Ja wat ik vaak hoor: maar wat maakt het nou uit dat je lang moet reizen, dan ga je toch lekker voor school bezig!!!
Ja lekker in een drukke warme trein met de buurman half op schoot en een jas aan
Ik zie auto rijden naar/van werk echt juist als tijd voor mezelf heerlijk, geen mensen om me heen en lekker muziek aan.
Ja, als je ĂŒberhaupt al kan zitten
Mensen die altijd water kopen ipv kraanwater gebruiken. âWant is lekkerderâ.
Een vriendin die ik alleen in de sportschool ZAG heeft al maanden een trui van mij die ik vergeten ben in de sportschool. Ik wil mijn trui echt graag terug maar zij is ban sportschool gewisseld dus ik
zie haar nooit meer. En afspreken met haar is echt een drama mis mijn trui en verdenk haar ervan dat ze hem draagt ook
Kan je haar niet vragen of ze hem opstuurt? Of door de brievenbus duwt als ze tijd heeft.
Ja dat zou ik het liefst doen ook maar zou sociaal gezien een beetje vreemd zijn denk ik. Of zij zou dat raar vinden iig want ze is een heel sociaal persoon
Maar ik niet
Ja ik heb dus in Nederland nog nooit verschil gemerkt. Maar misschien ben ik wel geen fijnproever.
Ik vind Spa blauw helemaal niet zo lekker, kraanwater beter. Eens met je ergernis, het stoort me ook omdat het tot vervuiling leidt die vrij makkelijk omzeild kan worden
Ik koop ook wel eens een flesje water hoor, maar mensen die echt van die 1,5 liter waterflessen inslaan omdat ze geen kraanwater lusten.
Ik doe dat alleen omdat ik die dan in de koelkast kan zetten en dan is het echt lekker koud.
Het water in mijn woonplaats vind ik niet zo lekker (ik houd juist van een Spa achtige smaak), maar het helpt heel erg om een waterfilter te kopen!
Zit echt verschil in water haha.
Spa drink ik zĂł leeg terwijl ik huismerk jumbo water echt met moeite krijg opgedronken Heeft een zachtere smaak ofzo
Kraanwater is ook lekker thooo, maar echt niet overal.
Ik drink bij andere mensen ook gewoon kraanwater. En dan zeggen ze âwe hebben gewoon Spa blauw in de koelkast, kom, ik schenk het voor je in!â NEE! âGewoonâ is dat het uit de kraan komt*, dat jij te allen tijde zes flessen verpakt in plastic moet hebben is gewoon aanstellerij en onnodig slecht voor het milieu en daar ga ik niet aan meedoen.
*we hebben hier in Nederland zoveel geluk hoor, bijna nergens is kraanwater zo goed als hier. Spa blauw is echt aanstellerij.
Koude borsten in bad.
Haha dat is het enige lichaamsdeel wat nooit koud wordt bij mij. Ja ik krijg wel stijve tepels ofzo als ik het koud heb maar dan is mn tiet nog steeds warm.
Ik heb keuzestress. Kan er echt niet mee omgaan.
Ik heb het nieuwe boek van damnhoney dat ik aan het lezen ben, een kinderboek waar ik nog maar een uur in moet dat spannend is, de serie crazy exgirlfriend die ik verder wil kijken (voor de 2e x) en de film shutter island of een gare romkom die ik wil kijken. En ik vind het zoo stom dat ik dat niet gewoon allemaal tegelijk kan doen. Waardoor ik op mân telefoon spelend eindig.
Ik wil een afspraak maken voor nieuwe fillers maar dat stomme bedrijf heeft een nieuwe site waardoor ik nu eerst mijn account opnieuw moet laten activeren bla bla bla. Ik wil gewoon een afspraak maken zonder moeilijk gedoe of sociaal contact
Ah als dat even kan de rest vd week op je nemen zou ik dat doen! Vind dit echt super zielig voor je hond en een klote actie van je broer! Mân hart breekt hier echt wat van. Ook omdat ie dus nadat ie 's ochtends al niet uitgelaten werd ook tot 's avonds heeft moeten wachten tot er weer iemand kwam (ofwel, ook als ie 's ochtends uitgelaten was had ik dat al zielig gevonden).