Waar erger je je aan #6

Als je het verhaal dat je iemand gespiest hebt wél overtuigend kunt brengen zit je hier denk ik ook nog wel goed :rofl: in het opbiechttopic dan!

1 like

Hahaha, daar gaan mijn plannen.

Mijn vriend zou hier ‘met de lunch zijn’. Dus ik dacht 12:00 uur want dat is toch dé lunchtijd maar nee het is 13:00 :rage:

Ik ben aan het oppassen en mn nichtje is ongelukkig. Ze zit nu op de wc te wachten op haar vader die over twee uur pas komt. Is goed meit.

28 likes

We hebben echt uuuuren van ons leven besteed een nieuwe bank zoeken + 100 opties gephotoshopt zodat we kunnen zien hoe het met de andere meubels gaat staan, hebben we er eindelijk een gevonden die we allebei leuk vinden heeft dat ding een levertijd van 14 weken :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

zo hé dat is nog voorbij 1 juno

31 likes

Ja grote kans dat de wereld dan al vergaan is en we helemaal geen bank meer nodig hebben

16 likes

Mijn vriend wil gewoon werkelijk iedere dag een dutje doen?? Word er echt een beetje gestoord van. Ben niet zo’n persoon die dit snel zal zeggen MAAR WAT ZONDE VAN DE DAG ZEG

10 likes

Misschien is een dutje voor hem wat voor jou je bad-tijd is? :sweat_smile:

2 likes

Ja alleen hoeft hij niet samen met mij in bad en wilt hij wel dat ik meedoe met zijn dutje :joy:

1 like

Wat is het navertellen van dromen toch tergend saai (uitgesloten van grappige mensen).

27 likes

Dat iedereen en z’n moeder een podcast opneemt. Als je niks boeiends te vertellen hebt is je podcast dat dus automatisch ook niet.

29 likes

Die 30 dagen liedjes challenge op instagram. Rot op met je baggermuziek.
Sowieso al die challenges nu. Ten eerste zijn het niet eens echte uitdagingen en ten tweede zijn ze allemaal volkomen kut

17 likes

haha ja ik heb zelf wel eens overwogen om iets met een podcast te gaan doen maar het veld is zó verzadigd dat ik 't maar laat

Dat de hele buurt weer buiten zit en iedereen ook de halve familie heeft uitgenodigd? Plus de hele dag zaaggeluiden en hogedruk spuiten en weet ik het. Haat deze week nu al. Word er helemaal onrustig van en het lijkt nu wel elke dag weekend. Wil rust in mijn hoofd en even weer een “normale” dag.

Mijn broertje woont normaal gesproken half bij mijn ouders en half in zijn studentenstad. Hij heeft namelijk nog zijn bijbaan in de stad waar mijn ouders wonen.

Maar nu kom ik er net achter dat hij dat nog steeds doet en dat hij de afgelopen weken dus al meerdere keer heen en weer is gereisd. Die zit dus gewoon een heel netwerk van mensen aan elkaar te knopen, want zijn huisgenoten doen hetzelfde. Daar komt nog bij dat hij dus steeds het ov gebruikt en dat hij ook nog eens in een supermarkt werkt, waar hij waarschijnlijk ook met aardig wat mensen in contact komt.

Hij is echt één van de meest slimme personen die ik ken maar het blijkt dus maar weer dat slimheid zeker niet hetzelfde als verstandigheid. Doe gewoon niet :mad:

Oh en ik snap ook niet dat mijn ouders dit oke vinden.

4 likes

Mensen die hun single use handschoentjes en mondmaskertjes dag na dag opnieuw gebruiken :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik zag vandaag iemand die met plastic handschoentjes aan fietste maar toen wel stopte om even op d’r telefoon te spelen :+1:

3 likes

M’n werk en mezelf. Hele dag negatieve gesprekken gehad. Had ik een super leuke vrouw aan de lijn, vet leuk gesprek mee. HANG IK OP. HOE DAN (ik zat met het draad te spelen en de hoorn donderde eraf, bel met headset die verbonden zit). Enige positieve gesprek van vandaag. 5 minuten troostpauze genomen met mezelf.

Ik heb twee weken geleden een trainingsbroek besteld want chill, maar nog steeds geen verzendbericht ontvangen. En het is gewoon een Nederlandse winkel, op de website staat levering volgende dag en verder niets over vertraging ivm Corona. Dus nu heb ik ze voor de tweede keer een bericht gestuurd, dit maal een beetje passief agressief over dat het ze netjes zou staan om wel gewoon te reageren op berichten die ze ontvangen van hun klanten. En ze hebben geen telefoonnummer van hoofdkantoor, alleen instore. Dus als ik morgen geen bericht terug heb ga ik social media stalken. Was veel geld voor een trainingsbroek oké.