Waar erger je je aan #5

Ik ben het ondertussen al gewend dat mijn buurvrouw me uitscheldt iedere keer ze me ziet maar nu ging ze zelfs zo ver om mijn MOEDER erbij te betrekken?

Kijk ik weet dat ik hier wel gekend sta om mijn vrij directe manier van communiceren en gevoel voor dramatiek maar ik overdrijf niet als ik zeg dat ik dat wijf één dezer dagen een klap op haar lelijke muil geef. Als ze niet al 60+ was had ik het waarschijnlijk al lang gedaan.

(En ja, ik ga ermee naar de politie, maar jammer genoeg is zoiets woord tegen woord.)

4 likes

Ik hoop dat je haar een prachtige muilpeer gaat geven.

5 likes

Neeeee want dan wint ze!
Ik laat beledigingen eigenlijk altijd vrij snel van mij afglijden maar dit kutwijf is zo onbewust van hoe marginaal ze is (ze heeft ons ook al verschillende keren gezegd dat we niet passen in het elegante kader van het gebouw… het is gewoon een gemiddeld stadsappartement. Ze is knettergek) en deinst werkelijk NERGENS voor terug, alsof ze een doodswens heeft en gewoon wil dat ik haar neermep? En wat dan, zodat zij naar de politie kan stappen?

Ik kijk nu! Hariëtte!

In that case, glitterbrief sturen?

2 likes

Hahaha dan ligt al die glitter in de gemeenschappelijke hal!

Maar als je nog ideeën hebt, keep 'em coming.

Haar kunstgebit verstoppen

2 likes

Ik heb een pleuris hekel aan de happy italy. Niet echt een reden voor ofzo. Maar 1x geweest eten was ok. Service was kaulo slecht. Toch staan er RIJEN cheap ass mensen voor.

Ik zit as i typ naast iemand die 2 bakken pasta en 2 geurende (goedkope geur sws) pizzas meesleurt want daar kan hij morgen van genieten whoohoo.

Haal gewoon chinees kun je een hele maand van eten.

4 likes

Ohh ja 2x geweest maar oh my god wat vind ik Happy Italy goor. Bah bah.

1 like

Haha ik keek gisteren een video van Rijk Hofman en zn antwoord op wat zn lievelingsrestaurant is was Happy Italy :joy:. Vind het eten ook wel oke maar HOE kan dat je lievelingsrestaurant zijn joh. Van alle restaurants in de wereld kies je Happy Italy.

8 likes

#sponsored. Hoop ik.

Niet eens haha, hij zei wel het is een soort vreettent en heel goedkoop maar hij hield niet van uiteten. Nou dan zou ik liever thuisblijven.

Van die kleine vliegjes in huis die dan altijd om je gezicht heen gaan vliegen. Net weer, ik adem hem telkens net niet in, vliegt de hele tijd voor mijn ogen langs. En vangen hoef je niet eens te proberen :mad:

2 likes

Heb een pakketje aangenomen voor de buurman die mijn kat heeft geschopt. De pakketbezorger is superaardig dus doe dat gewoon voor hem maar bedacht me later pas dat die buurman dan natuurlijk aan de deur komt zometeen. En hij is nog steeds niet geweest en ik wil weg en nu erger ik me aan dat ik netjes thuis wil zijn voor die eikel z’n pakket.

1 like

Ik kijk van die random oude oprah video’s en het gaat over het vreemdgaan van mannen en ‘the other woman’. En dan zit er 1 of andere therapeut bij die uitlegt waarom mannen vreemdgaan etc. Het wordt echt zo neer gezet alsof vrouwen gewoon NIET vreemgaan en altijd het slachtoffer zijn van hun man die vreemd gaat. Sheez.

3 likes

Hij is gelukkig net geweest, haha. Bleef twee meter van de voordeur staan en kon geen hoi of dankje vanaf, dus ik zei maar alsje. Toen liep hij weg. Man man man :roll_eyes:

1 like

Ik erger mij weer eens aan mezelf:

Ben al een aantal weken bezig met een diy project. Het gaat om dingen spuiten en verven. Ik dus echt weken van te voren begonnen zodat het voor datum X klaar is.
Zit die spuitlak eindelijk netjes, laat het allemaal super makkelijk los? Nu moet ik het dus óveral weer afkrabben en opnieuw gaan doen?

Ik knal uit elkaar terwijl ik dit typ.

Edit: ik wil er gewoon mee kappen en een nieuw ding kopen dat precies naar mijn zin is.

Het woord “VRIJMIBO”

:nauseated_face:

5 likes

Ik eet elke dag brood, rijst en/of pasta en ik ben in één jaar bijna 25 kilo afgevallen. Denk dat het voor iedereen anders werkt. Maar wel knap van je! Ik zou echt niet zonder brood en rijst kunnen.

4 likes

Uiteindelijk gaat het om het aantal calorieën en dat kan heel goed alsnog met koolhydraten :partying_face:

Thank god want rijst is leven

4 likes