Nee alleen heel erg misselijk. Ben inmiddels ook wel écht goed ziek. had nog even geprobeerd met de chips maar helaas
Onoo hoe kan dat? Buikgriep? Volgens mij geven die oudjes je van alles, best regelmatig dat je hebt moeten overgeven ed afgelopen jaar!
Ja dit zou de 3e keer buikgriep zijn! Maar niemand van mn oudjes heeft deze klachten. Dus ik weet even zo goed niet waar ik dit nou weer vandaan haal. Mijn avondeten is ook te lang geleden nu.
Hmm Misschien een droge cracker of beschuitje proberen? Hopelijk is het snel over!
Wat ik dus echt bloed BLOED irritant vind is dat m’n haar aan de ene kant geler/blonder is dan aan de andere kant. Ik heb dit zo hatseflats gedaan, boeide me ook niet echt hoe het eruit zou zien maar waarom kan het niet aan beide kanten even licht zijn. Twee x speciaal aan de andere kant begonnen zodat het wat gelijker zou zijn maar nee hoorrrrr
Ohnee! Is het wel nog te redden? Je zou er toch roze overheen doen
Het is geel! Want ik heb geen toner. Maar er is zilvershampoo en roze verf onderweg dus dat valt wel te redden hoor. En paarse verf voor als roze niet goed is. Ik verf het gewoon net zo lang tot het goed is.
Kijk je weleens brad mondo filmpjes? Hij zegt altijd dat je een heeel sterke toner moet hebben om geblondeerd haar dat geel is minder warm te krijgen, dat dat eigenlijk alleen werkt op echt heel blond haar dat praktisch wit is haha. Maar ik duim voor je! Roze lijkt me sowieso superleuk, en lila ook
Wat lief! Ik heb inmiddels desem spul gevonden ( van Robert natuurlijk) en staat nu te rijzen.
Dat 't zo fucking DRUK is buiten, het is gewoon niet haalbaar om hier in de buurt fatsoenlijk afstand te houden. Ik snap dat iedereen naar buiten wil en dat inwoners van de minder groene stadsdelen daarom naar hier komen maar gvd hoe moeten wij dan nog op een verantwoorde manier naar buiten?
Ik begin het er echt moeilijk mee te hebben, ofwel binnen opgesloten te zitten ofwel in de pokkedrukte.
Zou het niet erg vinden als het snel weer zou gaan regenen…
Ik weet niet of je een auto hebt… maar misschien even lekker een stukje rijden met de ramen open ofzo?
Leuk idee, alleen wordt er in België langs invalswegen gecontroleerd op onnodige verplaatsingen. Boete is volgens mij 124 euro
Ohh fuck dat wist ik niet! Nee dan is dat geen goed idee
dat ik buiten probeer artikelen te lezen maar ze de hele tijd wegwaaien
maar ik vertik het om binnen te gaan zitten
Waar erger je je aan? Misschien dat ik iets over het hoofd zie maar ik zie hier niet iets shockerend aan?
groepjes van 3 mensen denk ik ?
Ik had als harig kind glorieus dik en zwart armhaar, dat ik rond mijn veertiende begon te epileren. Nu ben ik het al maanden weer aan het terug laten groeien, maar ik heb zielige stekeltjes met kale plekken! Het ziet er superstom uit en ik vind het echt irritant.
Dat ik echt niet goed op m’n telefoon kan typen. Maak dan ook hele rare spelfouten door de auto correctie en dan lees ik m’n teksten terug en denk ik: lijk wel een kind uit groep drie.
Ja meerdere groepen die daar vrolijk zitten te picknicken. En ik zit al weken binnen