Heel herkenbaar, ik word alleen door mensen steeds bevraagd of we nog mensen zoeken op onze afdeling. Aan de ene kant wel leuk, maar vaak wordt het heel haastig ingekleed en vragen ze vlakaf of ik ze kan voordragen bij mijn teamleider. Gelukkig doen we daar niet echt aan en moet iedereen dezelfde procedure door. Als ik dat dan vertel, krijg ik vaak een teleurgestelde reactie, want die procedure is best uitdagend. Maargoed, ik heb wel eens periodes gehad dat ik drie keer per week zo’n verzoek kreeg per mail, linkedin, skype, face to face.
Mijn sloffen zijn te warm, alleen sokken te koud. En een van mijn niet te warme sloffen ligt onder het bed maar daar kom ik niet bij (dikke babybuik). Vergeet ook steeds mn vriend te vragen. En stofzuiger oid is te dik voor eronder.
Misschien de steel alleen. Je hand kan er net plat onder.
Edit: het werkte, heb mn slof
Mijn collega die “echt niet snapte waarom al die moeders / mom bloggers hun kind zoveel en herkenbaar op insta zetten” maar nu zelf elke dag stories en foto’s plaatst van haar kind.
Knuffel
Ik heb net dit filmpje gezien en nu kan ik zondag met lubach niet meer leuk vinden maar ik vond het potverdorie wel leuk!!
Edit :vind het filmpje dus heel treffend maar vind het toch jammer voelen.
En weer dit. Ik leer het nooit en ik kan het dan ook niet van me afzetten waardoor ik steeds zo’n onrustig gevoel heb.
Hoe doen anderen dat? Is er misschien een trucje?
wtf hahahah dit kan toch niet, is dit een woordgrap ofzo?
Wat. Is. Het. Ik heb het idee dat het iets met schilfers te maken heeft.
Aan dat ik me zo opfok als vriend avondje weg is geweest. Waardoor ik nu niet kan slapen en op de bank lig aaaaah
Hoezo wat doen ze dan moeilijk? Moet gewoon kunnen. En anders kan je pakketjes weigeren aan de deur dan wordt het kosteloos teruggestuurd (Tip)
Online een klacht achterlaten kan ook nog wel eens helpen
Mijn vriend is vormgever, of ja was, hij doet nu ander werk. Ik trouwens ook. Maar soms is het fijn om even te kunnen sparren als ik met een ontwerp bezig ben. En het enige wat er dan uit komt is: “Ja, ik weet niet.” Of: “Probeer het?” Je hebt er helemaal niks aan terwijl ik juist wat feedback wil.
Geadresseerde reclame van de BankGiroLoterij. Waarom is dit legaal …
Bedoel je telefonisch? Want een webshop is toch eigenlijk nooit gesloten lijkt me. Je kunt zeggen dat je het pakketje weigert aan de deur dus het zonde is van hun verzendkosten omdat het pakket toch terug komt. Dat ze het onder valse voorwaarden verkocht hebt en dat je je op het herroepingsrecht beroept dus de order wilt annuleren. En zo niet dan retourneren op hun kosten.
Op de site al eens afgemeld? https://www.bankgiroloterij.nl/klantenservice/uitschrijven.htm
Heb me hier uitgeschreven en al een tijd niks meer ontvangen, dus volgens mij gaat het goed. Maar het blijft belachelijk inderdaad
Heel fucking social media waaruit blijkt hoeveel domme mensen er toch bestaan. Kunnen we november/december niet even overslaan? Ik ben in staat mijn vingers af te hakken om niet overal tegen in te gaan.
Afgelopen donderdag was de open dag van de uni hier in de buurt. De vorige keer kon ik niet gaan dus ging ik dit keer met m’n vriend. Ik kom letterlijk nooit te laat, maar omdat we nog langs zijn huis zijn gereden om een jas op te halen dus wel (5 minuten maar toch). Het bleek een presentatie in een collegezaal te zijn waarbij de docent ook nog eens vooraan stond naast de deur. Dus ook niet dat je zachtjes binnen kunt komen en ergens achteraan kunt gaan zitten. Ik weigerde de walk of shame te doen en ben toen zo weer weggegaan. Wist al voor 90% dat ik toch fulltime wilde gaan werken maar die keuze staat nu helemaal vast
.