Waar erger je je aan #5

Er breekt ongeveer ruzie uit in een groepsproject, ben héél blij dat dit de laatste groepsopdracht is voor mijn opleiding.

Ja klopt, maar dat weten zij allemaal niet

De mensen die me contacteren weten inderdaad (denk ik) niet dat ik er stage loop, ik ken ze vaak helemaal ook niet.
Maar misschien dat degene die mijn nummer doorgeeft zegt dat ik stagiair ben, dat weet ik eigenlijk niet.

Ach joh, mensen die vragen worden overgeslagen is mijn motto hoor. Vaak onwijs oninteressante verhalen ook.

Ik stuur ze nu altijd door naar onze algemene inbox en ik weet zeker dat het daar verzandt tussen de rest van de mails inderdaad. Volgens mij denken ze gewoon een makkelijke ingang gevonden te hebben, maar dat werkt helaas niet zo

Ja… vind dat dus echt verschrikkelijk. Mensen die ik al jaaaaren niet meer heb gesproken die ineens in mijn DM sliden met “Hey ik zie dat je daar en daar werkt! Nou doet mijn vrijwilligersvereniging likmevestje dit en dit. Leuk voor jullie?”

Eh nee. Maar het gaat goed met mij hoor, leuk dat je het vraagt! :rage:

2 likes

Hahaha ja letterlijk dit! @Zemraluani, zo gaat het meestal. Of mensen die ik dus niet ken.
Maar als je mij persoonlijk uitnodigt dan wil ik het wel vragen op mijn stage. (Ik doe het werk prima, en vooral van die kleine evenementen kan ik gewoon). Maar gewoon een vage mail van ja kan er een collega van je naar onze sponsorloop komen, daar ga ik helemaal niet over. Het is op meerdere manieren gewoon irritant eigenlijk. Maar ik snap het wel van die mensen, niet geschoten is altijd mis

1 like

Tuurlijk, maar stuur lekker maar een algemeen persberichtje naar de mail die daarvoor bedoeld is. Groetjeeees

1 like

Heel herkenbaar, ik word alleen door mensen steeds bevraagd of we nog mensen zoeken op onze afdeling. Aan de ene kant wel leuk, maar vaak wordt het heel haastig ingekleed en vragen ze vlakaf of ik ze kan voordragen bij mijn teamleider. Gelukkig doen we daar niet echt aan en moet iedereen dezelfde procedure door. Als ik dat dan vertel, krijg ik vaak een teleurgestelde reactie, want die procedure is best uitdagend. Maargoed, ik heb wel eens periodes gehad dat ik drie keer per week zo’n verzoek kreeg per mail, linkedin, skype, face to face.

1 like

Mijn sloffen zijn te warm, alleen sokken te koud. En een van mijn niet te warme sloffen ligt onder het bed maar daar kom ik niet bij (dikke babybuik). Vergeet ook steeds mn vriend te vragen. En stofzuiger oid is te dik voor eronder.

4 likes

Misschien de steel alleen. Je hand kan er net plat onder.

Edit: het werkte, heb mn slof :smiley:

14 likes

Mijn collega die “echt niet snapte waarom al die moeders / mom bloggers hun kind zoveel en herkenbaar op insta zetten” maar nu zelf elke dag stories en foto’s plaatst van haar kind.

1 like

Knuffel :heart::heart:

1 like

Ik heb net dit filmpje gezien en nu kan ik zondag met lubach niet meer leuk vinden maar ik vond het potverdorie wel leuk!!

Edit :vind het filmpje dus heel treffend maar vind het toch jammer voelen.

1 like

27 likes

En weer dit. Ik leer het nooit :sweat_smile: en ik kan het dan ook niet van me afzetten waardoor ik steeds zo’n onrustig gevoel heb.
Hoe doen anderen dat? Is er misschien een trucje?

wtf hahahah dit kan toch niet, is dit een woordgrap ofzo?

1 like

Wat. Is. Het. Ik heb het idee dat het iets met schilfers te maken heeft.

1 like

Ontstoken vinger

@Krabsalade hoe lekker is het om dat open te prikken???

1 like

Aan dat ik me zo opfok als vriend avondje weg is geweest. Waardoor ik nu niet kan slapen en op de bank lig aaaaah