Waar erger je je aan #5

Ja ik denk dat dat een betere oplossing is! Met name voor de hond, maar indd ook zodat jij en je ouders gewoon weten dat het goed gebeurd. Echt heel sneu dit, dat ie dat zelf niet snapt zeg dat je zo’n beestje niet aan z’n lot kan overlaten.

1 like

Ik vind spa blauw en gefilterd water dus allebei zo smerig haha. Voor mijn gevoel smaakt dat ook hetzelfde, dus jouw post bevestigd dit wel. Ik vind het wel grappig dat Nederlanders best kieskeurig zijn in hun water. Vooral in het Oosten van Nederland vind ik kraanwater niet lekker, maar ik woon aan de kust en daar wordt het kraanwater enkel gefilterd door de duinen, dus dat smaakt ook echt anders vind ik.

Tijd voor een poll!
Waar vind jij kraanwater het lekkerste?

• Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Friesland
  • Groningen
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Gelderland
  • Flevoland
  • Utrecht
  • Noord-Brabant
  • Limburg

0 stemmers

Het Limburg het lekkerste.

Ik ben wel iemand die spa water drinkt.
Op kantoor alleen water uit de automaat (gefilterd en gekoeld).

Edit: ik woon niet meer in Limburg.

Ik mis de optie ‘Ik proef geen verschil’.

34 likes

Ik vind een gekocht water uit een flesje altijd zo vies. Vroeger, als ik wel eens een flesje kreeg bij sporttoernooi of wat dan ook, gooide ik dat flesje altijd leeg en vulde het met kraanwater haha

Ik ben verkouden. En niet een beetje; ik proef niks, ruik niks, hoor enkel door mijn linkeroor en mijn neus ligt open door het vele snuiten.

… morgen heb ik een sollicitatiegesprek :thumbsup:

Same. Echt belachelijk dat dit niet gewoon in mijn account kon en helemaal dat ik ook nog naar zo een punt moet :expressionless:

Het systeem op werk dat zo langzaam is. Nog even en ik smijt Mn computer uit het raam

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-4/11047/1455?u=karen_walker

Ik plaatste dit een poos geleden. Uiteindelijk hebben zij en ik nog een datum geprikt voor een tijd geleden. Die afspraak kon vanuit mijn kant niet doorgaan in verband met problemen met het OV. Toen zouden we een nieuwe datum prikken. Omdat ik had afgezegd ben ik met nieuwe datumvoorstellen gekomen. Ze appte meteen dat ze meteen zou gaan kijken en dat ze me diezelfde avond zou berichten. Inmiddels zijn we weer 3 weken verder en heeft ze nog niks laten horen. Ik heb er zo echt niet zo’n zin meer in.
Ik laat het nu voor wat het is, maar het liefste zou ik appen dat ik er op deze manier geen zin meer in heb.

1 like

Dat mijn vriend altijd aandacht vragende dingen post. Nu ook op Facebook dat hij in het ziekenhuis zit. Hij loopt altijd te haten als mensen zo zijn, maar zelf hoopt hij ook op mega veel aandacht en dat vind ik zoooo bloedirritant.

3 likes

Op deze manier kun je toch ook niks afspreken zeg, hoeveel tijd kost het om effe in je agenda te kijken?:joy:

1 like

Nou idd… zo moeilijk hoeft het niet te zijn…

En dan al die reacties daarop…

Oei, hopelijk niets ernstigs! Beterschap, succes etc etc. Terwijl dr gewoon niks aan de hand is

Haha idd ik zou het echt niet weten. Ik merk wel verschil in Duitsland en Oostenrijk. Oh en ik vond het vroeger altijd vet goor om mn tanden te poetsen met kraanwater in Italie.

Ja vreselijk. Ik vind het ook heel irritant dat ik me er zo druk om maak, maar ik snap het gewoon niet. Ik zei al : wat ga je zeggen als ze er naar vragen dan? ‘‘ja niks’’ Ja wat voor nut heeft het dan?

Oh en verder nog een ergernis (ben lekker bezig) op insta is een kennis waar hij niet veel mee heeft echt van de inspirerende teksten. Het boeit hem totaaaaal niet, maar dan toch reageren met : die bidhandjes, sterretje en hartje. Ik vind dat gewoon zo nep.

Voel me echt een heks, want hij doet niks fout. Maar :roll_eyes:

4 likes

Ooh nee dit trek ik ook niet.

Had wel eens iemand op fb die ook dat soort dingen postte en dan iets zei van… ik ga door een moeilijke periode, maar vraag niet wat er is, als je belangrijk genoeg bent dan weet je wat er is. OMG why zet je het dan erop

8 likes

Ik kreeg net gewoon reclame tijdens een podcast op spotify terwijl ik een premium account heb

1 like

Dat ik bij een niet zo goede keuze niet kan denken ‘oké, dat doe ik de volgende keer anders’ maar meteen zo ongeveer mijn hele bestaan in twijfel trek. Waarom ben ik zo bang om fouten te maken.

3 likes

Neeee mijn iPhone vanmiddag laten vallen en het scherm aan de achterkant is gebarsten :sob::sob:

Dat lijkt me echt een heerlijke baan en dan lekker passief agressief reageren op iedereen

2 likes