Waar erger je je aan #6

Ben met een kerel van tinder aan het appen, en het was een heel leuk gesprek, maar nu hebben we het over Star Wars en hij heeft het over Princess Layla :sob: Zal de neiging om hem direct te blokkeren onderdrukken, maar hij verliest hier wel punten mee…

4 likes

Je kan meestal de video bestanden kopieren als je de map opent via de verkenner. Dan kun je dat op een usb stick zetten en in de laptop of chromecast doen :v:

Ja, de eerste echt lekkere dag en de tijd is aangebroken dat iedereen weer zijn muziek hard heeft staan. Ik wilde lekker lezen in de tuin en toen dacht ik laat maar ook. Ja, ik houd vd lente en zomer maar je hoort nu weer alles van iedereen.

Ik had avonddienst en heb me de hele avond verheugd om chips te eten in bed. Werd ik opeens super misselijk, had ik even bloedsuiker geprikt bij mezelf en die was best laag dus ik dacht ik eet even een mergpijpje dat werkt voor alles!!!1 zeg dat ook nog tegen mn collega’s. Nou 5 minuten later moest ik overgeven. Dus toen moest ik naar huis.

1 like

Haha ik denk dat ze dus ook geen laptop of computer heeft met een dvd gleuf, want anders zou ze de serie daarop kunnen kijken toch? :stuck_out_tongue:

Maak je eigen gist!

6 likes

afbeelding

3 likes

Hahaha wat @crazyplantlady zegt dus.

Maarrrr m’n huisgenootje blijkt zowel een dvd-speler als een laptop met een dvdschijf te hebben :raised_hands:

Ah zomaar uit het niks overgeven? Verder niet ziek?

Nee alleen heel erg misselijk. Ben inmiddels ook wel écht goed ziek. :cry::cry: had nog even geprobeerd met de chips maar helaas

Onoo hoe kan dat? Buikgriep? Volgens mij geven die oudjes je van alles, best regelmatig dat je hebt moeten overgeven ed afgelopen jaar!

Ja dit zou de 3e keer buikgriep zijn! Maar niemand van mn oudjes heeft deze klachten. Dus ik weet even zo goed niet waar ik dit nou weer vandaan haal. Mijn avondeten is ook te lang geleden nu.

Hmm Misschien een droge cracker of beschuitje proberen? Hopelijk is het snel over!

Wat ik dus echt bloed BLOED irritant vind is dat m’n haar aan de ene kant geler/blonder is dan aan de andere kant. Ik heb dit zo hatseflats gedaan, boeide me ook niet echt hoe het eruit zou zien maar waarom kan het niet aan beide kanten even licht zijn. Twee x speciaal aan de andere kant begonnen zodat het wat gelijker zou zijn maar nee hoorrrrr

Ohnee! Is het wel nog te redden? Je zou er toch roze overheen doen

Het is geel! Want ik heb geen toner. Maar er is zilvershampoo en roze verf onderweg dus dat valt wel te redden hoor. En paarse verf voor als roze niet goed is. Ik verf het gewoon net zo lang tot het goed is.

Kijk je weleens brad mondo filmpjes? Hij zegt altijd dat je een heeel sterke toner moet hebben om geblondeerd haar dat geel is minder warm te krijgen, dat dat eigenlijk alleen werkt op echt heel blond haar dat praktisch wit is haha. Maar ik duim voor je! Roze lijkt me sowieso superleuk, en lila ook

1 like

Wat lief! :slight_smile: Ik heb inmiddels desem spul gevonden ( van Robert natuurlijk) en staat nu te rijzen.

1 like

Dat 't zo fucking DRUK is buiten, het is gewoon niet haalbaar om hier in de buurt fatsoenlijk afstand te houden. Ik snap dat iedereen naar buiten wil en dat inwoners van de minder groene stadsdelen daarom naar hier komen maar gvd hoe moeten wij dan nog op een verantwoorde manier naar buiten?

Ik begin het er echt moeilijk mee te hebben, ofwel binnen opgesloten te zitten ofwel in de pokkedrukte.

Zou het niet erg vinden als het snel weer zou gaan regenen…

2 likes

Ik weet niet of je een auto hebt… maar misschien even lekker een stukje rijden met de ramen open ofzo?

1 like