Dat mijn 2 beste vriendinnen niks meer hebben laten weten nadat ik hen heb verteld over de diagnose van mijn vriend.
Wauw.
Dat mijn 2 beste vriendinnen niks meer hebben laten weten nadat ik hen heb verteld over de diagnose van mijn vriend.
Wauw.
Pff wat stom zeg en ook een beetje gek sterkte in elk geval en misschien komen ze met een bos bloemen, of weten ze niet goed wat te zeggen, maar dat zou erg laf zijn. Iets is altijd beter dan niets.
Het is nu 3 weken geleden dat ik laatst van ze hoorde. Gelukkig heb ik mijn familie en de vrienden van mijn vriend die er voor me zijn. Maar het doet wel pijn ja, om te beseffen dat je blijkbaar zo onbelangrijk bent.
EĂ©n vriendin zit zelfs te posten op Instagram hoe zwaar dâr dag is omdat haar portefeuille is gestolen. Nou gelukkig heb je geen kanker, meid.
Ook echt papierverspilling want ik open het nooit
Ik heb me al eens afgsmeld maar blijf het krijgen
Enerzijds wil ik hen wel contacteren en zeggen âjoehoee waar zijn jullie wanneer ik jullie nodig heb?!!â maar tegelijk heb ik gewoon geen energie om het in me te vinden hen te ââvergevenââ, zeg maar.
dat het vandaag de dag blijkbaar NIEUWS is dat de intocht ârelatief rustig is verlopenâ.
Ik vind eten in de kantine op mân werk zo fucking awkward. Ik ga er echt alleen zitten als er niemand anders zit en nu was ik er net twee minuten, tegen beter weten in, komen er twee collegaâs pauzes houden. Ik wil niet praten, sowieso praten ze niet tegen mij, en wel praten maakt het niet minder awkward. Ook nog twee van die kneuzen kerels die alleen maar tof lopen te doen. Ugh.
Ohhhhh jezus nu gaan ze ook nog allebei voetbal kijken, op hun eigen telefoon
Mijn ogen doen pijn dus ik kan/wil mijn lenzen niet in maar mijn bril is twee jaar oud en niet meer sterk genoeg dus nu kan ik niet lekker tv kijken
Mijn vriend is heel erg van de service/behandeling in de horeca. Hij geeft ook makkelijk meer dan 10 euro fooi. Maar als het hem niet bevalt, lang moet wachten op iets oid staat ie ook gewoon op en gaat betalen terwijl ik dan echt nog graag een toetje wil en het boeit me niet of ik lang moet wachten. Geef ijs
Nee helaas niet. Die passie delen we niet
Ik wil gewoon de hele dag in bed liggen maar dat gaat niet
Vrienden van mijn vriend (echt schatten hoor, dat koppel hoor, alleen die man is zĂł druk en intens) probeerden mij gister te bellen en te appen, maar ik was gister gewoon ff niet in de mood veel contact met mensen te hebben. Ben echt ff telefoonmoe ofzo? Ook vooral na ik mân insta en fb te hebben verwijdert, vind ât gewoon allemaal maar irritant.
Kreeg ik net een half verwijtend appje dat hij me probeerde te bellen maar geen contact met me kreeg.
En dit soort dingen gebeuren dus wel vaker, een soort entitlement op contact via WhatsApp of telefoon. Gewoon geĂŻrriteerd als je ff een dagje niet reageert.
Ik wil gaan klussen in ons nieuw huis maar mijn vriend slaapt nog, ik kan het niet alleen dus heb heb echt nodig⊠zo irritant
Anders kun je er ook pindakaas op smeren en het in laten trekken, de olie er in weekt de kauwgom los! In de diepvries doen werkt ook, pel je de kauwgom er zo af.
Ik heb voor het eerst sinds jaren (letterlijk) weer een kater en mijn buurman is aan het trompetteren geslagen. Mijn hoofd kan dit niet aan.
Op mijn favo salade van de ah zat een sticker â 2 voor 4,99â. Dus ik nam er 2. Kom ik bij de kassa deed de korting het niet. Stond er dus heel klein op de sticker âgeldig vanaf 18 novemberâ. Ja leg dat dan nog niet in de winkel denk ik dan.
gister zoân meid in de trein die - terwijl ik moeilijk brak was - één stroopwafel uit zoân knisperende plastic verpakking at en in plaats van de stroopwafel even eruit halen, ELKE KEER in dat zakje ging graaien voor een nieuw stukje