Van die meiden die hun betraande gezicht op insta zetten met een heel verhaal. En dan jaa ik doe dit om jullie te laten zien dat je niet de enige bent.
Oh thanks ik dacht dat ik de enige was op de wereld met gevoel.
Ik weet niet zo goed wat te zeggen maar vind het echt heel rot voor je
Contigo is een heel goed merk
Aan mijn onhandigheid. Ik verbrand gewoon standaard mân hand als ik iets in de oven moet zetten, daar ben ik blijkbaar motorisch niet capabel genoeg voor. Normaal laat ik altijd iemand anders het dan doen, maar dat kon nu niet. En ja hoor, net weer lekker onder de lauwe kraan mogen hangen omdat ik met mân hand tegen het verwarmingselement knalde.
Besteld! Samen met een nieuwe waterkoker
Fluisteren. Ik kan daar echt niet tegen (kan het zelf ook niet). Word daar echt lichtelijk agressief van. Er is nu bij spotify ook zoân fluisterreclame. Krijg er echt de kriebels van. Zal al bijna enkel daarvoor weer premium nemen.
Ja zit ook steeds met mân vingers in mân oren tijdens die reclame.
Niet
Te
Doen
Twee dingen
- dit plaatje
Die deur kan never nooit dicht zo, hallo.
- Mn nieuwe manager. Ik ben naar een andere vestiging overgegaan en je moet altijd drie weken van te voren je rooster doorgeven. Hij weet dat ik druk ben. Eerste twee weken had ik doorgegeven, derde week had hij ineens een rooster gemaakt zonder te vragen. Vierde week had ik het dinsdags doorgeven, rooster gemaakt, allemaal goed, twee dagen later ineens het rooster aangepast en sta ik op een dag dat ik niet kan. Vierde week, ik geef mn dagen door op dinsdag, krijg ik vandaag een mail dat het voor zondag moet. Dat is in feite dus vier weken van te voren en waarom maakt die klaplul een rooster als hij van mij nog niks gehoord heeft. Je weet toch dat ik druk ben en sowieso dagen ga hebben waarop ik niet kan. En zeg dan direct, na de eerste week al, dat het voor zondag moet. In de vierde week van te voren, niet drie weken.
Mensen die je iets willen vragen en niet eens âsorryâ of âpardonâ of iets van openingszin zeggen vooraleer ze iets vragen, maar gewoon direct een vraag op je afvlammen en verwachten dat je meteen weet dat ze het tegen jou hebben en direct antwoordt. Ik vind dat zo onbeleefd en irritant, zit ik op mân gemakje op het OV, wordt er opeens iets aan me gevraagd zonder dat ik weet dat het tegen mij bedoeld is.
Oja vind ik ook stom! Ik zeg altijd âsorry, mag ik iets vragen?â En dan pas de vraag.
Liep laatst buiten en toen kwam er een man aan die alleen maar zei âwaar is âŠstraat?â
Nou wist ik dat sowieso niet maar ik vind het ook zo stom om dat zo te vragen.
Ik reageer sowieso niet als ik eerst een âsorryâ of een âhalloâ hoor. Ik ga er niet vanuit dat mensen altijd tegen mij praten, zo self centered ben ik niet.
Ziggo! Wat een poepbedrijf is dat zeg. Terugkijken kon een aantal maanden niet, tv op pauze lukt ook niet meer en deze week opgenomen programmaâs kan ik niet doorspoelen en lopen steeds vast. Ik word helemaal gek van ze en daar betaal ik dan dik âŹ60 voor. Ik ga nĂș een klacht indienen
Bij mân andere baantje komt het voor dat mensen op een lijst staan. Sommigen komen dan naar de kassa en zeggen alleen hun naam. Dan kijk ik ze ook zo aan van: ja? Of ik stel mezelf ook voor, met een nepnaam.
Sorry hoor ik kan niet ruiken dat je denkt op de lijst te staan en al helemaal niet voor welk programma.
Shiiitt wat een k*tsituatie zeg! HĂłe kan het dat ze dat niet begrijpen en gewoon even helpen?? Het is geen hogere wiskunde ofzo
@Nidorina Heb ik ook gezegd net, want ze belden me. Ging niet echt in op de klacht, begon over een hoger abonnement nemen ?? Dan heb je mijn mail dus echt niet gelezen. Heb gezegd dat hij het maar moet laten zitten want ik ga overstappen.
De reclame van Tena : âHahahahahahahaha, ik doe het in mijn broek! LetterlijkâŠâ
Ik vind het altijd het toppunt van volwassenheid om dingen te kopen om in te vriezen. Dus nu heb ik een vriezer vol ovenschotels van de ah en bakken gehakt enz waar ik nooit zin in heb.
Ik heb even gemist waarom je daar bent?
Mijn vriend komt me ophalen van het station zodat ik niet met de bus hoef. Maar hij weet al een uur hoe laat ik aan kom, en alsnog gaat hij te laat van huis weg waardoor ik nu in de kou op hem sta te wachten. Super lief dat hij me ophaalt maar hoe moeilijk is het nou om op tijd te vertrekken als je thuis toch niks zit te doen
Mensen die het meest luidruchtigste eten eten in de trein, uitgebreid hun vingers likken en zover mogelijk geluid maken met het zakje waar het in zit.
Ik was vandaag in een soort lokaal warenhuis gaan eten en winkelen met mijn vriend. We moesten allebei naar het toilet maar hadden 0 kleingeld alleen maar grote biljetten. Op de wc hangt een blaadje dat het toilet gratis is maar een kleine gift word gewaardeerd. We hadden dus niet betaald en bij ons allebei sneerde de toilet juffrouw zo van âBEDANKT HEâ