Ik hoorde gisteravond ook een aantal flinke knallen, schrok me dood de 1e keer
Ik hoor in Amsterdam ook vaak knallen!
Als ik iets eet met een foliedeksel en aan de ene kant kwark of smeerkaas is en de andere kant schoon, ik het altijd voor elkaar krijg dat als ik wat onhandig doe de vieze kant dan op de tafel of grond belandt ook al lijkt het vooraf een twijfelgeval. Dus eigenlijk erger ik me aan zwaartekracht, haha
Mijn buurman die denkt dat ie kan zingen en dat volle borst oefent. Elke keer als ik zelf geen geluid aan heb in huis, bv als ik even rustig wil lezen, hoor ik dat valse gekrijs van hem. Hij heeft eierdozen in zijn zingkamer geplakt en snapt niet dat dat niet werkt omdat het 1 eierdozen zijn en 2 die niet de hele muur heeft bedekt.
En ik erger me aan mezelf dat ik geen loosnverhoging heb gevraagd bij mijn nieuwe werk want dan had ik nu misschien een hutje op de hei kunnen kopen met minder dan 35 uur reistijd naar werk.
Ik heb geen sportleggings meer zonder gaten. Ik ga nu maar weer sporten als hobo
Oh ja dit is ook echt een ergernis van mij.
Elke keer als ik iets leuks zie en ik het wil kopen van mijn vvv cadeaukaart kan ik hem niet gebruiken in die winkel gdvrdmm
Gvd. Mān piek valt van de boom in duizend stukjes op de grond
Wauw wat kut?! En de meeste mensen hebben wel een aansprakelijkheidsverzekering toch? Dan moet je er al helemaal niet moeilijk over doen.
Ik heb echt net een tafel gereserveerd in een restaurant voor a.s. dinsdag. En nu zegt een van mijn vriendinnen af omdat āmijn zoontje is woensdag en donderdag jarigā
Echt bijzonder twee dagen jarig zijn en komt die verjaardag als een verassing??
Nah dat is inderdaad heel bijzonder
Wat dat is echt het raarste excuus wat ik ooit heb gehoord
Wat overdreven dat ze dan daarom niet kan komen. Verwacht ze ook nog de hele dinsdagavond nodig te hebben om cadeautjes in te pakken voor haar kind of zich psychisch voor te bereiden op de verjaardag van haar kind.
En waarom kan ze dinsdag dan ook niet??? Raar
Blijkbaar 3 dagen jarig #specialsnowflake
Nog een reden waarom kinderen stom zijn
Na een uur wachten op je thuisbezorgd bestelling bellen en erachter komen dat je bestelling niet doorgezet is. Nu kan het echte wachten beginnen
Rekent ze de bevalling van 60 uur ook mee?
Dat mijn geld eruit vliegt en ik echt niet veel geks ermee doe. En dan de gedachten dat ik nu nog een lage huur heb, maar ik moet hier uit. Ik verdien geloof ik net te veel voor sociale huur, maar what about die 1/3 van je inkomen max aan woonlasten betalen dat het Nibud adviseert? De overheid verwacht dat ik mān halve nettosalaris aan huur uit ga geven. En dan krijg je hier in de stad echt kut appartementen. En dan denk ik ok niet al te kritisch zijn: 800 exclusief voor een gaar kapot appartement ergens achteraf ver van het centrum. Word echt zo boos als ik op zoek ga :ā) En gisteren zag ik iets dat wel heel mooi is van 740 exclusief maar daarvoor verdien ik dan weer te veel terwijl ik 740 exclusief echt al meer dan genoeg vind.
Oja en ik zag gisteren een advertentie: 600 euro inclusief voor een fucking kamer van 22m2 en je deelt wc/douche met 7 anderen en nu het mooiste; je kunt geen gebruik maken van een keuken. Die is er niet. Maar hƩ je krijgt wel een waterkoker van de huurbaas!
En als ik ga verhuizen, dan moet ik van alles aanschaffen (een koelkast, een wasmachine) en ik weet gewoon niet waarvan. Hoe doen mensen dit.
Salaris was gestort, en nu op 40 euro na weer weg.
Wel groot deel naar gezamelijke rekening en we hebben dure aankopen gedaan. Maar alsnog doei salaris zo snel. Moet ik weer weken wachten.
Staat nog wel genoeg op mn rekening maar zo jammer, december is nog niet eens begonnen.