Waar erger je je aan #5

Niet op vakantie want WEET JE WAT MIJ DAT KOST??? EEN MAAND GEEN INKOMEN!!!

4 likes

Mijn neus zit zo verstopt dat ik de koekjes die ik nu wil schransen niet goed smaak.

1 like

De plaatjes zie schoonmoeder op Facebook zet :expressionless:

1 like

Ik heb zelfs zo’n hekel aan mensen die random maar een beetje met een skateboard zich voortbewegen dat toen iemand mij een keer opwachtte met een skateboard in zn hand ik zei dat ik wel voor of achter hem ging lopen omdat ik niet naast iemand wilde lopen die een skateboard in zn hand had. Ik weet het, dat gaat heel ver en is zelf aanstellerig van me maar blehhh. :-1:🤦

2 likes

Dat ik me niet helemaal fit voel.

Vraag me echt af wat een alternatieve baan is

1 like

ā€œPittig alternatiefā€ :nauseated_face:

9 likes

Pittig alternatief :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Special snowflake zul je bedoelen

Ah sorry @Babymomma had je post niet gezien

2 likes

Mensen die op Instagram zo’n vragensticker plaatsen en vervolgens geen enkele vraag beantwoorden

6 likes

Of het is gewoon een West-Fries:p

1 like

Je kunt ze ook privƩ beantwoorden tegenwoordig

Ik heb iemand aan het begin van de middag geappt om wat te doen morgen, hij heeft het inmiddels al een paar uur gelezen en heb nog steeds geen antwoord :roll_eyes: zeg dan meteen nee, of dat je even moet kijken of je kan

2 likes

Ugh zo irritant inderdaad. Zit je de hele tijd met je twijfel of je moet wachten op antwoord of iets anders moet plannen of DOEN ALSOF je iets anders gaat plannen omdat je eigenlijk niks te doen hebt verder

1 like

Auto’s die op een weg met eenrichtingsverkeer voor auto’s maar niet voor fietsers echt 0 rekening houden met fietsers die hen tegemoet komen. Flikker op naar jouw kant van de weg en rij mij niet bijna aan.

2 likes

M’n projectgroepje. Word er echt helemaal leip van. Ik en 2 anderen doen alles, de andere 4 doen vrijwel niks en iedereen skipt nu die groepsapp. Doei hĆØ, denk maar niet dat ik er nog 1 seconde aan besteed vanavond.

Ik mis nog.:

Ik heb geen baan en me moeder is doodziek niemand wil m aannemen voor een baan en ik kan ni veel kan ik dit gratus krijgen en ken je dit dan ff langsbrenge…???

Henk

5 likes

United wardrobe en dat je niet kan retourneren als iets niet past etc. Ook dat je binnen vier dagen na ontvangst moet hebben aangegeven of het product naar wens is en anders bepalen zij dat dat zo is.

1 like

Nu gaan eten. Inclusief zijn portie.

8 likes

Ja maar het is toch geen normale webshop ofzo, het is meer een soort marktplaats waar je tweedehands shit kan kopen van mensen. Dat kun je toch eigenlijk nooit terugsturen?

8 likes

Ja zo moet ik het eigenlijk ook zien, was de eerste keer nogal verbaasd (had de voorwaarden niet gelezen). Voelt nu gewoon zuur dat ik dure spullen dan weer zelf moet gaan verkopen, maar such is life