Oh ik zag dat niet zo goed is het een gezamelijke tuin?
Ja van dat flatgebouw, maar het is wel gewoon bereikbaar voor iedereen
Haha same! Mijn vriend pakt 70% van mijn kleerkast in beslag. Wanneer we groter wonen doen we aparte kasten hoor.
Ik heb dit destijds opgelost door voor mezelf een extra kledingrekje te halen. Scheelde een hoop frustratie.
Ah ja shit dan is het lastig.
Jij kunt ook naar buiten
Ik ben een paar jaar geleden door deze fase gegaan. Komt goed! Mijn haar is nu weer âgewoonâ, minder dik en ook iets lichter. Hou vol!
Mijn lievelings spijkerbroek is op sterven na dood, maar ik blijf hem dragen. Maar ja ik wil dus weer dezelfde broek maar die is er niet meer. En repareren gaat niet meer, het is echt compleet versleten.
Klopt, ik bedoelde binnen meer als alleen en zonder sociale activiteiten
Aan mezelf. Toen ik nog geen account had, dacht ik steeds âhier wil ik op reageren!â, maar eenmaal geregistreerd durf ik me in geen enkele discussie te mengen
Thereâs no turning back now
Welkom
Haha, dank je wel! En ik vermoedde al zoietsâŚ
Ik heb me meermaals ingesmeerd met zonnebrandcrème, ik verbrand bij hoge uitzondering, en nu ben ik dus alsnog verband Zo stom. Die volgende keer in de zon, over een maand ofzo, dus nog maar vaker smeren
Ik wilde nieuwe kleding bestellen want ik heb nu een nieuwe functie waardoor ik geen uniform meer aanhoef, dus het was dringend nodig.
.
Na een rondje H&M, Zalonda, wehkamp en Asos geef ik het op voor vandaag.
Dus ik erger mij aan het feit dat ik online moet winkelen, terwijl ik juist nu zou willen passen, al snap ik heel goed dat winkels dicht zijn i.v.m. corona. Ik erger mij aan de niet goed werkende websites.
Ik erger mij eraan dat de kleding die ik normaal in de winkel zie hangen bij de H& M niet terugzie in de webshop.
Aan mensen die geld terug willen van in dit geval kleine festivals ! Als je wilt dat dit soort festivals blijven bestaan moet je vooral geld terug eisen
Gewoon doen, valt veel mensen denk ik niet eens op
Gewoon je stekels uitsteken. Zolang je niemand spiest zit je hier goed.
Aan dat ik, wanneer ik net lekker in bed lig, dingen denk als âis de deur op slot? Is mn vriezer dicht?â En dan weer uit bed moeten om te controleren.
Ik lig net lekker, staat mân luchtbevochtiger nog aan