Nee dat is ook precies mijn dilemma. Het is niet dat ze na 22.00 uur nog lawaai aan het maken is ofzo, dus wat dat betreft mag ik er ook niks van zeggen.
Maar het is zo kut als je 3 maanden lang (en waarschijnlijk nog wel een paar weken dus) in het weekend of 's avonds als je uit je werk komt niet tot rust kunt komen. Merk ook dat ik nu regelmatig van die spanningshoofdpijn heb. Maar goed, daar heeft zij geen boodschap aan natuurlijk. Eerlijk had ik nog liever dat ze feestje gaf als ik moest kiezen, dat geeft minder lawaai dan dit
.
Als ik zelf wist dat ik zoveel lawaai zou maken in een gebouw als dit, dan had ik een paar vrije dagen opgenomen om overdag een paar keer goed door te pakken, wanneer de meeste mensen aan het werk zijn. En niet elke keer van 17 tot 21. Dan zorg je echt dat mensen een paar maanden lang nauwelijks tot rust kunnen komen. Ik vind dat wel asociaal, maar goed, je hebt gelijk, ik mag daar inderdaad niks van zeggen want het is niet op een te laat tijdstip ofzo.
Ik zal haar binnenkort wel vragen of ik op één dezer dagen een avondje stilte mag zodat ik die vrienden alsnog kan uitnodigen. Misschien heeft ze ook ĂŒberhaupt wel niet door dat het zo gehorig is. En indd of ze misschien door wil.geven wanneer ze verwacht te klussen zodat ik mijn studiemomenten om haar heen kan plannen.
Meh, hoop echt dat ze snel klaar is, maar ze zei zelf waarschijnlijk in het nieuwe jaar pas.
In ieder geval thanks voor je advies!! Daar heb ik wel wat aan
(niet sarcastisch bedoeld, die smiley)

Ben echt gewoon boos over de tijdverspilling en dat zelfs technische opleidingen dit soort vakken krijgen tegenwoordig. Ik wil gewoon nuttige dingen leren en een goede baan krijgen, niet mijn halve levensverhaal delen met docenten.