Nog beter.
Misschien beter aan de eendjes voeren dan.
Is slecht voor eendjes
Terugbrengen naar de bakker en het geld houden
Fruit dat speciaal aan vrouwen wordt geadverteerd. Wat moet ik nou met een knapperige peer
Ik was net aan het praten en zei toen een woord verkeerd. Maar het was geen hele domme verspreking en ook geen grappige, maar iemand reageerde toen met âHAHAHA WAT ZEG JIJ NOUâ echt helemaal los. En toen gingen andere mensen er ook om lachen en ik zat daar te wachten tot ik verder kon praten met een kop als een oorwurm.
Dat de trein alweer âkorter is dan normaalâ waardoor ik nu als een soort sardientje geplet word tussen heel de menigte in deze trein
Ik en mijn man zijn aan het stoppen met roken, maar ELKE DAG rond dat het tijd is om naar huis te gaan van werk stuurt hij me: zo ik zou wel een sigaret lusten
En ik heb al 1000 keer gezegd dat ik dat ook heb maar het niet wil horen want blabla
En het komt niet aan??? Ik weet niet hoe ik nog duidelijker moet maken dat ik hier de krachtttt niet voor heb
Blocken iedere x dat hij het zegt
Metaforisch gedaan en nu ben ik de zeikerd want 'hoezo mag hij dat niet zeggen
Wordt een leuke avond zo, zin in
Aan alle oversized mode van nu, hou echt van mooi getailleerde jassen, tops etc. Maar zoveel nu is recht en slobberig, meh
Zelfde bij mij normaal is het een dubbeldekker en nu niet, en het leek ook nog eens extra druk.
Ah echt zo vervelend altijd, hoop dat je de reis een beetje hebt overleefd!
Gewoon negeren of bericht verwijderen.
Of steeds hetzelfde irritante gifje terug sturen
Dat mijn leven soms zo ingewikkeld is. Martien Meiland verwoord dit zo mooi, waarom wordt je altijd zo gepest in het leven. Ik ben de hele dag aan het uitzoeken regelen en bellen en kom bijna nooit aan mijn werk of ontspanning toe. Andere mensen werken gewoon en zitten 's avonds op de bank te niksen,eenvoud en structuur. Ik ben alleen maar ballen aan het hoog houden, een soort crisismanagement de hele dag van alles wat nog moet gebeuren en dat lijkt nooit op te houden. Ik loop de hele dag als kip zonder kop van hot naar her, instellingen en bedrijven werken nooit mee, komen afspraken niet na en niks kan ik afronden of gaat zoals ik het wil.
Daar zit zeker wat in hoor, maar zoals zoveel mensen hier met ergernissen is het juist lekker om er gewoon over te kunnen zeuren, dan hoef je even niet sympathiek te zijn.
Realistisch (en ook onaardig); andere mensen hebben ook niet zoân spannend leven, mooi huis en zijn weer sneller tevreden, er zitten voor en nadelen aan natuurlijk. Maar mijn dagen zijn soms nogal een chaos hierdoor. En dan ben ik op zoân moment wel even jaloers op mensen met een eenvoudiger leven.
Mijn ergernis is niet dat anderen een eenvoudig leven (lijken te) hebben. Maar dat ik het van mij als zo trubbelig ervaar en dat het me schijnbaar niet goed lukt om rust te vinden. En ja dan zie ik in mijn omgeving dat het ook anders kan, ook die mensen zullen iets moeten regelen of doen. Maar over het algemeen hebben ze bijna allemaal Netflix al uitgespeeld. Dan is dat frustrerend dat dat mij niet lukt alles wat op orde te krijgen omdat er teveel speelt.
Vind het dan niet fijn om hier een persoonlijke lectuur op te krijgen, maar aan de hoeveelheid likes te zien is mijn ergernis of niet goed verwoord, of voor velen dus niet herkenbaar.
De retailer waar ik voor werk, werkt sinds kort samen met een nieuw social media agency. Ik had hen de baseline âWe love your beautyâ voorgesteld om in onze IG biografie te zetten, gevolgd door onze hashtags, en ik kreeg een MEGA passief-agressieve reactie terug dat âde zin volgens alle 8 medewerkers aanwezig niet duidelijk genoeg is, zelfs niet voor engelstaligenâ.
âŠ
Thanks maar ik bén engelstalig.
Zo zie je maar weer dat âEnglish nativeâ niet per se betekent dat ze ook taalkundig onderlegd zijn
Mijn vader komt zaterdag iets ophangen op zolder en nu ben ik als een gek de zolder aan het opruimen want sinds we hier wonen hebben we dat nooit meer gedaan en als mijn vader dit ziet krijgt hij echt een hartaanval. Vind het zo irritant dat zij zo netjes zijn en ik niet want krijg bijna paniek als ze (onverwachts) langskomen want âeEn OpGeRuImD hUiS iS eEn OpGeRuImD hOoFdâ volgens hen.
Oké, gisteren waren er dus 3 mensen in mijn hostel en ik had hele goede hoop dat ik vanavond alleen was, maar nu is er een nieuw meisje en kan ik dus niet masturberen