Waar erger je je aan #5

Jeetje, ben ik eindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis, duurt het bijna een half jaar! voordat ik mijn eerste afspraak heb…

Krijg ik van de tandarts een melding of ik mijn controle afspraak wil maken. Ok, dus ik bel de assistente. Kan ik pas in februari!!

Vriendengroep die een datumprikker wil aanmaken om iets leuks te gaan doen, terwijl we weken geleden al een datum geprikt hadden voor een heel weekend in december. Maar blijkbaar heeft iedereen daar nu andere afspraken staan. Hallo hebben toch niet voor niks die datum geprikt. Ook geen zin om zo’n nieuw ding in te gaan vullen als er toch geen waarde aan wordt gehecht

2 likes

Verse Gemberthee is mijn redmiddel!

1 like

Ik ben koorts aan het krijgen. Voel me nu net een klein kind, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst koorts had

Dat de kinderen van de buren elke avond de hele tent afbreken. Als mijn kind net slaapt. Kan ik straks weer naar boven, omdat zij daar wakker van wordt. Zo. Veel. Tering. Herrie.

Dat ik een nieuw horloge heb gekocht maar dat nu blijkt dat met een schakeltje erbij hij te los zit, en zonder dat schakeltje te strak :cry:

Wat was er kapot aan je Macbook? Mijne is ook kapot (harde schijf, batterij en ventilator) maar kan nergens vinden hoeveel het me ongeveer zal gaan kosten :slightly_frowning_face: te veel waarschijnlijk

Iemand had er een glas wijn over gegooid :sweat_smile:

Dat ik op bed lig en geluiden hoor. Wil perse checken wat het is, maar man heeft me in de houdgreep. Toen ik ‘m probeerde wakker te maken knuffelde hij mij extra stevig. Nu kan/wil/mag ik niet slapen van mezelf.

Ook heb ik twee joekels van puisten. Een doet ook pijn.

In mijn dorp worden echt iedere avond vuurwerkbommen afgestoken en vanavond was het zo enorm hard. Mijn vriend was ook helemaal onder de indruk. Echt irritant

2 likes

door alle plofkraken blijft er geen pinautomaat in m’n buurt meer over :astonished:

Aan de man van de buienradar reclame die zegt BUIWENRADAR

~iemand~

1 like

Haha ja het was serieus een vriendin

Al zijn we nu geen vriendinnen meer omdat zij niet wilde betalen :+1:t4:

Aahh, dat is al helemaal erg

Bij ons in het dorp ook vaak, maar ik hoorde laatst dat dat een teken was dat de nieuwe lading drugs binnen is :joy: Weet niet of het waar is (oosten van het land)

4 likes

Aan een meid op insta dat een huid peeling iets heeft laten doen en dan. “Als jij denkt dat jij een slechte dag hebt gehad kijk mij dan mensen staren naar mijjj” jij kiest zelf voor die behandeling meid.

3 likes

Wow dit zou echt zo veel verklaren, hier worden het hele jaar door bommen afgestoken dus zou best nog eens zoiets kunnen zijn.

3 likes

Ik weet niet wat voor verzekering je hebt en waarhet gebeurd is, maar in sommige gevallen (en bij sommige verzeraars) is dit verzekerd

1 like