Waar erger je je aan #6

Hahahaga alsof jij daar voor de lol naar haar staat te staren :joy:

1 like

Al die mannen die nu dezelfde hilarische skypegrap uithalen waarbij ze hardop in de camera vertellen hoe ontzettend goed en gezellig ze het hebben met hun vrouw en dan ondertussen papiertjes omhoog houden voor de camera waarop staat hoe vreselijk hun vrouw is en dat ze gered moeten worden :roll_eyes:

Flikker zelf lekker op debiel als je het zo zwaar hebt, niemand houdt je geketend. Volgens mij moet er hier maar 1 iemand gered worden en dat is je vrouw.

60 likes

Vet leuk om dan heel blij te zeggen ja ik moet inderdaad daarbij of ja ik moet inderdaad ook 4 peren.

Ugh, doen mannen dit nu echt?
Echt ik erger me zo aan deze ā€˜grap’. Zoals jij zegt, als je je vrouw toch zo vreselijk vindt waarom ben je dan met haar? The joke is on you, sukkel.

4 likes

Ik wil een oude serie opnieuw kijken die niet op netflix oid staat, maar ik heb zelf de hele serie op dvd ooit gekocht. Alleen ik heb dus geen apparaat meer waar een dvd in kan :mad:

Ik zie daar de humor niet van in.

4 likes

Ha ha ha dat is zo mogelijk nog minder grappig.

1 like

Wow, als mijn vriend zo tegen mij zou praten zou hij heel snel niet meer mijn vriend zijn. Bye boi.

Ik erger me aan mezelf, ik moet boodschappen doen (mijn wijn is bijna op :scream: en mijn groente en fruit, en brood, en non-alcoholisch drinken), maar ik ben het enorm aan het uitstellen. Heb nog niet eens gedoucht… Heb echt zo geen zin om in de rij te staan. First world problems, I know. Maar blegh.

1 like

Recepten die niet kloppen

De taartbodem was net groot genoeg voor de helft van de vulling en moest ook nog 2x zo lang in de oven. Nu heb ik extra deeg gemaakt voor de overige helft van de vulling terwijl ik nog niet eens weet of het lekker is. Straks zit ik met twee taarten die niet te vreten zijn

Iemand die ik ken laat gewoon nog wimpers doen :roll_eyes: ā€œsalonā€ is gewoon open, echt doe normaal

1 like

Bij zo iemand wil je gewoon de Corona kliklijn bellen

4 likes

nee dit is gewoon echt heel asociaal gedrag van haar

12 likes

Vrouwen met honden die zichzelf ā€˜het vrouwtje’ noemen.
Ik kan daar zo extreem pissig van worden ā€˜de baas’ en ā€˜het vrouwtje’
Ik ben verdorie ook de baas!

16 likes

Dit klinkt echt vreselijk :cry:

1 like

Dit klinkt echt rot :grimacing::grimacing::grimacing: maar ging dit niet in overleg? Ik zou het echt heel vreemd vinden als de vriend van mijn zusje ineens bij ons in zou trekken

Buurjongen die muziek luisteren in de tuin.

Ja, en dan inderdaad ook de baas, niet het bazinnetje. Opbokken.

1 like

Ik noem mijzelf de mama van mij konijn maar mijn vriend mag niet papa zijn, want dat is raar. :thinking::joy:

Mensen die het nu nodig vinden om dingen met hun motor te doen -_-

Edit: Oh tuuurlijk andere buren… Gaan jullie ook nog even flink lopen boren…

Mijn schoonzusje heeft ook zo’n anderhalf jaar bij ons gewoond en ik vond het helemaal niks. Ze werd echt onderdeel van het gezin en ging mee met alle familie-etentjes, maar ik had niks met haar. Ze praatte ook nooit tegen me. Als mijn broertje weg was lag ze de hele dag op zijn kamer. Verder was ze te beroerd om iets in het huishouden te doen. Maar mijn ouders accepteerden het inderdaad ook maar gewoon. Echt naar.

2 likes