Dat is hels, om daar naast te zitten.
Op mijn werk smakken heel veel collega’s, heel erg hard. Ik weet dat in hun cultuur normaal is en dat wanneer ze langer in NL zijn het langzaam minder word. Maar als ze dan aan het lunchen zijn wordt ik echt boos en wil ik zo hard gillen. Dus dan ga ik maar rondjes lopen.
Maar er zit ook nogal verschil tussen ieder weekend en nooit…
Ik zou het ook echt niet waarderen als kind echt zo’n "do as I say, not as I do’ mentaliteit.
Ik sport 6x per week, slaap 8+ uur en hydrateer me naar de tering maar alsnog vind mijn sporthorloge dat ik een fitness score van 32 heb (laagste 50%) Zo onzinnig ook om dit irritant te vinden maar gvd zeg 32
Helemaal naar de hydratering
gvd ben zelfs zo geirriteerd dat ik deze kwaliteit woorgrap gemist heb
Ik weet ook eigenlijk niet waar die dingen dat op baseren. Volgens mij op je rusthartslag. Ik sport namelijk nooit, loop wel veel en heb op mijn fitbit een score van 43 dacht ik (very good to excellent). Dus weet niet hoeveel waarde daar aan moet hechten.
Het is ook redelijk onzinnig, een horloge gaat echte gezondheid natuurlijk nooit echt kunnen meten. Maar alsnog vind ik het stom :((((((
Ik heb echt precies hetzelfde… ik ben echt nog nooit zo fit geweest als nu… Ren met twee vingers in mijn neus 10k en crossfit me helemaal de moeder, maar toch zit ik op 35. Ik denk dat het ook leeftijd is. Ik ben nu 29 en ik heb wel eens van iemand die 30 werd gehoord dat toen ineens haar score omhoog ging omdat ze in een andere categorie ging vallen.
Hahaha ik ben ook 30, dus mss ben ik zo fit omdat ik ondanks mijn bejaardheid nog een hartslag heb. Fuck you fitbit.
Ik moet opboksen tegen jonge godinnen van 21
Nou ik ben 21 en alsnog een fitscore van 32 Van binnen ben ik al 80, mag ik niet met die groep mee doen?
Mijn woonkamer heeft een hoog plafond dus krijg ik lastig lekker warm daarom staat de verwarming best hoog maar andere kleine kamers worden dan zo warm.
Ik ben 40
Ik probeer mijn macbook nieuw leven im te blazen, maar ik ben bang dat hij gewoon met pensioen moet. Ik ben te arm voor een nieuwe macbook
Mijn hond die zich in mijn kamer (de enige waar geen laminaat ligt) gaat krabben
En daarna zo triomfantelijk kijken
He verdorie hou daar eens over op! Doe net alsof het niet gebeurd is
Opgewarmd lijk
Dat al mijn collega’s pro zwarte piet zijn . Heb net de kapsalon versierd voor Sinterklaas en alles waar zwarte Piet op stond weggegooid…
Dat ik me zooooo chagrijnig voel. Heb vorige week niet kunnen werken door buikgriep, dus razenddruk op mijn werk. Mijn vriend is ook helemaal hectisch waardoor ik kattengrit moest halen (normaal doet hij dat). Megazwaar, dus achterop mijn fiets vervoerd. Ben ik bijna thuis, gaat die zak dwars door de helft MIDDEN op straat. AAAAH vreselijk kut.
Wel lief dat drie klussers dat vanuit huis zagen met met schep en bezem zo goed en kwaad als het ging me hielpen het grit in een tas te scheppen zodat ik nog zoveel mogelijk mee naar huis kreeg.
De cv ketel heeft het begeven en de monteur/storingsdienst neemt niet op. Nu kan ik niet douchen en zit ik mijn voeten maar op te warmen aan de blok die aan de laptopkabel zit. Ga dadelijk maar in bed liggen en daar vanuit werken. Ellende