Die is wel echt heel mooi
Heb ik serieus al jaren naar zitten kijken en gisteren eindelijk gekocht. Over uitstellen gesproken⊠en dat voor een tientje
Mijn hue set up eerst gingen alle lichten om 6 uur in de ochtend aan zonder dat ik dat wilde en nu gaan mijn lampen niet meer automatisch aan als ik aan kom rijden. En dat is nou net de reden waarom ik zoveel geld heb uitgegeven aan lampen zodat ik nooit een donker huis naar binnen hoef te lopen. Echt kutzooi
Mijn besluiteloosheid. Enkele maanden terug heb ik een afspraak geboekt voor het verwijderen van 2 wijsheidstanden (zou maar heel effe duren volgens de chirurg), voor morgen.
Ondertussen is mijn vriend zoals sommigen hier misschien al weten ziek geworden en was ik die afspraak helemaal uit het oog verloren.
En ik loop natuurlijk al de hele dag te twijfelen of ik nu moet afbellen of niet. Het zouden slechts kleine tandjes zijn maar ik kan het me niet echt permitteren om 2 dagen op de bank te liggen want mijn vriend ligt dus ook op de bank haha.
Ik weet niet hoe groot je kapstokjes zijn, maar 100kg/m, komt maar neer op 1kg voor 10 op 10 cm en maar 100g voor een stukje van bv 2 op 5 cm.
(ik heb geen enkel idee over wat voor tape het gaat, en hoe deze zou werken, maar dat is het eerste wat in mij opkomt)
Ze hebben vast oordopjes bij de receptie, misschien dat dat je een beetje helpt?
Ik voel je pijn, dat is ook niet te doen. Mijn moeder heeft slaapapneu en toen ze nog geen apparaat hiervoor had kreeg ik echt moordneigingen als ik ooit naast haar sliep.
Hmm, mijn tandarts zei dat ik het beter kon laten doen vooraleer ik last zou krijgen aan die tanden, want dat blijkt pas écht lastig te zijn. En dat is dan misschien ook niet aangewezen gezien de situatie met je vriend? Ik heb er destijds eentje laten verwijderen en had eigenlijk niet zoveel pijn, ik was gewoon mottig van de verdoving en pijnstillers/antibiotica nadien (maar dat heb ik altijd).
Trouwens: Als je zo âlaatâ afbelt, moet je dan niet alsnog (een deel van) de consultatie betalen?
Ik word echt moe van al die random LinkedIn berichten. Net weer eentje met: "Goedemorgen Xiomara, leuk dat je mijn profiel hebt gevonden (heb ik niet? wie ben jij?) Mag ik je uitnodigen in mijn netwerk?
En als klap op de vuurpijl sloot ze af met âstralende groetâ
Ik krijg zelfs verzoeken om producten te testen voor bedrijven want ze willen meningen van professionals.
Ja doei. En gewoon stug door berichten als je niks antwoord of geen interesse terugbericht.
Ik erger me aan mezelf. Ik haat mijn huidige baan, ga iedere dag misselijk ernaar toe. Maar solliciaties versturen ho maar. Waarom
Ik kijk dat programma over een schoondochter die met haar schoonmoeder op een eiland zit en dan hun issues uitwerken, maar mijn god ik vind die schoonmoeder zĂł irritant.
Of dat ligt aan dat ik die van mezelf niet kan uitstaan, dat kan ook.
Ze zijn al helemaal doorgekomen en heb er gelukkig geen last van, moet ze gewoon laten verwijderen om 'n beugeltraject te starten haha.
Ik heb vroeg deze ochtend toch geannuleerd, ik denk dat ik 't mezelf alleen moeilijker zou maken met een gezwollen hoofd. Heb idd âaangebodenâ te betalen maar dat was niet nodig.
Expeditie schoonmoeder
Waarom noemen mannen elkaar tegenwoordig: man bro?
Als in: âLekker bezig man bro!â
Nee. Gewoon nee.
Ik had net weer een pareltje van een klant hoor. Deze beweerde dat de klimaat verandering niet komt door co2 uitstoot, fabrieken, vlees industrie of ĂŒberhaupt door de mensheid. Nee, had totaal niks met elkaar te maken, gewoon normale gang van zaken.
Allemaal haar woorden he. Maar jezus dan weet ik gewoon echt niet meer wat ik moet zeggen. Sommige mensen dringen hun mening zooo op door achter iedere zin ook nog âtoch???â te zeggen. Bah wat een hekel heb ik daaraan. Gelukkig daarna weer leuke klanten.
Misschien zijn vriendin. Die zal er nu ook wel zonnig bijzitten ondanks de klimaatveranderingen.
Ik wil een dutje doen want slecht geslapen maar wacht nog op een telefoontje.
Nee niet eens. Of vermomd als oude dame.