Waar erger je je aan #5

Die app TikTok en de promotie daarvan. Iedereen deelt dat nu opeens op Instagram en ik word er gek van. Is het een soort playback app ofzo die alle influencers benadert om te promoten? Leave me alone, ik ontvolg alles en iedereen die dat deelt. Tiktok opgerot.

2 likes

Ik vind sommige TikToks wel grappig :flushed: Gisteren lag ik nog in een deuk om deze

Maar mijn humor is gewoon slecht

Oh en die katten TikTok vond ik ook leuk :confounded:

4 likes

Huh wat gaat ze dan doen met jouw dingen? :joy:

Asociaal haha dat doe je toch niet

1 like

Wauw dat is echt heel aso als ze dat echt gaat doen. Ik zou dan echt haar brood weer uit de vriezer halen en buiten voor de deur leggen ofzo.

9 likes

Hell no, dat doet ze toch niet echt? Dat brood zou ik rechtstreeks de vuilnisbak ingooien samen met de rest wat ze in de vriezer en koelkast heeft.

7 likes

Nog beter.

Misschien beter aan de eendjes voeren dan.

Is slecht voor eendjes

Terugbrengen naar de bakker en het geld houden

2 likes

Fruit dat speciaal aan vrouwen wordt geadverteerd. Wat moet ik nou met een knapperige peer :rage:

5 likes

Ik was net aan het praten en zei toen een woord verkeerd. Maar het was geen hele domme verspreking en ook geen grappige, maar iemand reageerde toen met “HAHAHA WAT ZEG JIJ NOU” echt helemaal los. En toen gingen andere mensen er ook om lachen en ik zat daar te wachten tot ik verder kon praten met een kop als een oorwurm. :roll_eyes:

16 likes

Dat de trein alweer “korter is dan normaal” waardoor ik nu als een soort sardientje geplet word tussen heel de menigte in deze trein

1 like

Ik en mijn man zijn aan het stoppen met roken, maar ELKE DAG rond dat het tijd is om naar huis te gaan van werk stuurt hij me: zo ik zou wel een sigaret lusten
En ik heb al 1000 keer gezegd dat ik dat ook heb maar het niet wil horen want blabla
En het komt niet aan??? Ik weet niet hoe ik nog duidelijker moet maken dat ik hier de krachtttt niet voor heb

Blocken iedere x dat hij het zegt :raised_back_of_hand:

1 like

Metaforisch gedaan en nu ben ik de zeikerd want 'hoezo mag hij dat niet zeggen

Wordt een leuke avond zo, zin in

Aan alle oversized mode van nu, hou echt van mooi getailleerde jassen, tops etc. Maar zoveel nu is recht en slobberig, meh

6 likes

Zelfde bij mij :roll_eyes: normaal is het een dubbeldekker en nu niet, en het leek ook nog eens extra druk.

Ah echt zo vervelend altijd, hoop dat je de reis een beetje hebt overleefd!

Gewoon negeren of bericht verwijderen.
Of steeds hetzelfde irritante gifje terug sturen

2 likes

Dat mijn leven soms zo ingewikkeld is. Martien Meiland verwoord dit zo mooi, waarom wordt je altijd zo gepest in het leven. Ik ben de hele dag aan het uitzoeken regelen en bellen en kom bijna nooit aan mijn werk of ontspanning toe. Andere mensen werken gewoon en zitten 's avonds op de bank te niksen,eenvoud en structuur. Ik ben alleen maar ballen aan het hoog houden, een soort crisismanagement de hele dag van alles wat nog moet gebeuren en dat lijkt nooit op te houden. Ik loop de hele dag als kip zonder kop van hot naar her, instellingen en bedrijven werken nooit mee, komen afspraken niet na en niks kan ik afronden of gaat zoals ik het wil. :expressionless:

3 likes