Is uiteraard al gebeurd
Waarom staat die klote verwarming altijd zo hoog in de trein?! We hebben toch allemaal een jas aan!
Ja dit snap ik ook nooit. Ook genoeg mensen die moesten haasten voor de trein of net van de fiets komen. Ik sterf altijd af in ieder geval
Ik ben gestopt met de pil en ik dacht dat het even zou duren voordat ik weer normaal ongesteld zou worden. En nu word ik na 28 dagen verrast met bloed in mn onderbroek
Dat mijn vader een luie donder is
Ik ga normaal gesproken altijd met een vriendin in december naar de sauna/wellness. Is ons sinterklaas/kerstuitje. Nu zijn er best wel goede acties bij een resort waar we steeds al van zeiden een keer heen te willen gaan. Nu wil ze het uitstellen tot volgend jaar ooit een keer want ze is druk. Maar ondertussen zie ik haar wel haar nieuwe collega (een vrouw die 12 jaar ouder is dan wij) taggen om naar feestjes te gaan, naar bios, uiteten en noem maar op. Maar voor mij dus tijd hebben ho maar. Vraag ik haar mee naar een feestje kan ze niet of wil ze niet, idem voor andere dingen. Nu zie ik haar dus waarschijnlijk ook al niet meer tot volgend jaar. En aangezien zij eigenlijk de enige vriendin is die ik heb zie ik niemand meer wat dat betreft…
Ik wil haar echt niet claimen en ze hoeft ook echt niet constant met mij af te spreken. Ze mag doen en laten wat ze wil, met wie ze wil en waar ze wil. Maar ik krijg nu wel echt het gevoel dat ik buiten de boot val. We zien elkaar slechts een paar keer per jaar… dit jaar heb ik haar welgeteld 3x gezien terwijl ze 20 minuten verderop woont en op 5 minuten van mijn huis werkt.
Mijn auto die iedere dag een nieuw lampje laat branden op mn dashboard Lekker bezig
Dat ik nu om de zoveel dagen 2 paracetamol moet nemen omdat ik nek en schouder pijn heb
Ben net ongeveer 3 weken eindelijk van m’n verkoudheid af, begint sinds gister de hele ellende weer opnieuw. Whyyyyy Komt ook echt heel slecht uit nu.
Het woord ‘smikkelen’
Twee weken geleden zouden mijn vriend en ik op donderdagochtend vliegen naar onze vakantiebestemming. Eerst kon hij zijn paspoort niet vinden, dus ik voelde de bui alweer hangen. Maar gelukkig lag ie ergens weggedrukt in een lade. Toen hij woensdag eind van de middag thuis kwam bleek één van zijn honden zijn paspoort van de eettafel te hebben gepakt er een hele hoek af te hebben gekauwd. Nu weet ik dat er maar een mini barstje in hoeft te zitten en dat ding is niet meer geldig, maar meneer dacht er wel mee te kunnen reizen. Heb zelf wat websites gecheckt en hem gevraagd of ie niet even kon bellen of ‘ie zo wel geldig was en eventueel te vragen wat we nu konden doen, maar ‘alles was al dicht’. Het zat me totaal niet lekker dus ik had al slecht geslapen. Staan we om 6:00 op het vliegveld, worden we geweigerd bij de check-in… Die lui daar waren ook alles behalve behulpzaam en een nooddocument konden ze niet afgeven voor dat land.
Nu konden we lekker doorrijden naar de marechaussee in Maastricht (dik een uur heen én terug), pasfoto’s laten maken, noodpaspoort aanvragen, nieuwe vlucht boeken voor de middag, nieuw visum aanvragen én een nieuwe transfer boeken. Ipv dat we in de middag aan zouden komen kwamen we nu pas laat ‘s avonds aan en was ook nog eens de hele dag weg. Helemaal kut met peren. Maar we hebben wel een leuke vakantie gehad verder.
Commentaar op mijn hagelslag hoeveelheid in de yoghurt.
Laat me.
Smullen is ook zo’n kutwoord
Ik heb op mn tong gebeten is lang geleden, was vergeten hoe vervelend dat kan zijn…
Jeetje wat een ergerlijk gedrag van je vriend. Verbaas me er alleen wel over dat je zelf niet gewoon op die vlucht bent gestapt en het hem maar hebt laten uitzoeken, gezien je hem er meermaals vooraf op hebt gewezen en hij te eigenwijs was. En ook dat je je ergert aan de reisverzekering, zou wat zijn juist als ze jouw kosten hadden vergoed Gelukkig hebben jullie ondanks de slechte start wel een fijne vakantie gehad!
Nouja het gebeurde eind van de middag en die nacht moesten we al rijden richting het vliegveld. Ik had ook niet veel zin om alleen te moeten reizen en hij kon er verder ook niks aan doen, die hond kun je de schuld niet echt geven. Kosten maken moesten we toch al, dan maar samen ipv alleen. En begrijp ook wel dat het verhalen van mijn kosten lastig wordt maar het was gewoon nog even een extra tegenvaller. Achja, snel vergeten .
Oh ik had niet goed gelezen en gemist dat het zo kort vooraf was!
In Eindhoven op de markt verkopen ze… Get ready… SMIKKELKIP
In een dorp in Limburg houden ze een …smikkeltocht.
nope