Waar erger je je aan #5

Foto die ik gisteren maakte

9 likes

Mijn zusje is een paar dagen geleden bevallen. Ik krijg nu allemaal berichtjes en telefoontjes van familieleden waarom mijn zusje niet opneemt of niet binnen 5 minuten geantwoord heeft op berichtjes. Alsof ik dat weet??? Ze woont drie uur rijden bij mij vandaan. En het is toch ook logisch dat iemand die net bevallen is niet meteen antwoord of opneemt. Zeker de eerste tijd heb je niet veel tijd om al die telefoontjes en appjes te beantwoorden.

Als het bevalt kan je vaak op korte termijn met de makelaar een tweede bezichtiging plannen om alsnog samen te kijken. Zodra ze weten dat je echt interesse hebt zijn ze vaak heel flexibel.
Met mijn huis ben ik ook eerst alleen en de ochtend erna (op een zaterdag) nog met mn vriend gegaan.

2 likes

Weet niet hoe de situatie daar is, en hoe graag jullie het huis willen hebben. Maar hier was het echt zo snel mogelijk kijken om ĂŒberhaupt kans te maken. Daarbij kon een ochtend of een middag al verschil maken, laat staan een dag

1 like

Wow serieus

:heart: knuffel

Snap ik hoor, ben het met je eens. Wilde je dit alleen even laten weten voor het geval je nog niet wist dat dat gelukkig een optie is.

Hier ook inderdaad, daarom ben ik ook alleen gegaan die eerste keer. Volgende ochtend gelijk samen nog een keer, de dag erna het bod uitgebracht en de dag daarna hadden we het huis. Van vrijdag ''alvast even kijken in mn eentje" naar maandag een huis.

Expeditie Robinson

4 likes

sowieso treinprullenbakken
waarom kunnen mensen niet ff 2 seconden extra vrijmaken door hun papieren koffiebeker later op 't station weg te gooien ipv zo’n miniscuul prullenbakje direct volproppen met dat ding

5 likes

Facebook comments. Er verscheen een artikel dat Nike schoenen uitbrengt speciaal voor dokters en verpleegkundigen.
Direct allerlei comments ‘ja het leven van een kinderverzorgster is ook zwaar hoor, niet te onderschatten!!! Dit soort schoenen kunnen wij ook gebruiken!!’
Iedereen aangevallen omdat er niet ‘rechtstaande beroepen’ wordt neergezet. Jezus.
Stelletje kleinzerige mensen.

35 likes

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/nike-ontwikkelt-speciale-schoen-voor-zorgverleners-verpleegkundigen-en-dokters-een-schoen-voor-dagelijkse-helden~a76a1dc0/

Mijn vriend die naast mij aan het snurken is terwijl ik ook gewoon wil slapen :sob: iemand oordopjes? :no_mouth:

2 likes

Ja, in mijn oren omdat mijn vriend ligt te snurken. Sterkte!

9 likes

Ik hou echt al een week vocht vast. Ik heb een dikke kop en lijk wel zwanger. En al mijn verhullende kleding is bijna op :unamused:

Ik zou soms echt willen dat je een autoreply kan in stellen op whatsapp.

1 like

Dit heeft mijn wimperstyliste (buiten openingstijden) dus zou wel mogelijk moeten zijn, maar kan je niet helpen hoe!

1 like

Dat is nou weer jammer.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben

Dat haat ik echt zĂł erg! Heb ooit een collega gehad en hij deed dat met al zijn drinken, ook gewoon water oid, en ik werd daar zo boos en chagrijnig van dat ik niet meer met hem wilde pauzeren.

2 likes

Dat is zo naar. Mijn moeder drinkt bijna altijd met die aaaah.

En 1 collega drinkt vaak als je met diegene belt. Hoor je zo slikken echt heel naar. Ga dan ook kattiger door telefoon doen dan nodig.

4 likes