Waar erger je je aan #6

Aan die vogels of muizen of facking gorrillas op mn dak die dag en nacht lawaai maken.

1 like

Aan mijn spelling. Sinds ik meer typ want thuiswerken lijk ik echt meer spelfouten te maken. Dan typ ik hier een post en lees hem na, niks aan het handje. Post ik hem, en dan staan er ineens twee fouten in :woman_shrugging:

Of het scherm van mn ipad wordt leip, kan ook.

2 likes

Dit probleem heb ik ook! Ik maak hele rare typfouten en ook vreemde spellingsfouten. Dacht dat ik gek werd, maar gelukkig ben ik dus niet de enige hahha

1 like

Same here! Echt van die suffe fouten ook. Typfouten, verkeerde voorzetsels of werkwoordvormen of in het geheel ontbrekende woorden.

2 likes

Gesnurk en keel geschraap van mijn vriend. Zo irritant. Elke paar minuten.

ik zie net dat ik 2 x een nachtdienst heb voor mijn vrije weekend en dat vind ik zo’n naai actie, ben er helemaal geïrriteerd door en nu kan ik al helemaal niet slapen.

Mijn eigen lompheid.

Eerst heb ik dus vorige week al 2x koffie gezet met mn nespresso zonder er een kopje onder te zetten :exploding_head: (of een espressokopje en dan op lungo drukken, ook een succes)
Vandaag gooi ik gewoon mn volle koffiekopje achter het tafeltje waardoor zowel het tafeltje als de vloer als de muur onder de koffie zitten.

This is why I can’t have nice things jongens. Hoewel het kopje nog wel heel is

15 likes

Die reclame van powerslim😫

Dat ik iets van iemand nodig heb en diegene niet reageert op mijn vragen :rage:

Ben zo chagrijnig maar weet door die kutcorona gewoon ff niet waar ik afleiding in kan zoeken. Wil me gewoon even ergens anders op storten maar zowat niks kan nu, behalve buiten een rondje wandelen ofzo. Maar na 100x hetzelfde rondje elke dag weet ik dat ook wel een beetje.

3 likes

Kun je niet een stuk gaan fietsen?

1 like

Als mensen niet even in de gaten houden hoe lang hun was duurt. We hebben 4 wasmachines voor 300 huishoudens. Ik haal het er nu altijd uit en flikker het in een droger of aan de kant. Heb net mijn eigen was gedaan en het ligt er nu nog steeds?
En de lift is weer kapot dus mag fijn 7 verdiepingen lopen, voor de zoveelste keer deze week met al m’n was.

1 like

Een kast naar keuze uitzoeken en alle oude/niet gebruikte/onnodige meuk weg flikkeren helpt mij altijd heel goed!

(Heel hard in de kliko gooien ook!)

1 like

bahhh ik begin het echt zat te worden nu zeg. Ik mag nog van geluk spreken eigenlijk dat ik in de zorg werk en dat dat aspect gewoon nog normaal is in mijn leven

19 likes

Aan een vriendin die het onverantwoord vindt dat ik vanavond even klein rondje ga hardlopen omdat ik mogelijk wel kan vallen of mijn enkel verzwikken en ik dan hulp nodig heb…ook thuis kan ik van de trap af vallen, ook op mijn werk kan ik uitglijden.

2 likes

Mijn hooikoorts. Voelde me net echt een paria toen ik even de vuilniszak ging wegbrengen.

Shame on mijn loopneusje.

8 likes

Ik krijg dus via mijn werk af en toe klachten binnen per mail of telefoon, shit happens lossen we op. Maar als ik dan vraag om een fotootje als bewijs zijn ze geïrriteerd? Ja sorry maar ik wil toch echt eerst weten of het echt zo is voor ik 200€ aan nieuw spul op ga sturen.

1 like

Ooh loopneusje, klinkt zo schattig :blush:

Voiceberichten van langer dan 5 minuten. Iemand stuurde me er een afgelopen week maar heb hem nog steeds niet beluisterd, gewoon geen zin om 5 minuten verplicht naar iemands monoloog te moeten luisteren.

7 likes

Huh wat is dat voor iets raars? Kun je niet in een wei rijden?