Daar zit zeker wat in hoor, maar zoals zoveel mensen hier met ergernissen is het juist lekker om er gewoon over te kunnen zeuren, dan hoef je even niet sympathiek te zijn.
Realistisch (en ook onaardig); andere mensen hebben ook niet zo’n spannend leven, mooi huis en zijn weer sneller tevreden, er zitten voor en nadelen aan natuurlijk. Maar mijn dagen zijn soms nogal een chaos hierdoor. En dan ben ik op zo’n moment wel even jaloers op mensen met een eenvoudiger leven.
Mijn ergernis is niet dat anderen een eenvoudig leven (lijken te) hebben. Maar dat ik het van mij als zo trubbelig ervaar en dat het me schijnbaar niet goed lukt om rust te vinden. En ja dan zie ik in mijn omgeving dat het ook anders kan, ook die mensen zullen iets moeten regelen of doen. Maar over het algemeen hebben ze bijna allemaal Netflix al uitgespeeld. Dan is dat frustrerend dat dat mij niet lukt alles wat op orde te krijgen omdat er teveel speelt.
Vind het dan niet fijn om hier een persoonlijke lectuur op te krijgen, maar aan de hoeveelheid likes te zien is mijn ergernis of niet goed verwoord, of voor velen dus niet herkenbaar.
De retailer waar ik voor werk, werkt sinds kort samen met een nieuw social media agency. Ik had hen de baseline “We love your beauty” voorgesteld om in onze IG biografie te zetten, gevolgd door onze hashtags, en ik kreeg een MEGA passief-agressieve reactie terug dat “de zin volgens alle 8 medewerkers aanwezig niet duidelijk genoeg is, zelfs niet voor engelstaligen”.
…
Thanks maar ik bén engelstalig.
Zo zie je maar weer dat “English native” niet per se betekent dat ze ook taalkundig onderlegd zijn
Mijn vader komt zaterdag iets ophangen op zolder en nu ben ik als een gek de zolder aan het opruimen want sinds we hier wonen hebben we dat nooit meer gedaan en als mijn vader dit ziet krijgt hij echt een hartaanval. Vind het zo irritant dat zij zo netjes zijn en ik niet want krijg bijna paniek als ze (onverwachts) langskomen want “eEn OpGeRuImD hUiS iS eEn OpGeRuImD hOoFd” volgens hen.
Oké, gisteren waren er dus 3 mensen in mijn hostel en ik had hele goede hoop dat ik vanavond alleen was, maar nu is er een nieuw meisje en kan ik dus niet masturberen
Zijn ze zeker niet haha, heb ze in mijn mailtje terloops ook gemeld dat ze met een Engelse copywriter zullen moeten werken voor de captions.
@Itsu daar sta ik dus ook steeds versteld van, creatieve bureaus die niet overweg kunnen met feedback. Laatst probeerden ze ons een campagne aan te smeren met zinsspelingen op bekende schlagernummers??? Ik werk zoals je aanhaalt inderdaad voor een beauty retailer (parfum, makeup, verzorging) dus stel je voor, je werkt bij een Chanel of Dior en ziet je product geadverteerd onder de tekst van een fucking André Hazes nummer. “Bloed, zweet, en een vleugje parfum. J’adore, Dior”.
Ze waren nogal in hun eer gekrenkt dat ik het voorstel heb afgewezen…
Net nu ik geldissues heb komen er allemaal onverwachte dure kutdingen. Nu is mijn auto weer afgekeurd en moet ik allemaal dure reparatiekosten betalen en ik wil echt huilen in een hoekje om dit volwassen zijn
Mijn hond die steeds denkt dat ik aan het eten ben en me aanstaart en soms blaft
Leun gewoon op mn hand of kijk op mijn telefoon.
Hij is laatste tijd beetje irritant. Speel en wandel genoeg met hem.
Dubbelpost, maar hij ging net lief al in zijn mandje zitten omdat ik weg moet. Dan smelt ik weer en alle irritatie weg.
Mijn katten schuren heel vaak met hun kin langs voorwerpen. Dit mandje dus bijvoorbeeld. Maar dat doen ze dus ook met mijn witte werkkleding, suede laarsjes of mijn eetkamerstoelen
Edit- die bruine rand is dus naaktkatten smeer
God oprecht je zou iedere keer dat ding d’r af halen als je zelf klaar bent en 't op je kamer leggen toch? Alle huisgenotentrauma’s komen weer boven door dit soort ongein , sterkte!
Misschien fixing spray proberen?
Gewoon een tikkie sturen voor het bonnetje
Ugh er is iemand in een groepje vrienden/workbuddies waar ik in zit en die moet ALTIJD alles nuanceren en dat vind ik zooo irritant.
Gisteren bijv kwam er een vrouw bij mij en die had een uitkering en chronisch ziek en wilde korting op van alles omdat ze zielig was. Dit soort mensen krijg ik heel vaak en intern ga ik daar heel hard van zuchten.
Die mevrouw heb ik heel vriendelijk en vol begrip verteld dat de korting helaas niet zo werkt.
Later heb ik al mijn frustraties geuit naar die work buddy. Ik zat er even lekker in en riep iets dat die vrouw in de slachtoffer rol zat en dat ze zich niet moet aanstellen.
Dan komt zij met een kritische speech dat chronisch ziek zijn heel heftig is, dat ik geen zicht heb in de situatie van die vrouw, dat ze hoopt dat ik dit ook niet roep als mensen kanker hebben oid… Pfff.
Uiteraard weet ik dat het niet zo zwart/wit is. Uiteraard vind ik het heel naar voor die vrouw. Uiteraard meen ik een deel niet zoals ik het zeg. Maar soms wil je gewoon even ranten/je frustratie uiten zonder politiek correct te zijn. Maar dat kan echt nooit bij haar Laat me gewoon even zeiken
Kop staart meetings.
Mijn vriend die maar 3 woorden in zijn WhatsAppvocabulaire heeft en ze afwisselend op me afvuurt
aan mensen die in de trein in een tweezits aan het gangpad gaan zitten en opgelucht adem halen als er uiteindelijk niemand naast hun komt zitten.
en dat er dan last minute iemand in stapt en naast hun gaat zitten. GENIETEN
Hahaha was een stuk gezelliger geweest
Vendechen