Waar erger je je aan #5

Ik erger me er trouwens buitenproportioneel erg aan dat geen van mijn vriendinnen van buiten dit forum weten wie lizzo is.
Maar echt ze hebben geen idee nog nooit een nummer van d’r gehoord terwijl ze zich veel meer bezig houden met nieuwe muziek dan dat ik doe

4 likes

Ja bij sommige toeslagen en uitkeringen is dat wel het geval

1 like

Ja dat klopt, huur zelf ook particulier nu maar dan krijg je weer te maken met rare huurbazen en gekke contracten. Terwijl dat bij de woningbouw veel fijner geregeld is.

2 likes

Morgen moet ik op de foto, nou heb ik normaal al geen perzikhuidje maar m’n kin en kaken dachten blijkbaar deze week helemaal van we werken niet mee. Enorme bulten en halve wonden damnnn.

10/10 would vote

Oef. Thierry tegen een jonge Stalin. Ik weet niet wie knapper is.

4 likes

Née nee. Eerst Annabel Nanninga verslaan voor je tegen de eindbaas mag.

10 likes

Jouw inkomen telt ook mee. Ik ben ook zzper en ze rekenden mijn inkomen (voor 90%) ik heb een prognose laten maken voor het volgende jaar wat ook mee telde. Bedrijf moet dan wel in een stijgende lijn zitten. Normaliter wordt er berekend aan de hand van het gemiddelde van afgelopen 3 boekjaar. Tip: de Rabobank. Dachten veel meer mee met mijn situatie en kunnen wat meer doen qua hypotheek voor ondernemers.

1 like

Had speciale tape gekocht waar je zogenaamd 100kg/m aan zou kunnen hangen. Wilde daar een kapstokje mee op de deur bevestigen. Erop geplakt, twee witte jasjes van mn werk aangehangen en lag er binnen 1 minuut vanaf. Toen nog een keer geprobeerd… viel er weer af. Daarna nog een keer extra sterke ducttape gebruikt en ik hoorde het net weer vallen.

Ga morgen lekker klagen bij de gamma. Heb alleen geen bon meer, maar wel met pin betaald :thinking:

3 likes

Maar ik onderneem pas een jaar en eerlijk gezegd durf ik zelf niet eens te zeggen of ik volgend jaar hetzelfde ga verdienen of juist minder (nieuwe klussen met veel lagere uurprijs, maar wel veel leuker werk).
Maar wel goed om te weten! Dankjewel :slight_smile:

Vaak staat er op de verpakking dat die haakjes eerst 24-48 moeten hangen zonder iets erop hakend, zodat ze echt goed vast zitten. Misschien even kijken of dat ook op die van jou staat en dan nog even een dagje wachten met klagen voor de juiste timing haha.

2 likes

Ik kan mij echt dood ergeren aan het feit dat de A.H, de duurzaamste supermarkt aldus zichzelf, wederom weer eens allemaal plastic troep als spaaractie gaan inzetten. En dan op hun website staat als een soort goedpraterij “ dat de mini’s wel allemaal verantwoord verpakt zijn en bedoeld voor meerjarig gebruik”.
Écht hoe erg kan je de plank mis slaan. Ik ga ze even boycotten, wil toch sparen voor de Jumbo-pannen.

1 like

Aan mijn coach zoals ze gisteren bij de wedstrijd was.
Er zit zoveel frustratie in het team door de jeugd die erbij is.
Nu hebben we komende training een gesprek met elkaar. Ik ben heel erg benieuwd.

Still no

5 likes

Terug je bed in

Ik heb vandaag ook gecancalled. Ga de hele dag gamen.

2 likes

Aan mezelf, een vriendin is geslaagd en ik ben nog steeds geen steek verder met afstuderen. En ipv blij te zijn voor haar baal ik van mezelf en voel ik me er kut over dat zij wél al afgestudeerd is en ik niet.

En dat ik het niet kan uitstaan dat ik de happy socks advent kalender niet heb kunnen bemachtigen. zon onzin want heb hem totaal niet nodig maar irriteer me enorm aan het feit dat het me niet gelukt is hem te kopen :joy:

Dat het om 16.00 al te donker is om mijn nagels fatsoenlijk te kunnen lakken. Was net zo blij met mijn Angora Cardi.

3 likes

Hebben ze nog steeds geen electriciteitsnet daar in het Diepe Zuiden?

19 likes

Ik kan alleen in natuurlijk licht werken. Trut.

5 likes