Waar erger je je aan #5

Ik lig weer eens wakker- en te creperen van de ovulatiepijn

Rot op joh met je 10%. Dat vind ik gewoon een belediging. Net als een kwartiertje pauze op werk. Je hebt er precies niks aan.

46 likes

Ik heb een aantal dingen besteld en het zou allemaal morgen komen. Sommige pakketjes had ik zelfs op morgen avond bezorgen gezet maar het komt allemaal vandaag. Een ding komt tussen 11 en half 2 en het andere ding tussen 2 en 4. Dus heb mn boodschappen al gedaan en hoop dat de ene vroeg komt zodat ik nog een dutje kan doen want was eigk van plan de hele dag te slapen haha.

2 likes

En met een beetje pech blijkt ‘alles’ dan ook nog betrekking te hebben op door hun geselecteerde items :fu:t4:

2 likes

Dat mijn kut mandarijntje gewoon 4 fucking pitjes per partje had. Ben echt boos. Eerst dat hele ding pellen en dan word ik alsnog teleurgesteld door dit soort shit

61 likes

elke keer als ik iets naar mezelf laat mailen toch denken: ooooh wat leuuuk ik heb een mailtje wat zou het zijn???

62 likes

Dat ik ruim zit met mijn uitgeefgeld en het nog te weinig vind.
Maak me daar echt druk om.

OB tampons die lastig op te krijgen zijn. Zit soms echt te trekken en draaien als een gek of dat ding met mn tanden dan maar los te krijgen. :angry:

Onder de 1000?? whut.

20 likes

Dat ik ‘‘no self control’’ heb als het gaat om het uitknijpen van mijn puistjes. En daarom nu, buiten mijn normale onzuiverheden, ook nog met twee schaafwonden op mijn gezicht zit.

1 like

Gisteren uit eten geweest en mijn haar stinkt. Vanavond maar weer wassen.
Voel me meteen zo vies daardoor.

Dat we vandaag een afspraak hebben voor een ERP systeem demo/gesprek etc. En dat we er om 1 uur moeten zijn. maar het is een uur rijden, en mijn zus gewoon nog steeds niet klaar is?! Ik belde haar meer dan een half uur terug, en toen zei ze dat het nog een kwartier ging duren, sowieso komen we echt vet te laat nu. Ik erger me hier echt aan. Ik snap gewoon niet dat ze nooit op tijd kan zijn?

Ik wil kerstcadeautjes kopen en mijn moeder had voorgesteld om het in de familie app te zetten wat we graag zouden willen krijgen (ja zo doen wij dat) en nu ben ik de enige die gereageerd heeft met opties voor mijn vriend en ik.

1 like

Ik heb ongeveer 10 vragen uitstaan bij 10 collega’s en word door allen genegeerd. Ik weet niet of ik mij eraan erger of dat het wel lekker rustig is, eigenlijk.

Heb jij om een paard gevraagd?

2 likes

Ja als je zelf leesbevestiging of laatst gezien uit hebt, zie je dat ook niet bij anderen

JA! en een broek van horsegloss

3 likes

Canta’s op de pont

Even bellen?

1 like

canta’s waar mindervaliden inzitten oke, maar die Biro’s waar dan altijd een fatsig zuid type met zo’n vetkuif in zit ugh ga fietsen

9 likes