als je naar huis kan gaan, zou ik dat lekker doen.
Ik heb mijn elektrische deken al van zolder gehaald, maar dat ligt minder lekker vind ik. Die eerste 5 minuten vind ik ook niet zo erg, maar juist als hij naar bed komt! Hij gaat maar op het logeerbed.
Die docu is wel heel leuk! Over die vrachtwagenchauffeur toch? Ik moet m nog even helemaal kijken.
Ik ben juist bang voor de pijn van botox! voel je dat dan niet? Wilde graag mijn mondhoeken laten liften en ook mijn voorhoofd. Vind zelf fillers (de A merken dan) echt helemaal niet pijnlijk! Er zit verdoving in de filler en je krijgt voor de behandeling verdovende creme op je mond. Had de vorige keer een B merk zonder verdoving en dat was wel pijnlijk.
Ik vind de fillers soms best pijnlijk, (ik ga altijd naar FL) maar misschien ben ik een watje. Ook met die crĆØme, maar ook weer niet zoān pijn dat ik het laat hoor.
Ik heb vakantie en ben ook op vakantie.
Mijn leidinggevende heeft me al geappt en 2 collegaās stuurde al een bericht over werkzaken.
Hallo ik heb vakantie, maar tuurlijk reageer ik dan wel weer
dit soort mensen kunnen van mij echt de eeuwige jeuk krijgen.
Ik zou gewoon een kort bericht sturen dat je vakantie hebt en niet bereikbaar bent voor werkzaken. En je leidinggevende mag zich schamen.
Piep in mijn oren
Ik ben het ondertussen al gewend dat mijn buurvrouw me uitscheldt iedere keer ze me ziet maar nu ging ze zelfs zo ver om mijn MOEDER erbij te betrekken?
Kijk ik weet dat ik hier wel gekend sta om mijn vrij directe manier van communiceren en gevoel voor dramatiek maar ik overdrijf niet als ik zeg dat ik dat wijf ƩƩn dezer dagen een klap op haar lelijke muil geef. Als ze niet al 60+ was had ik het waarschijnlijk al lang gedaan.
(En ja, ik ga ermee naar de politie, maar jammer genoeg is zoiets woord tegen woord.)
Ik hoop dat je haar een prachtige muilpeer gaat geven.
Neeeee want dan wint ze!
Ik laat beledigingen eigenlijk altijd vrij snel van mij afglijden maar dit kutwijf is zo onbewust van hoe marginaal ze is (ze heeft ons ook al verschillende keren gezegd dat we niet passen in het elegante kader van het gebouw⦠het is gewoon een gemiddeld stadsappartement. Ze is knettergek) en deinst werkelijk NERGENS voor terug, alsof ze een doodswens heeft en gewoon wil dat ik haar neermep? En wat dan, zodat zij naar de politie kan stappen?
Ik kijk nu! Hariƫtte!
In that case, glitterbrief sturen?
Hahaha dan ligt al die glitter in de gemeenschappelijke hal!
Maar als je nog ideeƫn hebt, keep 'em coming.
Haar kunstgebit verstoppen
Ik heb een pleuris hekel aan de happy italy. Niet echt een reden voor ofzo. Maar 1x geweest eten was ok. Service was kaulo slecht. Toch staan er RIJEN cheap ass mensen voor.
Ik zit as i typ naast iemand die 2 bakken pasta en 2 geurende (goedkope geur sws) pizzas meesleurt want daar kan hij morgen van genieten whoohoo.
Haal gewoon chinees kun je een hele maand van eten.
Ohh ja 2x geweest maar oh my god wat vind ik Happy Italy goor. Bah bah.
Haha ik keek gisteren een video van Rijk Hofman en zn antwoord op wat zn lievelingsrestaurant is was Happy Italy . Vind het eten ook wel oke maar HOE kan dat je lievelingsrestaurant zijn joh. Van alle restaurants in de wereld kies je Happy Italy.
#sponsored. Hoop ik.