Waar erger je je aan #5

Ben jij geen dagelijkse held dan?

1 like

ā€œKlaar in 5 minuutjesā€ā€¦ ja hoorrrr.

Yippie yaya yippie yippie nee.

Boodschappen doen.
Dat hele gedoe van je tasjes meenemen, een mandje achter je aan slepen, alles pakken, de helft vergeten, zelfscannen of op de band leggen, je tas vullen, je tas neerzetten, betalen, je tas en de helft van je boodschappen weer van de grond plukken, naar de auto lopen met te zware tas, ENZ.

(Ja, ik weet van het bestaan van bezorging af maar dat vraagt enige mate van organisatie. Dat beschik ik helaas nog niet maar ik ga me er in trainen.)

4 likes

Dat ik in deze kou allemaal dingen buiten de deur gepland heb. Wat doe ik mezelf aan.

Dat het uitzendbureau te veel mensen heeft aangenomen voor dezelfde dienst en de open diensten daardoor gelijk weggekaapt zijn binnen een uur.

Een man die een stuk of acht pakken wc-rollen van een container die buiten de winkel staat jatte. Ik wist niet of die nog zou betalen, anders had ik er wel wat van gezegd. Ik zou vroeger sowieso nooit klikken, maar ik moet ook betalen voor m’n wc rollen :triumph:

Zo maar echt. Word er gewoon onpasselijk van.

1 like

De collega die nu ook pauze houdt is de HARDSTE ADEMER EVER. Filthy nose breather.

10 likes

Ik erger mij aan het feit dat ik ziek begin te worden vlak voor het weekend en dat ik net maandag alle treinkaartjes heb geactiveerd voor zaterdag dus ik moet wel weg (of het is weggegooid geld). Kan wel huilen.

Ja maar ik geloof niet dat ik zaterdag van mijn neusverkoudheid af ben. :cry: Volgens mij ben je daar altijd wel even zoet mee.

Ongevraagd advies, maar zoutoplossing helpt mij altijd. Opsnuiven twee x per dag. Niet doorslikken natuurlijk. Beterschap!

1 like

Is helemaal geen ongevraagd advies! Alle tips om er sneller vanaf te zijn zijn meer dan welkom nu. :heart:

1 like

En dag twee zonder verwarming en warm water… hoogste prioriteit stelt blijkbaar geen reet voor

Ik keek effe TLC en de hele tijd is er reclame voor dat programma over die Duggar familie… doen die mensen nog iets anders dan zoveel mogelijk voortplanten?? Waar gaat dit over zeg.

7 likes

Mijn vriend heeft voor zijn operatie een groepsgesprek aangemaakt zodat ik, zolang hij geen toegang heeft tot zijn telefoon, updates kan delen. En nu zijn mensen allemaal rando’s aan het toevoegen, een paar waar hij me zelfs uitdrukkelijk van heeft gezegd dat hij liever niet heeft dat ze op de hoogte zijn.
En nu ben ik ZO boos. Hoe DURVEN ze.
Ik heb een nieuw groepje aangemaakt met de mensen die ik vertrouw (3 uit de 35). Al de rest mag opbokken en wachten tot mijn vriend weer volledig bij bewust zijn is. Godverdomme.

4 likes

Jemig wat een vage actie van die mensen. Snappen ze dan zelf niet dat hij geselecteerd heeft wie er in mogen en dat de mensen die er niet inzitten er voor een reden niet inzitten? :woman_facepalming:t3: Zeker bij zoiets persoonlijks is het logisch dat je zelf geen mensen gaan toevoegen.

1 like

Kan je niet aanpassen dat alleen jij de beheerder bent en daarna did andere mensen eruit knikkeren?

1 like

Belachelijk! Kun je niet alleen jezelf als beheerder maken?

Wat belachelijk, echt te idioot voor worden. Hebben ze zelf niet door hoe dom het is om dat te doen? Wat raar. In ieder geval heel veel sterkte toegewenst!

Alleen mijn vriend is beheerder, en die ligt nog knockout van de narcose haha. Hij is ook het type dat liever over zijn grenzen (privacy) laat lopen dan de confrontatie aangaat, vrees ik.

Alles is overigens wel goed verlopen :blush:

79 likes