Waar erger je je aan #5

Hij is toch niet achterlijk neem ik aan? Hij heeft heus wel door dat ie verkeerd zit hoor als ie om 17.00 zegt zo terug te zijn en dat nu nog steeds niet is. Helemaal gezien het over het avondeten ging, dus het is ook niet bepaald een miscommunicatie over wat ‘zo’ is lijkt me.

En dat ie vandaag dingen ook wél goed heeft gedaan maakt dit gedrag toch niet oke? Ik vind het onwijs respectloos iig. En hij kan het keer op keer weer flikken bij je zonder daadwerkelijke consequenties lijkt het, dus zie zulk gedrag ook niet snel veranderen eigenlijk.

17 likes

Al 2 dagen migraine. Nu gaat het weer iets beter maar mweh… ik kan niks en na 2 dagen op bed liggen wil ik dingen doen :confounded:

Lastig om dit te verwoorden, maar ik ga het proberen. Ik denk dat ik niet echt “aan sla” op het feit dat hij later thuiskomt dan afgesproken, ik denk dat dat bij ieder stel wel een keertje voor komt. Wat ik zorgelijker vind, is dat je het in mijn ogen best vaak probeert goed te praten. “Hij heeft echt z’n best gedaan op de kastjes”? Dat is niet meer dan normaal toch, zou een keertje tijd worden? Jullie krijgen samen een kindje, je hebt het lichamelijk heel zwaar. Nu laat hij je (weer) de hele avond zitten zonder iets te laten weten. Dat hij vandaag een kastje in elkaar heeft gezet, wil niet zeggen dat je hem dan niks mag verwijten. Het enige wat ik denk over hem: grow up. Neem je verantwoordelijkheid.

6 likes

Volgende keer had ik echt allang wat gegeten. Je gaat toch niet tot half tien zitten wachten, als je om 17h al van plan was wat te eten.

4 likes

Ik heb net alles even bijgelezen, maar wat houdt je tegen in naar familie toe gaan? Deze man is echt een gigantische kleuter en alle spanning vanwege hem doet jou en je ongeboren kindje geen goed lijkt me.

Dit soort mannen mogen toch in hun handjes knijpen dat ze met zulke vrouwen samenzijn? Je kan gewoon doen en laten wat je wil, je reageert je agressie op de ander af als je dat wil en als je het even zat bent ga je gewoon naar de kroeg en laat je niets meer horen, easy as that. Ondertussen houdt je vrouw het hele huis bij, maakt ze tegelijkertijd een baby en wordt je geprezen voor minimum effort. Living the life.

Ik gun je alle sterkte toe komende tijd! Denk dat iedereen hier het beste met je voor heeft!

7 likes

Ja nee ok?
Ben wel benieuwd nu!

Maar dat zie je toch ook best aan de foto’s die mensen erop plaatsen, dat je het van mensen zelf koopt en United wardrobe alleen een platform is? (Zoals marktplaats dus). Van die gare foto’s en vaak ook gare producten (versleten schoenen enz)

Vraag me wel af hoe lang je met hem samen bent of je dit gedrag dan wel ok vond toen er nog geen baby in je buik zat. Was dit gedrag niet al van mijlen ver aan te zien komen?

Haha nee, als ik iets positiefs stuur is het: fijn! En als ik iets negatiefs stuur: stom/ellende.
Was op het moment van posten geïrriteerd dat ik iets vertelde wat ik vervelend vond op werk en dat er niet meer uit kwam dan: stom schat. In plaats van een keer verder te vragen en dit gebeurt heel vaak haha.

1 like

Ja uiteraard kon ik dat zelf uitvogelen, maar in mijn brein was dat nog niet gelinkt aan niet mogen terugsturen als het je niet bevalt

1 like

Ik hoop wel echt voor jou dat hij gaat beseffen dat hij straks als jullie baby er is ook niet kan wegrenen. Want een baby heeft nog veel meer ‘hulp’ nodig dan wat jij nu nodig hebt.

3 likes

Maar bedoel ook niet het feit dat je eerst geen hulp nodig had en nu wel, maar bijvoorbeeld dat hij appt dat hij eraan komt en je dan laat zitten; gebeurt dat nu voor het eerst? Voor je zwangerschap niet? Lijkt mij dat zulk gedrag (geen rekening met jou houden) toen ook al te zien was. Of ja nog schokkender/vervelender als dat gedrag nu opeens komt opzetten en hij eerst heel anders was.
En ik dacht dat je eerder schreef dat het kindje niet gepland was, dan snap ik des te meer dat je er het beste van moet maken met z’n tweetjes
Ben benieuwd hoe hij zich gedraagt als jullie kind er is.

2 likes

Ik heb natuurlijk geen verstand van je relatie en hoe jullie erin staan en kan daarom geen oordeel erover vellen maar ik zou wel willen meegeven: probeer niet alles goed te praten wat hij fout doet en denk aan jezelf en wat jij (voor jezelf en straks ook voor jullie kind) belangrijk vindt. Als hij mij zo had laten zitten, en dit gebeurt kennelijk vaker gezien de reacties, zou ik echt het gevoel hebben dat hij schijt heeft aan mij en mijn tijd. Kom alsjeblieft op voor jezelf en schuif je eigen behoeften en gevoelens niet aan de kant. Denk aan de toekomst voor jou en de baby.

2 likes

Dat we net behandeld werden in de bijenkorf als criminelen omdat ze het gekreukelde biljet van mijn vriend niet konden controleren door de kreukels.

Ik zou een klacht indienen

1 like

Dat heb ik al gedaan

:joy:

57 likes

Dat sommige denken dat alles om de kinderen gaat. En ze ook zo naar voren schuiven steeds.

Elke keer als ik iets meld dan 10 berichten of foto’s over de kinderen eroverheen om de aandacht terug te krijgen.

Hopelijk wordt ik niet zo

2 likes

Mensen die na het tanken eerst uitgebreid de auto opnieuw gaan inruimen, hun haar gaan doen, tas toch even anders wegzetten, kletsen met de bijrijder, dan kilometerstand resetten, en dan pas wegrijden. Rot op Gerda ik heb maar twee dagen weekend hier heb ik geen tijd voor.

23 likes

Ik had dat laatst ook, vroeg een vriend die ik al een tijdje niet had gesproken hoe het ging maar ik krijg als antwoord hoe het met z’n kind ging… dat vroeg ik toch niet?
Snap dat het wel met elkaar te maken heeft maar je bent toch meer als alleen vader.

1 like

Het is november en ik zit helemaal onder de muggenbulten, wat is dit voor gezeik :mad:

1 like