Waar erger je je aan #5

Wat fijn dat het goed verlopen is @VickyViolence!

Klein leed maar iederrrr jaar ben ik in de winter vergeten waar mijn handschoenen liggen en te skeer om nieuwe exemplaren te kopen waardoor ik weken bevries op de fiets (die tijd is nu weer aangebroken).

5 likes

Ik had het nog veel leuker, ik heb m’n handschoenen uitgewassen en kan ze nu dus never terug vinden. Snap echt niet waar ik die dingen in vredesnaam gelaten heb een maand geleden :joy::sweat_smile:.

Nog een ergernis, ik ruik m’n eigen zweetvoeten. Wist niet dat het zo ernstig was, kanonnen hey.

Het hele system met uitkeringen. Mijn moeder is ziek waardoor ze niet kan werken. Helaas is het geen officiële erkende ziekte, waardoor ze gewoon hélemaal niks van uitkeringen iod ontvangt. Het is zo sneu, want twee van haar beste vriendinnen hebben wel erkende ziektes of aandoeningen waardoor zij het wel ontvangen, maakt het extra pijnlijk.

1 like

Dat mn Kruidvat die 50 meter van me af is niet meer tot 19u open is. Opent wel al om half 9 maar daar heb ik meestal minder profijt van dan tot 19u open.

Bij grote bedrijven heb je wel eens de 25e maand coulance. Onze tv ging kapot nog net binnen de 25e maand, net nadat de garantie was afgelopen en kregen gewoon alles gratis vergoed. Fijn voor hun want anders had ik daar nooit meer een tv gekocht. Hopelijk is dat bij je laptop ook! Zou gewoon even bellen en benadrukken dat het hetzelfde is, en dat ie dus eigenlijk niet helemaal gemaakt was toen.

Edit omg en anders bel Boos!

1 like

Je moet je ruit inwrijven met aardappel, de suiker daaruit zorgt dat je ruit niet bevriest!

Hahaha weet ik niet ik zag dit ergens op the interwebz

4 likes

Sorry ik lees terug, maar verdomme wat ontzettend klote allemaal. Echt super veel sterkte :heart:

1 like

Een pasje kan je ook mee krabben! Niet je pinpas doen maar AH bonuskaart oid

1 like

Wat voor laptop heb je en waar heb je m destijds laten repareren? Toen mijn MacBook kapot was, heb ik ‘m ook laten repareren (€700 armer ook echt) en ik kreeg op die reparatie een jaar extra garantie, terwijl de laptop zelf toen al 3,5 jaar oud was dus niet eens meer garantie had.

Ik miste vanochtend de bus net niet omdat ik geluk had dat iemand bij de halte stond en ik ging rennen

Maar als ik hem wel had gemist had ik lekker een lange vrije dag, nu zat ik al in de trein toen ik hoorde dat iedereen ziek en afwezig was op stage😭 Mijn halve ochtend is op aan heenreizen en weer terugreizen

En @Willem dat krabben moet je echt niet met een pasje of iets anders dan een krabber doen, krijg je allemaal krassen op je ruit van! Heb ik bij mijn vorige auto gedaan, blijf je altijd zien als de zon erop schijnt :weary:

2 likes

Ik vraag me nog steeds af of ik die fles gewoon in mijn auto kan laten liggen of dat die dan bevriest :sweat_smile:

1 like

Nee hij kan kan niet bevriezen (ten minste, misschien bij - 30 ofzo wel maar niet in de NL winter) want er zit antivries in!

1 like

Het is alleen een risico als je deuren vast gevroren zijn

1 like

Zet hem goed neer. Bij mij is ie gaan lekken, fles leeg achterbak nat.

Door wie wordt daarover raar gedaan? Ik begrijp je hoor, zo vies die geur!

Oeh oepsie sorry! @Willem ik kreeg deze tip ooit van mijn moeder dus ging er vanuit dat het gewoon kon haha

1 like

Ik vind dit ook helemaal niet raar! In de buitenlucht maakt het mij niet uit en dan kan ik wietgeur zelfs nog wel lekker vinden, maar binnen in huis vind ik het zo vies en benauwd. Gelukkig delen mensen in mijn omgeving deze mening en wordt er dus buiten gerookt.

1 like

Ik vind het eerder normaal om dat vies te vinden en ik zou er juist van opkijken als iemand dat ‘lekker’ vindt in z’n slaapkamer.

2 likes