Waar erger je je aan #6

Ik vond laatst bij de Lidl een leuk kaartje, geel met Hello Baby! Gelijk meegenomen zodat ik over 8 maanden als baby in kwestie geboren wordt niet op zoek hoef.

3 likes

Oeh goeie tip! Een neutraal babykaartje is altijd handig om te hebben

Huh die paastompuces zijn toch mega cute

4 likes

Heb je cc gedownload? Dit ziet er namelijk uit als cc die niet goed werkt.

Hahha nee gelukkig zien die vriesdingen er wel lekker uit.

Sorry ik ben geen part of the solution maar part of the problem :pensive: ik ben nu stil

6 likes

Ze zien er cute uit maar dat roze spul is een soort hard fondant achtig iets.

1 like

Nee heeft blijkbaar met mij grafische kaart te maken, heb al verschillende keren contact gehad met customer support en blijkbaar zijn ze “bezig met een patch” :unamused:

1 like

Oh zo ja! Ik dacht gewoon lekker in de buurt buiten wandelen

Ja vind dat zo vreemd
Erger mij echt heel erg omdat ik dat de laatste tijd zo vaak hoor

Dat viel mij laatst ook ontzettend op. Bijna al die kaartjes bevatten een waarde-oordeel en/of zijn vaak ook roze of blauw. Ik had laatst een leuk kaartje gevonden bij de boekhandel van Jip en Janneke, die was minder van dat kaliber.

2 likes

Dan haal je die toch eraf? Niemand neemt tompoucen voor de bovenkant, maar voor de vulling!

Call me niemand.
Die bovenkant moet van dat perfecte glazuur zijn dat je er mooi vanaf kunt rollen en als laatste op eet. #tompouchepro

18 likes

Sorry :flushed:

1 like

Ja inderdaad! Alsof het uitmaakt of het een jongen of meisje is. Er was ook een kaart met “A star is born” erop, Mn pa:“Baby heeft nog niks gedaan en nu al een sterrenstatus, hallo…”

3 likes

Hahaha Echt een toppertje hoor die baby Dirk, in twee seconden schijt hij een hele luier vol zonder te morsen.

3 likes

Ik wil gewoon een corona test maar we moeten nog minstens 1 week wachten zo vervelend :sob:

Nee mijn vriend heeft er ducktape over heen gedaan :pray:t3:

3 likes

Ik weet dus niet of die het benodigde jachtinstinct hebben daarvoor :joy:

1 like

Ja daarom was ik dus echt in shock dat @Lula niet zelf boodschappen doet want vooral met snacks is het zo lastig en specifiek soms. Ik zou mijn vriend daar niet in vertrouwen.

5 likes

Terecht dus.

@Lula zijn er nog andere geheime tips die je niet met ons hebt gedeeld?