Waar erger je je aan #5

Ja ik heb dus in Nederland nog nooit verschil gemerkt. Maar misschien ben ik wel geen fijnproever.

Ik vind Spa blauw helemaal niet zo lekker, kraanwater beter. Eens met je ergernis, het stoort me ook omdat het tot vervuiling leidt die vrij makkelijk omzeild kan worden

7 likes

Ik koop ook wel eens een flesje water hoor, maar mensen die echt van die 1,5 liter waterflessen inslaan omdat ze geen kraanwater lusten. :roll_eyes:

2 likes

Ik doe dat alleen omdat ik die dan in de koelkast kan zetten en dan is het echt lekker koud.

2 likes

Het water in mijn woonplaats vind ik niet zo lekker (ik houd juist van een Spa achtige smaak), maar het helpt heel erg om een waterfilter te kopen!

Zit echt verschil in water haha.

Spa drink ik zĂł leeg terwijl ik huismerk jumbo water echt met moeite krijg opgedronken :woman_shrugging: Heeft een zachtere smaak ofzo

Kraanwater is ook lekker thooo, maar echt niet overal.

2 likes

Ik drink bij andere mensen ook gewoon kraanwater. En dan zeggen ze “we hebben gewoon Spa blauw in de koelkast, kom, ik schenk het voor je in!” NEE! “Gewoon” is dat het uit de kraan komt*, dat jij te allen tijde zes flessen verpakt in plastic moet hebben is gewoon aanstellerij en onnodig slecht voor het milieu en daar ga ik niet aan meedoen.

*we hebben hier in Nederland zoveel geluk hoor, bijna nergens is kraanwater zo goed als hier. Spa blauw is echt aanstellerij.

19 likes

Koude borsten in bad.

7 likes

Haha dat is het enige lichaamsdeel wat nooit koud wordt bij mij. Ja ik krijg wel stijve tepels ofzo als ik het koud heb maar dan is mn tiet nog steeds warm.

:kiss: die lippenstift wtf. Heb dit nog nooit gezien in een film/serie

12 likes

Ik heb keuzestress. Kan er echt niet mee omgaan.
Ik heb het nieuwe boek van damnhoney dat ik aan het lezen ben, een kinderboek waar ik nog maar een uur in moet dat spannend is, de serie crazy exgirlfriend die ik verder wil kijken (voor de 2e x) en de film shutter island of een gare romkom die ik wil kijken. En ik vind het zoo stom dat ik dat niet gewoon allemaal tegelijk kan doen. Waardoor ik op m’n telefoon spelend eindig.

2 likes

Ik wil een afspraak maken voor nieuwe fillers maar dat stomme bedrijf heeft een nieuwe site waardoor ik nu eerst mijn account opnieuw moet laten activeren bla bla bla. Ik wil gewoon een afspraak maken zonder moeilijk gedoe of sociaal contact

2 likes

Ik vind spa blauw en gefilterd water dus allebei zo smerig haha. Voor mijn gevoel smaakt dat ook hetzelfde, dus jouw post bevestigd dit wel. Ik vind het wel grappig dat Nederlanders best kieskeurig zijn in hun water. Vooral in het Oosten van Nederland vind ik kraanwater niet lekker, maar ik woon aan de kust en daar wordt het kraanwater enkel gefilterd door de duinen, dus dat smaakt ook echt anders vind ik.

Tijd voor een poll!
Waar vind jij kraanwater het lekkerste?

• Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Friesland
  • Groningen
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Gelderland
  • Flevoland
  • Utrecht
  • Noord-Brabant
  • Limburg

0 stemmers

Het Limburg het lekkerste.

Ik ben wel iemand die spa water drinkt.
Op kantoor alleen water uit de automaat (gefilterd en gekoeld).

Edit: ik woon niet meer in Limburg.

Ik mis de optie ‘Ik proef geen verschil’.

34 likes

Ik vind een gekocht water uit een flesje altijd zo vies. Vroeger, als ik wel eens een flesje kreeg bij sporttoernooi of wat dan ook, gooide ik dat flesje altijd leeg en vulde het met kraanwater haha

Ik ben verkouden. En niet een beetje; ik proef niks, ruik niks, hoor enkel door mijn linkeroor en mijn neus ligt open door het vele snuiten.

morgen heb ik een sollicitatiegesprek :thumbsup:

Same. Echt belachelijk dat dit niet gewoon in mijn account kon en helemaal dat ik ook nog naar zo een punt moet :expressionless:

Het systeem op werk dat zo langzaam is. Nog even en ik smijt Mn computer uit het raam

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-4/11047/1455?u=karen_walker

Ik plaatste dit een poos geleden. Uiteindelijk hebben zij en ik nog een datum geprikt voor een tijd geleden. Die afspraak kon vanuit mijn kant niet doorgaan in verband met problemen met het OV. Toen zouden we een nieuwe datum prikken. Omdat ik had afgezegd ben ik met nieuwe datumvoorstellen gekomen. Ze appte meteen dat ze meteen zou gaan kijken en dat ze me diezelfde avond zou berichten. Inmiddels zijn we weer 3 weken verder en heeft ze nog niks laten horen. Ik heb er zo echt niet zo’n zin meer in.
Ik laat het nu voor wat het is, maar het liefste zou ik appen dat ik er op deze manier geen zin meer in heb.

1 like