Waar erger je je aan #5

Zou gewoon heel duidelijk zeggen de volgende keer dat het gebeurt:

“De volgende keer als je er niet staat als ik je kom halen dan vetrek ik zonder je. Ik heb geen zin meer om te laat te komen door jou.”

En dan ook gewoon daad bij woord voegen als ze weer eens te laat is, dikke later doei hoor met dit soort types.

1 like

Ergeren is een groot woord, maar een vriendin van me is jarig en heeft als Whatsapp profielfoto een plaatje met daarop “it’s my birthday”. Ik vind dat zo suf. Ze is in de 30.

17 likes

Ah ik vind het altijd wel lief als iemand als volwassene het nog steeds bijzonder en leuk vindt om jarig te zijn.

7 likes

Is ook wel zo hoor, maar ik vind het altijd een beetje vissen naar felicitaties of zo

Het eerste stukje wc papier afscheuren van een nieuwe rol, als die zo lekker vast zit

19 likes

Ja snap echt niet dat ze daar niks beters voor kunnen bedenken

Dat je op Facebook niet in kan stellen wie er kunnen zien en reageren op je aanwezigheid bij evenementen.
Heb nu allemaal tokkies die reacties achterlaten op m’n interesse op een kozp evenement. Guess what? Het maakt het alleen maar duidelijker voor me dat we nog ver te gaan hebben met je geweld en racisme en bevestigt dat ik heen ga.
Het maakt ook dat ik Facebook nog meer uit kots en de app maar ga verwijderen van m’n telefoon.

5 likes

Aan mijn profiterend team genoot.

doe ik ook vaak, dan heb ik tenminste voorrang

Zolang je het zebrapad maar opkomt via de stoep en niet het zebrapad vind ik alles goed.

Ik heb geen Facebook nu vanwege zp gebeuren, en ik mis het wel een beetje maar wat ik niet mis zijn al die takke voorgestelde berichten over dingen waar ik een mening over heb en die ik dan wil lezen en al die prikkels.
Insta geeft gewoon reclames waar ik nooit ook meer ene fuck om geef.

1 like

Ik krijg een 13e maand en had natuurlijk allemaal wilde plannen met dat geld. Maar mijn vriend opperde dus een verstandige financiële keuze :triumph: dus nu moet ik dat met het geld gaan doen. Bah bah

3 likes

Huh wow en dan gaan mensen alsnog toeteren? Ik vind mezelf ook een verhitte autobestuurder maar daar zou ik zelfs nog niet geirriteerd van worden :joy::flushed:

7 likes

Er eet iemand een mandarijn in de bus :face_vomiting:

Hahahaha oh wat erg dat je dat dacht! Maar vind het alleen heel irritant als iemand fietst over een zebrapad maar dan rij ik gewoon door.

2 likes

Well that escalated quickly.
Doodsbedreigingen van mensen die uitzoeken waar ik woon, heb mn Facebook moeten deactiveren, terwijl ik dus oprecht niets raars zei. Puur en alleen omdat ik op aanwezig klik bij een kozp evenement. Wow.

1 like

Echt niet normaal. Deze discussie lijkt met het jaar meer te verharden, of misschien ligt dat aan mij en de berichten die ik meekrijg. Als het zo doorgaat dan wil ik niet eens meer Sinterklaas vieren met mijn toekomstige kinderen. Het is toch van de zotte dat een groep volwassenen hiervoor verantwoordelijk is.

1 like

Aan mijn vriend, die:

1. Niet per se snurkt maar wel zo vet luid ademt
  2. Met z’n hoofd tussen de kussens in ligt (?) en dus nu 10 cm van mijn hoofd af ligt…

Ga op je eigen helft liggen!!!

10 likes

Wow wat zijn dat voor gestoorde mensen?! Ook echt uitzoeken waar je woont, dat is echt niet normaal meer.
Vind het echt zó triest dat mensen zo reageren, ik wil ook al die tokkieberichten niet eens meer lezen op fb want ik raak gewoon teleurgesteld dat er zulke mensen zijn.

Dat heb ik ook altijd inderdaad dus dat doe ik niet eens, maar blijkbaar vinden ze je toch wel.