Dat mijn vriend altijd aandacht vragende dingen post. Nu ook op Facebook dat hij in het ziekenhuis zit. Hij loopt altijd te haten als mensen zo zijn, maar zelf hoopt hij ook op mega veel aandacht en dat vind ik zoooo bloedirritant.
Op deze manier kun je toch ook niks afspreken zeg, hoeveel tijd kost het om effe in je agenda te kijken?
Nou idd⦠zo moeilijk hoeft het niet te zijnā¦
En dan al die reacties daaropā¦
Oei, hopelijk niets ernstigs! Beterschap, succes etc etc. Terwijl dr gewoon niks aan de hand is
Haha idd ik zou het echt niet weten. Ik merk wel verschil in Duitsland en Oostenrijk. Oh en ik vond het vroeger altijd vet goor om mn tanden te poetsen met kraanwater in Italie.
Ja vreselijk. Ik vind het ook heel irritant dat ik me er zo druk om maak, maar ik snap het gewoon niet. Ik zei al : wat ga je zeggen als ze er naar vragen dan? āāja niksāā Ja wat voor nut heeft het dan?
Oh en verder nog een ergernis (ben lekker bezig) op insta is een kennis waar hij niet veel mee heeft echt van de inspirerende teksten. Het boeit hem totaaaaal niet, maar dan toch reageren met : die bidhandjes, sterretje en hartje. Ik vind dat gewoon zo nep.
Voel me echt een heks, want hij doet niks fout. Maar
Ooh nee dit trek ik ook niet.
Had wel eens iemand op fb die ook dat soort dingen postte en dan iets zei van⦠ik ga door een moeilijke periode, maar vraag niet wat er is, als je belangrijk genoeg bent dan weet je wat er is. OMG why zet je het dan erop
Ik kreeg net gewoon reclame tijdens een podcast op spotify terwijl ik een premium account heb
Dat ik bij een niet zo goede keuze niet kan denken āokĆ©, dat doe ik de volgende keer andersā maar meteen zo ongeveer mijn hele bestaan in twijfel trek. Waarom ben ik zo bang om fouten te maken.
Neeee mijn iPhone vanmiddag laten vallen en het scherm aan de achterkant is gebarsten
Dat lijkt me echt een heerlijke baan en dan lekker passief agressief reageren op iedereen
Is uiteraard al gebeurd
Waarom staat die klote verwarming altijd zo hoog in de trein?! We hebben toch allemaal een jas aan!
Ja dit snap ik ook nooit. Ook genoeg mensen die moesten haasten voor de trein of net van de fiets komen. Ik sterf altijd af in ieder geval
Ik ben gestopt met de pil en ik dacht dat het even zou duren voordat ik weer normaal ongesteld zou worden. En nu word ik na 28 dagen verrast met bloed in mn onderbroek
Dat mijn vader een luie donder is
Ik ga normaal gesproken altijd met een vriendin in december naar de sauna/wellness. Is ons sinterklaas/kerstuitje. Nu zijn er best wel goede acties bij een resort waar we steeds al van zeiden een keer heen te willen gaan. Nu wil ze het uitstellen tot volgend jaar ooit een keer want ze is druk. Maar ondertussen zie ik haar wel haar nieuwe collega (een vrouw die 12 jaar ouder is dan wij) taggen om naar feestjes te gaan, naar bios, uiteten en noem maar op. Maar voor mij dus tijd hebben ho maar. Vraag ik haar mee naar een feestje kan ze niet of wil ze niet, idem voor andere dingen. Nu zie ik haar dus waarschijnlijk ook al niet meer tot volgend jaar. En aangezien zij eigenlijk de enige vriendin is die ik heb zie ik niemand meer wat dat betreftā¦
Ik wil haar echt niet claimen en ze hoeft ook echt niet constant met mij af te spreken. Ze mag doen en laten wat ze wil, met wie ze wil en waar ze wil. Maar ik krijg nu wel echt het gevoel dat ik buiten de boot val. We zien elkaar slechts een paar keer per jaar⦠dit jaar heb ik haar welgeteld 3x gezien terwijl ze 20 minuten verderop woont en op 5 minuten van mijn huis werkt.
Mijn auto die iedere dag een nieuw lampje laat branden op mn dashboard Lekker bezig
Dat ik nu om de zoveel dagen 2 paracetamol moet nemen omdat ik nek en schouder pijn heb
Ben net ongeveer 3 weken eindelijk van mān verkoudheid af, begint sinds gister de hele ellende weer opnieuw. Whyyyyy Komt ook echt heel slecht uit nu.