen korrels :frowning: Het is broxil (Feneticilline). Je wilt niet weten hoe ik de eerste twee naar binnen heb gekregen :confused:

Oh wat stom! Waarom hebben ze je de drank variant niet gegeven dan? Die bestaat volgens mij ook

1 like

Ik zie ook iets maar dat is maar 125 gram, dus dan zal het daar wel weer aan liggen. Vind het echt knap hoe mensen die dagelijks pillen moeten slikken dat doen.

Ja vind dit ook zoiets raars. Ik moest ook eens keer zon kuur. Kon niet eens water doorslikken zo opgezwollen was mn keel komen ze met zon pil. Wie dat bedacht heeft hahaah.

Beterschap en ik hoop dat je kuur snel voorbij is!

1 like

Als je de pil even op een lepel met water legt dan wordt de capsule iets zachter. Misschien gaat het dan iets beter. Beterschap!

1 like

Ja hè. Ik hoop het ook, maar het doosje zit nog erg vol hahah
Dankjewel!

1 like

Dat zal ik vannacht proberen! Dankjewel!

1 like

Misschien een tip is om wat kokosolie te smelten zodat ie wat makkelijker en pijnlozer weg kan glijden?

Dat ik teveel geld heb uitgegeven de voorbije dagen, waaronder iets betaald voor mijn familie dat ze zelf op dit moment niet konden en wat ik zelf wel oke vind, maar eigenlijk moet ik ook sparen. Mimimi.

1 like

Wow! Ik kreeg mijn salaris van augustus pas eind september en nu wil ik extra geld.

Mensen op marktplaats.

Een greep uit de reacties op iets dat een nieuwprijs heeft van 70e en wat alleen geruild kan worden tegen een ander item:
Ik kom voor 30 halen
Te koop?
25

4 likes

Pff zo irritant. Ik ben dan echt geneigd om dan maar gewoon een nep adres op te geven en te zeggen kom maar halen. (adres van de MediaMarkt ofzo, ze zijn vaak toch te dom om te poepen)

4 likes