Waar erger je je aan #5

Wat heftig! Om wat voor evenement ging het dan precies?

Ik gok kick out zwarte piet.

Kick out zwarte piet, ja.

Wat een stelletje gestoorde mensen!
Ga je aangifte doen?

Nee, heb ik niet eens aan gedacht. Ik heb gewoon iedereen geblokkeerd die wat kwam zeggen en dacht dat het daar wel klaar mee was, maar ze bleven komen dus toen heb ik Facebook gedeactiveerd. En mn Instagram op slot gezet en de foto’s van m’n huis offline gehaald.

Pfffff wat kut zeg!
De keuze ligt natuurlijk bij jou, maar dit is wel iets om mee naar de politie te gaan. Maar ik snap ook wel dat je daar helemaal geen zin in hebt.

Fucking fluisterreclame van een zorgverzekeraar op Spotify. Voel mij helemaal aangerand door dit in mijn oren :sob:.
Ik haaaaaaaaat fluisteren

3 likes

Compleet onbekenden. Je aanwezigheid bij evenementen kan je niet op privé zetten dus daar kan iedereen op reageren. En ik vermoed dat het ergens gedeeld is in zo’n pro pieten groep, want het waren zelfs geen vrienden van vrienden.

Ik word best vaak gecontacteerd met hey jij werkt toch bij xyz, kun je vragen of zij een keer langskomen?
Dan denk ik eh… nodig mij dan uit? Voelt altijd zo kut.

Ahh, toch allemaal rot dingen. Hopen dat je er nou wat leuke dingen op je pad komen!

Die Desperados reclame op YouTube die te lang duurt en je niet weg kan klikken

Soms mag je ook gewoon even klagen, dat lucht op!

1 like

Er breekt ongeveer ruzie uit in een groepsproject, ben héél blij dat dit de laatste groepsopdracht is voor mijn opleiding.

Ja klopt, maar dat weten zij allemaal niet

De mensen die me contacteren weten inderdaad (denk ik) niet dat ik er stage loop, ik ken ze vaak helemaal ook niet.
Maar misschien dat degene die mijn nummer doorgeeft zegt dat ik stagiair ben, dat weet ik eigenlijk niet.

Ach joh, mensen die vragen worden overgeslagen is mijn motto hoor. Vaak onwijs oninteressante verhalen ook.

Ik stuur ze nu altijd door naar onze algemene inbox en ik weet zeker dat het daar verzandt tussen de rest van de mails inderdaad. Volgens mij denken ze gewoon een makkelijke ingang gevonden te hebben, maar dat werkt helaas niet zo

Ja… vind dat dus echt verschrikkelijk. Mensen die ik al jaaaaren niet meer heb gesproken die ineens in mijn DM sliden met “Hey ik zie dat je daar en daar werkt! Nou doet mijn vrijwilligersvereniging likmevestje dit en dit. Leuk voor jullie?”

Eh nee. Maar het gaat goed met mij hoor, leuk dat je het vraagt! :rage:

2 likes

Hahaha ja letterlijk dit! @Zemraluani, zo gaat het meestal. Of mensen die ik dus niet ken.
Maar als je mij persoonlijk uitnodigt dan wil ik het wel vragen op mijn stage. (Ik doe het werk prima, en vooral van die kleine evenementen kan ik gewoon). Maar gewoon een vage mail van ja kan er een collega van je naar onze sponsorloop komen, daar ga ik helemaal niet over. Het is op meerdere manieren gewoon irritant eigenlijk. Maar ik snap het wel van die mensen, niet geschoten is altijd mis

1 like

Tuurlijk, maar stuur lekker maar een algemeen persberichtje naar de mail die daarvoor bedoeld is. Groetjeeees

1 like