Oude mensen die midden in het gangpad gaan staan zonder reden, om daarna tegen je te skreeuwen dat je te dichtbij komt als je er langs wil. Ik heb soms het idee dat deze hele situatie echt een powertrip is voor sommige bejaarden
Wtf!
Wat bizar?
Op 1 april 3 dingen heb besteld maar heb van nog niks een verzendbevestiging ontvangen. Een deel van me heeft nu stress dat al die aankopen 1-april grappen waren, terwijl ik wel al betaald heb. En ik heb al fancy sloffen gekocht die onder mijn fancy kamerjas kunnen
Ja heel bizar. Na een tijdje kwam de handhaving die hem aansprak en toen maakten ze een selfie ???
Dat er gewoon nergens gist verkrijgbaar is!!
He heb je hem toch gekocht, de fancy ochtendjas (kamerjas heb ik nog nooit zelf gebruikt :p)
Hahaha nee mān vriend heeft 'm voor me gekocht
Ik ben opzoek naar papierblokken waar je goed met alcohol markers op kunt tekenen zonder dat het doordrukt. Ik las dus ergens dat aquarelpapier daar heel goed geschikt voor is, dus ik denk oh even op B.ol kijken dan maar. Kom ik een verkoper tegen die letterlijk een aquarel papierblok van de Action van 1,69 verkoopt voor maar liefst 12,26? Sommige mensen zijn echt erg gewoon.
Mijn huisbaas. Vorige maand kwam er opeens naar voren dat ik best een groot bedrag aan te weinig betaalde gas/water/electriciteitskosten moet overmaken. Dit was ik vergeten dus mijn huisbaas stuurde gister een herinneringsmail, ik zei āoh sorry dat ik het ben vergeten, ik maak het over tegelijk met de huur van de maand aprilā. Elke maand doe ik dit op een vaste dag die ruim voor de uiterste datum ligt. En nu zit hij te zeuren dat ik het per se nu moet overmaken? Had dan even een termijn gegeven ofzo, ik kan dat bedrag als student ook niet zomaar 1, 2, 3 uit mn mouw schudden (heb nu ook nog gedoe met mān inkomen door dat coronagezeur) en ik zeg dat het er deze maand nog aankomt. Dat is toch niet heel onredelijk van mij?
Ik heb zoān klein zakje gist van dr oetker (misschien wel meerderen) en wil die best in een envelop aan je sturen als je wil want ik gebruik dat echt nooit. Heb je daar wat aan?
Ben met een kerel van tinder aan het appen, en het was een heel leuk gesprek, maar nu hebben we het over Star Wars en hij heeft het over Princess Layla Zal de neiging om hem direct te blokkeren onderdrukken, maar hij verliest hier wel punten meeā¦
Je kan meestal de video bestanden kopieren als je de map opent via de verkenner. Dan kun je dat op een usb stick zetten en in de laptop of chromecast doen
Ja, de eerste echt lekkere dag en de tijd is aangebroken dat iedereen weer zijn muziek hard heeft staan. Ik wilde lekker lezen in de tuin en toen dacht ik laat maar ook. Ja, ik houd vd lente en zomer maar je hoort nu weer alles van iedereen.
Ik had avonddienst en heb me de hele avond verheugd om chips te eten in bed. Werd ik opeens super misselijk, had ik even bloedsuiker geprikt bij mezelf en die was best laag dus ik dacht ik eet even een mergpijpje dat werkt voor alles!!!1 zeg dat ook nog tegen mn collegaās. Nou 5 minuten later moest ik overgeven. Dus toen moest ik naar huis.
Haha ik denk dat ze dus ook geen laptop of computer heeft met een dvd gleuf, want anders zou ze de serie daarop kunnen kijken toch?
Maak je eigen gist!
Hahaha wat @crazyplantlady zegt dus.
Maarrrr mān huisgenootje blijkt zowel een dvd-speler als een laptop met een dvdschijf te hebben
Ah zomaar uit het niks overgeven? Verder niet ziek?