Waar erger je je aan #5

Ik heb al tien minuten de hik en het doet pijn :rage:

1 like

Nee B in H!

Och ja klopt ook! Mijn oma noemde het ook altijd S. Maar echt een hele chagrijnige vrouw jeetje :joy:

Ik ga altijd bij faceland! Maar hob lijkt me ook echt heel goed, maar die hebben nooit kortingen enz. Wat ga jij laten doen?

1 like

Zo’n pijn in m’n nek :sob:
En smerig maar: maandverband werkt opeens niet meer snachts. Nu vraag ik me af hoe het ooit heeft gewerkt. Als ik op m’n zij lig bedekt dat verband niet m’n hele puni maar komt het gewoon in m’n broek terecht.
En ik dacht; morgen lekker rustig op kantoor dus sowieso plek (hebben flexplekken) maar er is iets waardoor er meer mensen op kantoor zijn en dat betekent dat ik op een kut plaats zit waar m’n nek nog slechter van wordt. Ben echt in staat om te klagen ergens over plekken die niet ergonomisch/arbotechnisch ok zijn. Maar ik werk er net dus weet niet of ik dat moet doen :sweat_smile:

Gisteravond kwam de irrationele gedachte in me op dat ik een belangrijke mail met privacygegevens naar een verkeerde persoon heb gestuurd omdat ik me niet meer kan herinneren of ik het mailadres heb gedubbelcheckt of alleen de voornaam van de persoon heb ingevoerd en outlook zelf een keuze heeft gemaakt uit de mailadressen die ik ooit eens heb ingevoerd.

95% zeker dat het gewoon goed is gegaan maar ik kan dit pas checken als ik op mijn werk ben.

Als het niet goed is gegaan wil ik de komende week van de aardbol af.

Ik eet al sinds eind juli geen brood pasta of rijst meer en inmiddels 7,5 kilo kwijt :sunglasses: i no need no bread

(Maar soms wel want brood is leven)

6 likes

Laatst liep ik met mijn vriendin en haar broertje in het winkelcentrum en zei een man tegen hem ‘goed voor ze zorgen he!!’ vond dat zo stom, kan wel voor mezelf zorgen hoor ouwe lul

7 likes

Ik word echt helemaal gek van mijn kat. Hij sloopt alles.

Toeristen die alleen maar bezig zijn met selfies maken en niet eens met hun eigen ogen kijken maar alleen door een telefoon

4 likes

Dat als ik eerder na bed ga, ik eerst 5 minuten lig te bevriezen voordat ik het bed lekker opgewarmd heb. En als dan mijn man naar bed komt hij zijn deel van de dekens wil hebben, dat dan blijkt dat ik dat deel heb opgewarmd en dus weer tussen de ijskoude dekens lig :cold_face:

:nauseated_face: als je naar huis kan gaan, zou ik dat lekker doen.

1 like

Ik heb mijn elektrische deken al van zolder gehaald, maar dat ligt minder lekker vind ik. Die eerste 5 minuten vind ik ook niet zo erg, maar juist als hij naar bed komt! Hij gaat maar op het logeerbed.

Die docu is wel heel leuk! Over die vrachtwagenchauffeur toch? Ik moet m nog even helemaal kijken.

2 likes

Ik ben juist bang voor de pijn van botox! voel je dat dan niet? Wilde graag mijn mondhoeken laten liften en ook mijn voorhoofd. Vind zelf fillers (de A merken dan) echt helemaal niet pijnlijk! Er zit verdoving in de filler en je krijgt voor de behandeling verdovende creme op je mond. Had de vorige keer een B merk zonder verdoving en dat was wel pijnlijk.

Ik vind de fillers soms best pijnlijk, (ik ga altijd naar FL) maar misschien ben ik een watje. Ook met die crème, maar ook weer niet zo’n pijn dat ik het laat hoor.

3 likes

Ik heb vakantie en ben ook op vakantie.
Mijn leidinggevende heeft me al geappt en 2 collega’s stuurde al een bericht over werkzaken.
Hallo ik heb vakantie, maar tuurlijk reageer ik dan wel weer :unamused:

1 like

dit soort mensen kunnen van mij echt de eeuwige jeuk krijgen.

4 likes

Ik zou gewoon een kort bericht sturen dat je vakantie hebt en niet bereikbaar bent voor werkzaken. En je leidinggevende mag zich schamen.

6 likes

Piep in mijn oren